AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #1 Del Skrevet 19. juli 2021 Jeg vannet planter i vindusmarken toppløs i går. Pupper i fri dresur. Var trøtt og tenkte ikke over at persiennen som pleier å skjule at jeg ofte går halvnaken alene hjemme, var heist opp. To guttunger på gata fikk store øyne noen sekunder, tror de var 14-16 år og at de likte det de så. Men hvis de tilhører familien gal, kan man teoretisk anmeldes for blotting i egen leilighet? Anonymkode: 3f4a8...c05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humle Brumle Skrevet 19. juli 2021 #2 Del Skrevet 19. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg vannet planter i vindusmarken toppløs i går. Pupper i fri dresur. Var trøtt og tenkte ikke over at persiennen som pleier å skjule at jeg ofte går halvnaken alene hjemme, var heist opp. To guttunger på gata fikk store øyne noen sekunder, tror de var 14-16 år og at de likte det de så. Men hvis de tilhører familien gal, kan man teoretisk anmeldes for blotting i egen leilighet? Anonymkode: 3f4a8...c05 Nei det tror jeg ikke 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #3 Del Skrevet 19. juli 2021 vinduskarmen mente jeg, fortsatt trøtt Anonymkode: 3f4a8...c05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #4 Del Skrevet 19. juli 2021 Det er ikke forbudt å være naken. Bryst er ikke blotting. Erigert kjønnsorgan/ seksuelle handlinger er det som kan straffes. Anonymkode: 8a105...e66 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milky Skrevet 19. juli 2021 #5 Del Skrevet 19. juli 2021 Du kan gå naken dagen lang i ditt hus om du vil. Er de som velger å se opp på din terrasse/vindu 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #6 Del Skrevet 19. juli 2021 Nei. Og aldri at guttene forteller det til foreldrene. Anonymkode: ee63f...598 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #7 Del Skrevet 19. juli 2021 Pupper er ikke kjønnsorganer. Altså: Ikke noe problem. Og ikke blotting. Anonymkode: 8b279...e6b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #8 Del Skrevet 19. juli 2021 Just now, AnonymBruker said: Pupper er ikke kjønnsorganer. Altså: Ikke noe problem. Og ikke blotting. Anonymkode: 8b279...e6b Sikkert sånn. Kanskje sett for mye amerikansk TV. Anonymkode: 3f4a8...c05 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nomore82 Skrevet 19. juli 2021 #9 Del Skrevet 19. juli 2021 Nei dette går helt fint. Dersom noen klager får du spørre hvorfor de går og kikker inn vinduene til folk. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #10 Del Skrevet 19. juli 2021 Bare å blotte i vei, ingen kan klandre noen for å kikke inn. Går ofte naken selv og blotter meg av fri vilje, liker blikkene til nabomannen når han vanner plantene... Anonymkode: 38f2f...007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lavsensitiv Skrevet 19. juli 2021 #11 Del Skrevet 19. juli 2021 Milky skrev (13 minutter siden): Du kan gå naken dagen lang i ditt hus om du vil. Er de som velger å se opp på din terrasse/vindu Har du sett hva slags damer man ser i vindu. Har sett bilder av damer i vinduer i Amsterdam og det er ikke mors beste barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #12 Del Skrevet 19. juli 2021 Vær snill og post adressen din så jeg kan stille meg opp utenfor neste gang du gjør dette. Anonymkode: 856b9...c4d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DramaTheLama Skrevet 19. juli 2021 #13 Del Skrevet 19. juli 2021 Nei, men du kan inne onanere fritt i vinduskarmen. Pupper er lov. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #14 Del Skrevet 19. juli 2021 Gjerne ta alt av og, ikkeno bedre enn det. Anonymkode: 856b9...c4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #15 Del Skrevet 19. juli 2021 Lavsensitiv skrev (1 minutt siden): Har du sett hva slags damer man ser i vindu. Har sett bilder av damer i vinduer i Amsterdam og det er ikke mors beste barn. De damene står ikke og vanner blomster, da. Anonymkode: f827f...e42 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milky Skrevet 19. juli 2021 #16 Del Skrevet 19. juli 2021 Lavsensitiv skrev (9 minutter siden): Har du sett hva slags damer man ser i vindu. Har sett bilder av damer i vinduer i Amsterdam og det er ikke mors beste barn. Så ikke se da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #17 Del Skrevet 19. juli 2021 17 minutter siden, Lavsensitiv said: Har du sett hva slags damer man ser i vindu. Har sett bilder av damer i vinduer i Amsterdam og det er ikke mors beste barn. Kanskje ikke rødt lys i vinduet her da. Ingen svigermors drøm de gutta som går og stirrer der heller. Anonymkode: 3f4a8...c05 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #18 Del Skrevet 19. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg vannet planter i vindusmarken toppløs i går. Pupper i fri dresur. Var trøtt og tenkte ikke over at persiennen som pleier å skjule at jeg ofte går halvnaken alene hjemme, var heist opp. To guttunger på gata fikk store øyne noen sekunder, tror de var 14-16 år og at de likte det de så. Men hvis de tilhører familien gal, kan man teoretisk anmeldes for blotting i egen leilighet? Anonymkode: 3f4a8...c05 Mulig de ville hjelpe til å "vanne blomsten" din?😆 Anonymkode: 54344...5a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #19 Del Skrevet 20. juli 2021 Nei, dette er ikke blotting. Skulle ønske dama vannet blomster toppløs. Aller helst helt naken. Men det skjer ikke. Dette er bare noe kvinner kan finne på når de er single, og/eller unge. Det burde heller skje når de har funnet sin partner og var voksne synes jeg 😆. Anonymkode: e57a7...18a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantielle Skrevet 22. juli 2021 #20 Del Skrevet 22. juli 2021 Tråden er ryddet for spekulasjoner,brukerangrep og brukerdebatt. Chantielle mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå