AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #1 Skrevet 19. juli 2021 Hva fungerer i 2021? Har mistet bankkortet mitt og er litt bakpå med det tekniske. Har vanlig Vipps-app. Hva trenger jeg av apper for å betale med mobilen i vanlige matbutikker og kiosker? Og hvilke butikker fungerer det i vanligvis? Var innom et apotek i sted og der kunne jeg ikke betale med mobilen😅 Anonymkode: c9101...4fb
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #3 Skrevet 19. juli 2021 mordi skrev (25 minutter siden): Rema har vipps. Coop har Coopay. Veldig bra! Har fiksa coopay nå! Flere? Anonymkode: c9101...4fb
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #4 Skrevet 20. juli 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Veldig bra! Har fiksa coopay nå! Flere? Anonymkode: c9101...4fb Men har du ikke sperret bankkortet ditt? Hvordan får du etablert coopay da? Uten et gyldig bankkort. Anonymkode: 49fd4...f61 1
Million Skrevet 20. juli 2021 #5 Skrevet 20. juli 2021 (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men har du ikke sperret bankkortet ditt? Hvordan får du etablert coopay da? Uten et gyldig bankkort. Anonymkode: 49fd4...f61 Kredittkort kanskje? (jeg bare gjetter, er ikke ts) Endret 20. juli 2021 av Million
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #6 Skrevet 20. juli 2021 Det er alltid lurt å ha et kredittkort i bakhånd.Man trenger ikke bruke det daglig, men i slike situasjoner du er kommet i, eller på reiser og ved bestilling på nett, er det smart. Tar vel ikke så lang tid å få tilsendt nytt kort? Sist det skjedde meg, tok det to dager. Anonymkode: e9bab...df8 1
nomore82 Skrevet 20. juli 2021 #7 Skrevet 20. juli 2021 Du kan og se på Curve eller Lunar. Hos Lunar kan du få opprettet virtuelt kort på minuttet som du kan bruke med Apple Pay og Google Pay. Og da er du dekket på 99% av stedene du trenger å betale. Raskere enn Vipps og Coop Pay og.
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #8 Skrevet 20. juli 2021 Kan man bruke vipps selvom kortet er sperra? Anonymkode: 60e12...f89
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #9 Skrevet 20. juli 2021 Ingen mobilbetalinger skal vel fungere på sperret kort.. Men jeg bruker coopay på coop-butikker, eller bruker jeg vipps eller gpay på andre butikker. Anonymkode: 1b3ec...1ae
Minya Skrevet 21. juli 2021 #10 Skrevet 21. juli 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Kan man bruke vipps selvom kortet er sperra? Anonymkode: 60e12...f89 Går ikke Vipps på kontonummer og ikke kortnummer da?
Gjest Blondie65 Skrevet 21. juli 2021 #11 Skrevet 21. juli 2021 Coop Pay går på kort - man kan velge mellom flere når man skal betale. Vipps går mot konto. Be banken utstede nytt kort - det tar virkelig ikke så lang tid at en er nødt å sette himmel og jord i bevegelse med alternativer før det er på plass. Har man mistet kort bør man også sperre det for å unngå misbruk. Da vil ikke Coop Pay fungere.
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #12 Skrevet 27. juli 2021 Jeg prøvde å betale med vipps ved å scanne i dag, det funka ikke, men å vippse til personer går an. Anonymkode: 60e12...f89
Million Skrevet 27. juli 2021 #13 Skrevet 27. juli 2021 (endret) Minya skrev (På 2021-7-21 den 2.11): Går ikke Vipps på kontonummer og ikke kortnummer da? Blondie65 skrev (På 2021-7-21 den 7.09): Coop Pay går på kort - man kan velge mellom flere når man skal betale. Vipps går mot konto. Be banken utstede nytt kort - det tar virkelig ikke så lang tid at en er nødt å sette himmel og jord i bevegelse med alternativer før det er på plass. Har man mistet kort bør man også sperre det for å unngå misbruk. Da vil ikke Coop Pay fungere. Jeg har forstått det sånn at man kan velge om man vil at vipps-trekk skal gå mot konto eller mot kortet man har lagt inn. Det står på Vipps at man kan velge konto ELLER kort når man registrerer. Man kan også gå inn og endre dette i ettertid. Eksempel her hentet fra Vipps: Hvordan legger jeg til nytt kort? Slik går du frem for å legge til flere kort og kontoer: Velg Profil Velg Konto og kort Velg Legg til konto eller Legg til kort Fyll inn kontonummer eller kortnummer, utløpsdato og CVC (I signaturfeltet bak på kortet ditt står det en tallrekke. De tre siste tallene i denne rekken er CVC-koden) Velg Legg til/Registrer. Hvis kortet ditt er utløpt, så kan du erstatte det med det nye kortet du har fått tilsendt Endret 27. juli 2021 av Million
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå