Gå til innhold

Hekta på en man så vidt kjenner?!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ok, jeg hadde sex med en fyr to ganger ila en uke for 2-3 uker siden. Det var sinnsykt bra, og jeg kom flere ganger (mulig langvarig oxytocin release her😂). Mye kos, og generelt god stemning. Jeg kjenner ham ikke godt, men han er morsom og vi klikka bra. Jeg har forsøkt å sende et par snaps i ettertid, men får litt laber respons så jeg fatter at han ikke er interessert i mer. Så dette er ikke en "hvordan få ham interessert?"-tråd, men mer "hvordan i helvete få ham ut av hodet mitt?!"-tråd. Vi har hverandre kun på snap og tinder (møttes ikke via Tinder, vi har felles hobby), og nå kikka jeg på Tinder-profilen hans og ser at han har endra bilder og da kjente jeg en følelse av skuffelse 😂 Så teit. Jeg har jo endra bilder selv den siste uka, haha.

Uansett, jeg FATTER jo at han ikke er keen men likevel så klarer jeg ikke å få ham ut av hodet. Jeg sjekker om han har sett på storyene mine, sjekker om han har lagt ut story... Er det veldig "drama" av meg å slette ham fra Snapchat og Tinder? Vi har felles kjente, og kommer garantert til å treffes igjen. Jeg tror bare at det at jeg har mulighet til å følge litt med, ikke gjør dette noe bedre. Merker jo at de dagene jeg har mye gøy å gjøre, at jeg ikke tenker like mye på ham. Det er bare nå når hverdagen er mest jobb og ikke så mye spennende utenom, at han dukker opp i hodet. Snart ferie da, så håper at jeg klarer å glemme ham da. Noen som har noen tips i mellomtiden til hvordan jeg kan slutte å tenke på ham? 

Jeez, jeg vet ikke helt hvorfor jeg skriver denne tråden, men det hjalp litt å få meg til å innse hvor jævla blåst hjernen kan være av og til. Noen som har opplevd det samme? Blitt litt hekta på en person man egentlig ikke kjenner? Hvorfor skjer sånt?!

Anonymkode: bc268...e47

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er ikke drama av deg å slette han. Du har prøvd å opprettholde kontakten og han har vært laber. Slett han sånn at du raskere kommer over han.

God sommer 🌞

Anonymkode: c74c7...2d5

• Liker 10
Skrevet

Been there done that😅 Ville nok slettet han eller i det minste skjult han på sosiale medier. Fortsett å sveipe på tinder.

Det forbanna hormonet som utløses under sex😂

• Liker 8
Skrevet

Slett og blokk han! :) Grunnen til at du blir så opptatt av han, kan være nettopp fordi du ikke kjenner han. Du blir betatt av tanken på han/en fremtid med han. Du har kanskje enda ikke sett hans dårlige sider, og du lever nå i en fantasi av hvor «bra» han er. Se for deg han sitte på do og drite 😂 Og øv deg på å tenke denne tanken hver gang du tar deg selv i å tenke på han :) 

• Liker 6
Skrevet (endret)

Er det virkelig SÅ åpenlyst at han ikke er interessert at vi nå alle må ta for gitt at ts bør slette, blokke og glemme han??? 🙉 Hva med å ta det helt med ro den neste uken, se om han tar kontakt eller ikke i det hele tatt og deretter eventuelt spørre rett ut om han har lyst til å møtes igjen? Kanskje han bare ikke er typen til å bli stormforelsket med en gang og kanskje han foretrekker å kommunisere live, fremfor på mobilen? Kanskje kanskje kanskje 

Endret av Poision-Ivy
  • Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Det er så trist at det er sånn det har blitt. Jeg har og samme historien, møtt en jeg likte veldig godt, sex tre ganger og jeg trodde alt var bra, men nå er det 4 dager siden jeg sendte han en hyggelig melding som rett og slett blir ignorert. Kanskje tar han kontakt igjen når han finner det for godt, men jeg synes ikke det er ok å bare være en person som han kan ta inn og ut av livet sitt etter sitt eget forgodtbefinnende.

Jeg synes ikke at det er ok at man skal bare ta det kult å bli avvist/ghostet eter å ha hatt sex. Det er helt normalt å bli lei seg etter å oppleve sånt. 

Eneste rådet jeg kan gi er at du bare må gi det tid og fylle hodet og kroppen med så mye gøy du bare klarer. Tren, vær med gode venner som speiler seg på en bra måte. Han var ikke den du trodde. Det går garantert over.

Anonymkode: dcc4f...437

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
Magnifique skrev (1 time siden):

Slett og blokk han! :) Grunnen til at du blir så opptatt av han, kan være nettopp fordi du ikke kjenner han. Du blir betatt av tanken på han/en fremtid med han. Du har kanskje enda ikke sett hans dårlige sider, og du lever nå i en fantasi av hvor «bra» han er. Se for deg han sitte på do og drite 😂 Og øv deg på å tenke denne tanken hver gang du tar deg selv i å tenke på han :) 

Slik sett kan det å henge mer med en slik person få deg tli å innse at han ikke var det glansbildet du trodde når dere ikke treffes mer vil glansbildet bli hengende i lang tid... det hjalp meg i hvertfall. 

Anonymkode: b6c68...68b

AnonymBruker
Skrevet

Mange mener, og kanskje han, at tinder/snap er bra for å finne hverandre, men ikke for å holde kontakten etterpå mens dere skal finne ut om det skal bli noe mer. Kan dere ikke treffes eller i det minste prate med stemmene deres og ikke tekst? Er det gammeldags eller rett og slett bare menneskelig?

Anonymkode: bc139...631

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Poision-Ivy skrev (16 minutter siden):

Er det virkelig SÅ åpenlyst at han ikke er interessert at vi nå alle må ta for gitt at ts bør slette, blokke og glemme han??? 🙉 Hva med å ta det helt med ro den neste uken, se om han tar kontakt eller ikke i det hele tatt og dereter eventuelt spørre rett ut om han har lyst til å møtes igjen? Kanskje han bare ikke er typen til å bli stormforelsket med en gang og kanskje han foretrekker å kommunisere live, fremfor på mobilen? Kanskje kanskje kanskje 

Jeg er litt enig i den.. en kan gå glipp av en god match ved å være for kjapp hvis en ikke vasser i kanditater da...da er det jo bare å slette og blokke vi som nesten ikke finner noe bra så betyr det mye når vi endelig kommer borti noen vi virkelig liker... så jeg er enig..ha litt is i magen.. og la han komme til deg... det kan fort skje det... 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfan du kan slutte å tenke på han; få oppheng på en annen 😂 

Evt chill og se hva som skjer. Finn på andre ting, mens du venter og venter, eller til du får prinsen til slutt. 

Anonymkode: 04e36...49b

AnonymBruker
Skrevet
Poision-Ivy skrev (12 minutter siden):

Er det virkelig SÅ åpenlyst at han ikke er interessert at vi nå alle må ta for gitt at ts bør slette, blokke og glemme han??? 🙉 Hva med å ta det helt med ro den neste uken, se om han tar kontakt eller ikke i det hele tatt og dereter eventuelt spørre rett ut om han har lyst til å møtes igjen? Kanskje han bare ikke er typen til å bli stormforelsket med en gang og kanskje han foretrekker å kommunisere live, fremfor på mobilen? Kanskje kanskje kanskje 

Er han interessert klarer han å trekke ut av seg en tekstmelding. Hvorfor skal kvinner gå og vente og vente som den tålmodige mor på at gutten skal komme hjem.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er han interessert klarer han å trekke ut av seg en tekstmelding. Hvorfor skal kvinner gå og vente og vente som den tålmodige mor på at gutten skal komme hjem.

Fordi noen menn kan bli redde sine egne følelser når de oppdager at de fikk følelser for noen de absolutt ikke skulle få følelser for og må i tenkeboksen for å finne ut hva de vil.. og kanskje kommer de på banen igjen. Livet er uransakelig har jeg lært. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg er ikke enig i at noens interesse nødvendigvis kan måles i antall tekstmeldinger. Er ikke spesielt glad i å tekste selv heller og føler det ofte er litt mas å holde kontakt med folk generelt når man ikke ser dem - også dater. 

Det er klart at om jeg er kjempe forelsket så tekster jeg mer enn ellers... men det at han eventuelt ikke er stormforelsket ennå betyr vel ikke at han ikke kan bli det. Han har en god balanse mellom dating og venner høres det ut som. 

Til sist vil jeg si at det KAN være slik at han ikke er så interessert allikevel, slik ts frykter... Men WE DON FUCKIN KNOOOO 😆😆😆

Endret av Poision-Ivy
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det eneste som funker er å begynne å tenke som en mann. Behandle mennene sånn som de behandler oss. Date flere samtidig, vær varm og kald, vær litt mystisk og svar sent på meldinger (ikke alltid, men vent innimellom 2 timer før du svarer slik at han lurer på hva du driver med). Prøv å unngå å komme når dere har sex, fiks det heller selv etterpå.

Ja, dette er kynisk, men det er den mest effektive måten å få hvem som helst gal etter deg.

Anonymkode: 583f8...b1d

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Prøv å unngå å komme når dere har sex, fiks det heller selv etterpå.

Ja, dette er kynisk, men det er den mest effektive måten å få hvem som helst gal etter deg.

Resten av det du skrev er jeg enig i, men denne forstod jeg ikke? Hvorfor ikke komme? 🤔

Anonymkode: 2c49f...9ee

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det eneste som funker er å begynne å tenke som en mann. Behandle mennene sånn som de behandler oss. Date flere samtidig, vær varm og kald, vær litt mystisk og svar sent på meldinger (ikke alltid, men vent innimellom 2 timer før du svarer slik at han lurer på hva du driver med). Prøv å unngå å komme når dere har sex, fiks det heller selv etterpå.

Hvorfor unngå komme under sex?

Anonymkode: e9e34...cb8

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvorfor unngå komme under sex?

Høres ut som en dårlig plan, spør du meg. Og det er ikke typisk for menn, men for NOEN menn og kvinner. Player. 

Hvorfor unngå komme under sex? Sikkert for å ikke gi han bekreftelse på at han kan tilfredstille, ergo, han er ikke "god i senga" - skaper usikkerheten og dårlig selvtillit. Manipulasjon. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
CorvusCorax skrev (3 timer siden):

Høres ut som en dårlig plan, spør du meg. Og det er ikke typisk for menn, men for NOEN menn og kvinner. Player. 

Hvorfor unngå komme under sex? Sikkert for å ikke gi han bekreftelse på at han kan tilfredstille, ergo, han er ikke "god i senga" - skaper usikkerheten og dårlig selvtillit. Manipulasjon. 

Haha, den var bra. Skal ta med den videre. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Ehh... tenke som en kvinne mener du vel?👀

AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, CorvusCorax said:

Kanskje en dårlig plan, men jammen fungerer den. Det er akkurat sånn jeg har blitt etter å ha blitt behandlet slik gang på gang frem til en stund siden, og menn blir virkelig hekta og «forelsket» kontra hvordan de bare forsvant før.
Nå skal det sies at jeg ikke gjør dette bevisst, jeg ønsker hver gang at jeg skal være åpen og sårbar, så jeg er helt meg selv, glad, varm og inkluderende, men så blir jeg full av frykt og angst når sårbarheten kommer etter sex så da skrur alt seg av og jeg tør/orker ikke gjøre annet enn å svare labert og unngå personen for en liten periode. Ikke blitt avvist en eneste gang etter jeg utviklet denne forsvarsmekanismen, nå vil alle se meg hele tiden. Dårlig plan: ja. Fungerer: ja. 

On 7/19/2021 at 11:13 PM, AnonymBruker said:

Det er så trist at det er sånn det har blitt. Jeg har og samme historien, møtt en jeg likte veldig godt, sex tre ganger og jeg trodde alt var bra, men nå er det 4 dager siden jeg sendte han en hyggelig melding som rett og slett blir ignorert. Kanskje tar han kontakt igjen når han finner det for godt, men jeg synes ikke det er ok å bare være en person som han kan ta inn og ut av livet sitt etter sitt eget forgodtbefinnende.

Jeg synes ikke at det er ok at man skal bare ta det kult å bli avvist/ghostet eter å ha hatt sex. Det er helt normalt å bli lei seg etter å oppleve sånt. 

Eneste rådet jeg kan gi er at du bare må gi det tid og fylle hodet og kroppen med så mye gøy du bare klarer. Tren, vær med gode venner som speiler seg på en bra måte. Han var ikke den du trodde. Det går garantert over.

Enig med deg, og det jeg tenkte da jeg leste HI. Man skal tvinge seg til å tenke rasjonelt og blåse i at følelsene som er til for å veilede oss sier dette er kjipt. Siste gangen en jeg likte ble kald etter sex gråt jeg hele natta, og det var godt å anerkjenne at det var vondt fremfor å tvinge det bort og tenke jeg ikke kan være lei meg for sånt. 

Anonymkode: d37f2...cf3

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...