AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #1 Skrevet 19. juli 2021 Nettopp fått en positivt test som jeg ikke har turt å håpe på etter å ha prøvd i 7 måneder. Klarer derimot ikke å glede meg over det da jeg er livredd for å miste eller faktisk ha fått falsk positiv? Tok testen 13 dpo, tok flere tester med ulike merker som alle viser svak positiv. Hva er sannsynligheten for at dette faktisk kan gå bra? Anonymkode: 19f21...ac3
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #2 Skrevet 19. juli 2021 Mer sannsynlig at det går bra enn motsatt du har null kontroll og må bare akseptere dette. Forsøk og hold deg opptatt så du ikke blir sittende å gruble og kjenne etter hver minste bevegelse eller utflod 😅 Anonymkode: e1443...bed
Hvitveis90 Skrevet 19. juli 2021 #3 Skrevet 19. juli 2021 Hei! Jeg testet selv nylig positivt og synes denne siden har vært betryggende https://datayze.com/miscarriage-chart. Godt å se at sannsynligheten for at noe går galt går nedover hver dag. Gratulerer med positiv test!
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #5 Skrevet 19. juli 2021 Sannsynligheten er størst for at det går bra du må nesten bare å prøve å slå deg til ro med at du er gravid, du får ikke gjort noe annet enn å ta vitaminene dine og lytte til kroppen. Gratulerer Anonymkode: c7413...7e2
Lemons Skrevet 19. juli 2021 #6 Skrevet 19. juli 2021 Hvitveis90 skrev (5 minutter siden): Hei! Jeg testet selv nylig positivt og synes denne siden har vært betryggende https://datayze.com/miscarriage-chart. Godt å se at sannsynligheten for at noe går galt går nedover hver dag. Gratulerer med positiv test! Den siden der har hvert helt gull for meg de siste ukene! 6+1 i dag og har kikket på denne siden fra jeg var 3+4 og testet positivt🤭
Leverihåpet Skrevet 19. juli 2021 #7 Skrevet 19. juli 2021 (endret) 🤞🏻 Endret 19. juli 2021 av Leverihåpet
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #8 Skrevet 19. juli 2021 Tror det der er helt vanlig. Hadde det sånn selv helt frem til OUL. var livredd for å miste og for at noe var gale, hadde vondt i magen hver dag fordi jeg var så redd. Gikk å kjente etter hele tiden på om symptomene var vekke osv. Jeg er nå i uke 28 og ble roligere etterhvert. Har egentlig ikke noen andre tips enn at det dessverre ikke er så mye du får gjort fra eller til. Og at det stort sett går fint Anonymkode: 59ccd...5b3
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #9 Skrevet 19. juli 2021 Får nesten bare smøre meg med litt god gammeldags tålmodighet og krysse både fingre og tær for at denne lille spiren vil bli værende ☺️ Begynner å bli litt smått avhengig av å teste bare for å bekrefte for meg selv at det fremdeles er «noe» der 🙈 Tusen takk for gode råd ❤️ Hilsen TS Anonymkode: 19f21...ac3
Amatariel Skrevet 20. juli 2021 #10 Skrevet 20. juli 2021 Er veldig vanlig å bli redd for å miste det man akkurat har fått når man har prøvd så lenge Er dessverre ikke så mye annet å gjøre enn å vente. Ingenting man får gjort fra eller til, men det man kan gjøre er å få dagene til å gå. Anbefaler deg å gjøre ting som gjør deg glad, treffe folk, bedrive med hobbyer osv. Også greit å ha datoer som ikke er så langt frem i tid å se frem til (tidlige ultralyder), for hvis man skal vente på termindato allerede nå så blir ventetiden veldig lang. Kryss av milepæl etter milepæl. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #11 Skrevet 22. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 19.7.2021 den 21.17): Hva er KA? Anonymkode: 23ce4...fef Kjemisk abort Anonymkode: 5b4bf...1ff
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #12 Skrevet 22. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kjemisk abort Anonymkode: 5b4bf...1ff Det er utrolig mange forkortelser her inne - KA er ikke en av dem. Det heter kjemisk graviditet Anonymkode: bf93c...ac0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå