AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #1 Skrevet 19. juli 2021 En mann jeg traff for noen måneder siden vier meg mye tid og interesse. Møtte forleden noen venner av ham og kom på tomannshånd med en venninne som så spurte meg om jeg var interessert i ham. Så sa jeg at jeg ikke var sikker men at han ikke var interessert i meg. Så stirrer hun litt «oppgitt» med øynene rett frem (noe som jeg først tolket som at han hadde sagt til henne at han likte meg) og spurte «ville du vært interessert om han var det?» så sa jeg igjen at jeg ikke var sikker. Så sier hun at hun tror han bare treffer meg for å være hyggelig siden jeg er ny i dette landet (studerer i utlandet og han kommer fra dette landet). Jeg blir ofte bedt ut av menn her og mange gir meg komplimenter på gaten osv og denne mannen har også vist mye interesse for privatlivet mitt, tidligere kjærester, sagt han ønsker seg kjæreste men synes det er vanskelig å finne osv. Åpnet seg litt om såre tanker om fremtiden og følelser. Jeg trodde jeg hadde funnet en mulig kjæreste men da hun sa det følte jeg meg så dårlig. Tror dere han har sagt til henne at jeg er en slags veldedighet for ham? Og hvis ikke, hvorfor skulle hun si noe sånt? Anonymkode: 2bab2...b57 2
Duraton Skrevet 19. juli 2021 #2 Skrevet 19. juli 2021 Selvsagt har han sakt det til henne. Han vil jo ikke stenge den porten hvis det ikke fungerer med deg 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #3 Skrevet 19. juli 2021 Duraton skrev (17 minutter siden): Selvsagt har han sakt det til henne. Han vil jo ikke stenge den porten hvis det ikke fungerer med deg De har kjent hverandre i mange år og det har ikke vært noe mellom dem. Og ingen av dem er interessert. Anonymkode: 2bab2...b57
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #4 Skrevet 19. juli 2021 Hun er kanskje sjalu. Ikke vann frøet av usikkerhet som hun plantet hos deg - tørk de tankene ut hver gang de kommer, og la relasjonen gå sin naturlige gang! Det kan jo høres lovende ut, så ikke bry deg om hva hun sier eller tenker. Anonymkode: 16307...84e 15
Hulderen Skrevet 19. juli 2021 #5 Skrevet 19. juli 2021 Mulig han er snill, men hun er i hvert fall ikke snill som sier noe sånt til deg. Overse henne, og hygg deg i hans selskap. 12
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #6 Skrevet 19. juli 2021 Særdeles uhøflig av henne. Glem det hun sa. Ta heller utgangspunkt i hva han sier/gjør. Fortsett å vær venn med ham. Om det blir noe mer eller ikke er opp til DERE, ikke venninna hans. Hva hun sier og tenker er irrelevant. Anonymkode: 66673...dde 6
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #7 Skrevet 19. juli 2021 Hun vil ha han selv;) overse henne. Anonymkode: 80410...f4d 8
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #8 Skrevet 19. juli 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hun er kanskje sjalu. Ikke vann frøet av usikkerhet som hun plantet hos deg - tørk de tankene ut hver gang de kommer, og la relasjonen gå sin naturlige gang! Det kan jo høres lovende ut, så ikke bry deg om hva hun sier eller tenker. Anonymkode: 16307...84e Kanskje hun vil ha han for seg selv ja så hun slipper at han bruker tid på andre damer. Hun sa at de hadde bestemt seg for at de ikke ville ødelegge vennskapet med noe mer enn vennskap og rådet meg til det samme siden «vi også kommer godt overens». Så virker vel som hun ikke ønsker andre damer i livet hans. Egentlig ikke en god venninne da. Anonymkode: 2bab2...b57 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #9 Skrevet 19. juli 2021 Hulderen skrev (13 minutter siden): Mulig han er snill, men hun er i hvert fall ikke snill som sier noe sånt til deg. Overse henne, og hygg deg i hans selskap. Nei var ganske stygt sagt og virket manipulerende. Tror du hun er sjalu av at han nå faktisk har funnet noen han liker etter flere år som singel? Og at hun er vant til å ha han for seg selv og prøver å få meg ut? Anonymkode: 2bab2...b57 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #10 Skrevet 19. juli 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Særdeles uhøflig av henne. Glem det hun sa. Ta heller utgangspunkt i hva han sier/gjør. Fortsett å vær venn med ham. Om det blir noe mer eller ikke er opp til DERE, ikke venninna hans. Hva hun sier og tenker er irrelevant. Anonymkode: 66673...dde Men skjønner ikke hvorfor hun gjør dette hvis hun er en god venninne. Burde hun ikke da ønske at han finner noen han liker? Anonymkode: 2bab2...b57
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #11 Skrevet 19. juli 2021 Han er nok interessert i deg. Hun er sjalu fordi du for oppmerksomhet. Fortsett å treff han, så vil tiden vise. Ikke bli sur på henne, hev deg over det. Det kommer du lengst med Anonymkode: b574b...a3c
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #12 Skrevet 19. juli 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hun vil ha han selv;) overse henne. Anonymkode: 80410...f4d Men han er ikke interessert da hun har ligget med vennene hans. Anonymkode: 2bab2...b57
Hulderen Skrevet 19. juli 2021 #13 Skrevet 19. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei var ganske stygt sagt og virket manipulerende. Tror du hun er sjalu av at han nå faktisk har funnet noen han liker etter flere år som singel? Og at hun er vant til å ha han for seg selv og prøver å få meg ut? Anonymkode: 2bab2...b57 Hun prøvde i hvert fall å såre deg. Om hun er sjalu, eller har en annen kvinne hun ønsker å spleise ham med, er ikke godt å si. Det viktige her er at du ikke lar deg påvirke av henne. Neste gang du er sammen med ham, så fortell hva venninnen hans sa. Da får du et svar fra ham og slipper å lure på hvor du har ham. Mest sannsynlig så vil han bli irritert på henne og bekrefte at det hun sa ikke stemmer. 7
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #14 Skrevet 21. juli 2021 Hulderen skrev (På 19.7.2021 den 23.42): Hun prøvde i hvert fall å såre deg. Om hun er sjalu, eller har en annen kvinne hun ønsker å spleise ham med, er ikke godt å si. Det viktige her er at du ikke lar deg påvirke av henne. Neste gang du er sammen med ham, så fortell hva venninnen hans sa. Da får du et svar fra ham og slipper å lure på hvor du har ham. Mest sannsynlig så vil han bli irritert på henne og bekrefte at det hun sa ikke stemmer. Men hvorfor vil hun såre meg? Burde hun ikke ønske vennen sin å finne noen? Eller ønsker hun at han bare bruker tid på henne og ikke får noen konkurranse? Hun var også veldig opptatt av at jeg skal dra hjem og slikt, nesten som for å fortelle meg at det ikke er noe vits. «Du blir jo ikke her». Som om hun skal bestemme hvor jeg skal bo eller at det ikke er mulig for oss å finne en løsning. Anonymkode: 2bab2...b57
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #15 Skrevet 21. juli 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Men hvorfor vil hun såre meg? Burde hun ikke ønske vennen sin å finne noen? Eller ønsker hun at han bare bruker tid på henne og ikke får noen konkurranse? Hun var også veldig opptatt av at jeg skal dra hjem og slikt, nesten som for å fortelle meg at det ikke er noe vits. «Du blir jo ikke her». Som om hun skal bestemme hvor jeg skal bo eller at det ikke er mulig for oss å finne en løsning. Anonymkode: 2bab2...b57 Kan hende hun liker oppmerksomhet fra han og ikke vil at han skal ha en annen kvinne som blir viktigere for ham. Eller kanskje hun er forelsket. Prøv å ikke la det plage deg! Jeg tror helt ærlig ditt best kort er å heve hodet, stol på at han er med deg fordi han liker deg og ikke reager utifra usikkerheten hun forsøker å skape. Hun håper kanskje at du skal ta det opp med ham og at det vil bli drama hvor du blir seende ut som ei som nekter ham å ha kontakt med bestevenninna osv osv. Hvis du bare er snill og god og hyggelig mot henne, så du vil komme aller best ut av dette! Hold oss (meg😅😍) gjerne oppdatert er du snill! Jeg har troa på dere ❤️ Anonymkode: 16307...84e 3
Jordbæra Skrevet 21. juli 2021 #16 Skrevet 21. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 19.7.2021 den 21.34): En mann jeg traff for noen måneder siden vier meg mye tid og interesse. Møtte forleden noen venner av ham og kom på tomannshånd med en venninne som så spurte meg om jeg var interessert i ham. Så sa jeg at jeg ikke var sikker men at han ikke var interessert i meg. Så stirrer hun litt «oppgitt» med øynene rett frem (noe som jeg først tolket som at han hadde sagt til henne at han likte meg) og spurte «ville du vært interessert om han var det?» så sa jeg igjen at jeg ikke var sikker. Så sier hun at hun tror han bare treffer meg for å være hyggelig siden jeg er ny i dette landet (studerer i utlandet og han kommer fra dette landet). Jeg blir ofte bedt ut av menn her og mange gir meg komplimenter på gaten osv og denne mannen har også vist mye interesse for privatlivet mitt, tidligere kjærester, sagt han ønsker seg kjæreste men synes det er vanskelig å finne osv. Åpnet seg litt om såre tanker om fremtiden og følelser. Jeg trodde jeg hadde funnet en mulig kjæreste men da hun sa det følte jeg meg så dårlig. Tror dere han har sagt til henne at jeg er en slags veldedighet for ham? Og hvis ikke, hvorfor skulle hun si noe sånt? Anonymkode: 2bab2...b57 Hun fortalte deg hva hun trodde, betyr ikke at det er sant.
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #17 Skrevet 21. juli 2021 On 7/19/2021 at 11:30 PM, AnonymBruker said: Hun vil ha han selv;) overse henne. Anonymkode: 80410...f4d Det tror jeg også, standard taktikk for å få deg (ts) til å skygge banen. Anonymkode: 706ff...1d4 1
Million Skrevet 21. juli 2021 #18 Skrevet 21. juli 2021 Menn treffer ikke damer og bruker ikke tid på damer "for å være snill". Er det noe annen grunn enn at de (mennene) faktisk liker dama, så er det at de ønsker sex. Det kan de være i stand til å bruke mye tid på å få tilgang til. Synes denne venninnen hans høres litt sjalu ut. Kanskje hun faktisk ønsker ham for seg selv, og liker ikke at han treffer andre? 7
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #19 Skrevet 21. juli 2021 Million skrev (9 timer siden): Menn treffer ikke damer og bruker ikke tid på damer "for å være snill". Er det noe annen grunn enn at de (mennene) faktisk liker dama, så er det at de ønsker sex. Det kan de være i stand til å bruke mye tid på å få tilgang til. Synes denne venninnen hans høres litt sjalu ut. Kanskje hun faktisk ønsker ham for seg selv, og liker ikke at han treffer andre? Jeg mistenker at hun kanskje også er misunnelig siden jeg fikk mer oppmerksomhet enn henne da vi var på byen. Mange menn kom til meg mens ingen til henne. Kan være at hun derfor prøver å få meg til å tvile på min attraktivitet ved å si han bare prøver å være hyggelig. Og kanskje føler hun siden de har vært venner lenge at han er hennes og ikke vil at andre skal ta mer plass? Anonymkode: 2bab2...b57
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #20 Skrevet 22. juli 2021 12 hours ago, AnonymBruker said: Jeg mistenker at hun kanskje også er misunnelig siden jeg fikk mer oppmerksomhet enn henne da vi var på byen. Mange menn kom til meg mens ingen til henne. Kan være at hun derfor prøver å få meg til å tvile på min attraktivitet ved å si han bare prøver å være hyggelig. Og kanskje føler hun siden de har vært venner lenge at han er hennes og ikke vil at andre skal ta mer plass? Anonymkode: 2bab2...b57 Har du hengt med han alene? Chatter dere sammen? Har du nevnt noe for ham om hva hun sa? Anonymkode: 16307...84e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå