Gå til innhold

Kunne du vært sammen med en rolig/ innadvendt person?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymus Notarius
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Det er forskjell på 

Innadvendt og

Introvert!!

Anonymkode: 09851...b73

Nei, det betyr nøyaktig det samme.

Her er vi begge innadvendte, det fungerer veldig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Ja, hvorfor skulle det være et problem?

Har ikke noe problem med det, tvert imot har jeg merket at jeg selv blir litt litt påvirket og mer introvert av å være med andre som er introverte. Så tenker, er det noen man liker og har god kjemi med, så finner man en løsning på det og justerer seg etter hverandre.

Helt ærlig, så foretrekker introverte over ekstroverte. Synes det er mye lettere å få god kontakt med noen som er introvert når man først har blitt kjent :)

Edit: skrivefeil.

Anonymkode: c320e...c7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Gjest TheCatLady

Jeg er det selv og kunne datet en mann som var det ja, men det kommer litt an på i hvilken grad han var innadvendt. Om det er på den ekstreme siden så ville det nok skapt problemer for min del. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Mannen min er introvert og rolig, men ikke innadvendt. Han kan føre en samtale hvis jeg forlater ham i et selskap osv. Jeg er også introvert, men utadvendt. Så jeg er den som prater mye og lett med andre, mens han er mer rolig i «bakgrunnen». Fungerer utmerket ❤️

Anonymkode: 48a6e...a88

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.7.2021 den 20.42):

Sliter begge kjønn med slik personlighet med å få seg kjæreste? 

Anonymkode: 7717e...962

Jeg foretrekker rolige og innadvendte damer. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gift med en rolig og innadvent mann 😊 Er selv introvert men ikke så veldig innadvendt som han 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg datet en ung mann i fjor. Jeg møtte han flere ganger for han varen hyggelig fyr ikke noe mind games ingenting. 

Men jeg fikk aldri noe følelser for han fordi han skalv sånn på hendene … og var så treg i alle bevegelser han gjorde absolutt hele tiden. Følte jeg fikk helt mark av at han var så treg. Jeg er mer full fart. Så nei innadvent og rolig passer ikke meg må like å finne på ting og se mennesker. Da tenker jeg på andre timg enn fest og løpe på byen for det er ikke noe for meg.

Anonymkode: 99dd5...275

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...