Kalas Skrevet 16. september 2005 #1 Skrevet 16. september 2005 Jeg hadde IKM på tirsdag, har ennå ikke fått mensen. Har heller ikke spottet som jeg pleier. Tok en test i går som viste negativt. I stad kom det litt rosaaktig når jeg tørket meg, men så stoppet det opp igjen. Jeg pleier alltid også å merke en spesiell lukt flere dager før mensen er på vei, men det kjenner jeg ikke noe til nå. Har ingen spesielle tegn, puppene er normale, men jeg har vært litt uggen i magen og har litt stikking nederst i magen. Vurderer å ta en test til i morgen tidlig - skal ha middagsselskap hvor det sikkert blir endel røyk og vin... Hva tror dere?
Peony Skrevet 16. september 2005 #2 Skrevet 16. september 2005 Jeg ville nok tatt en test, ja. Fordobles ikke hcg-hormonet annenhver dag? Derfor kan det være greit å teste 2 dager etter forrige (særlig siden du har gått over IKM). Lykke til!
Kalas Skrevet 16. september 2005 Forfatter #3 Skrevet 16. september 2005 Oki, da har jeg vært på apoteket og kjøpt ikke bare én, men to tester. På vei hjem kjente jeg at trusa ble fuktig, og var sikker på at nå var løpet kjørt. Men, nei. Styrtet på do med en gang jeg kom hjem, og det var bare helt vanlig, hvitaktig utflod. Så jeg lever i håpet! Nå gjelder det bare å smøre seg med tålmodighet til i morgen tidlig...
Skytte Skrevet 16. september 2005 #4 Skrevet 16. september 2005 Så spennende!!!!!!!!! Tenker også å teste imorgen, selv om det ikke helt er IKM enda... Men skal i bursdag og da blir det kanskje noe vin....
Kalas Skrevet 16. september 2005 Forfatter #5 Skrevet 16. september 2005 Ja, man vil jo nødig gå glipp av rødvinen sin en lørdagskveld Tester du også i morgen tidlig? Regner med at jeg trår til mens mannen fortsatt ligger og sover - han skal nemlig ut i dag...
Skytte Skrevet 16. september 2005 #6 Skrevet 16. september 2005 Er snart to mndr siden jeg smakte vin....Så hadde jeg sååå lyst på vin forrige helg, men da ble det ikke tid. Så denne helga tenkte jeg å kose meg med litt vin siden vi skal i bursdag og omtr alle der vet at vi prøver. Så hvis jeg ikke drikker kommer det til å bli ubehagelig vanskelig å bortforklare noe Men hvis testen er neg så slipper jeg jo det da.......... Er den positiv derimot.........Da vet jeg ikke hva for slags triks jeg skal finne på! Men jeg skal nok greie meg finfint uten vin, samt klare å lure dem!! Tror jeg............. Lykke til imorgen!!! Kommer til å bli fryktelig vanskelig å sove inatt....
Kalas Skrevet 16. september 2005 Forfatter #7 Skrevet 16. september 2005 Oj, to måneder! Tror jeg skal få problemer med å lure noen i morgen hvis jeg ikke drikker - men jeg har bihulebetennelse, så jeg får evt skylde på det. Sov godt og lykke til du også!
Skytte Skrevet 17. september 2005 #8 Skrevet 17. september 2005 God morgen! Hvordan gikk det med deg? Ingen to blå her...............Men er jo ikke helt ikm enda så alt håp er jo ikke ute. Men jeg tror tanta kommer iløpet av de nærmeste dagene.... Håper du hadde mer flaks!!!
Kalas Skrevet 17. september 2005 Forfatter #11 Skrevet 17. september 2005 Fillern, det ble negativt igjen. Og nå har jeg blødd litt mer rosa og fått menssmerter, så da er vel håpet ute. Også jeg som var så posivtivt innstilt nå - dette er første gang i løpet av tre år jeg har gått over tida, så da tillot jeg meg å håpe litt. Krysser fortsatt fingrene for deg Skytte - det skal bli godt med vin i kveld!
*CHOUCHOU* Skrevet 17. september 2005 #12 Skrevet 17. september 2005 Uff sa kjedelig det der er! Bare lureri! Uansett, kos deg, nyt din velfortjente vin i kveld og lykke til videre.
Skytte Skrevet 17. september 2005 #13 Skrevet 17. september 2005 Så dumt.... Men da er det bare å satse for fullt neste PP! Jeg håper litt fortsatt da men....
Glossy Skrevet 17. september 2005 #14 Skrevet 17. september 2005 Så kjedelig. Håper på bedre lykke neste gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå