AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #1 Skrevet 19. juli 2021 Jeg er gravid og vet ikke helt hvordan jeg skal håndtere denne situasjonen. En eldre mannlig nær familiemedlem av min mann prøver ofte å komme i posisjon til å stryke meg over gravidmagen, komme mest mulig nært meg osv. Dette går meg nå helt på nervene. Heldigvis har ikke vedkommende vært sammen med oss på en stund, så jeg har fått fred. Men det er hyppig kontakt på telefon, og særlig Facetime. Hvis vedkommende ringer på FaceTime blir det også spurt etter meg og jeg blir bedt om å reise meg opp sånn at han kan «få se på meg», som han sier. Det er da magen han skal se….Er jeg bare veldig sensitiv eller er dette upassende oppførsel? Selv har jeg ingen mannlige familiemedlemmer som holder på sånn (ikke kvinnelige heller for den saks skyld). Personen er veldig nærgående til vanlig også (før graviditeten). Hvordan håndtere dette? (Har ikke sagt det til min mann). Anonymkode: 193b3...74b 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #2 Skrevet 19. juli 2021 Hvis du syns det er ukomfortabelt er det upassende, rett og slett Jeg hadde mislikt det sterkt selv. Hvorfor er han så interessert? Spesielt å ringe deg og be deg vise deg frem, det høres nesten ut som en fetish for å være ærlig... Snakk med mannen din om det? Se hva han syns, og så tenker jeg du kan si "nei, beklager, jeg har vondt så føler ikke for å bevege meg" om han ber deg reise deg, og om han vil ta på deg (usj) så sier du bare nei, du er ikke komfortabel med det. Du er ikke nødt til å svare han når han ringer heller. Anonymkode: 18dd9...139 4
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #3 Skrevet 19. juli 2021 Begrense kontakten (?) . høres ikke ut som noe hyggelig i d hele tatt Anonymkode: 60aa7...ba6 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #4 Skrevet 19. juli 2021 Er en sånn i familien vår også. Vi har egentlig bare godtatt at han er litt rar 😅 Han mistet fort interessen etter at barna ble født, både for mor og barn 😁 Anonymkode: 9a192...7c5
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #5 Skrevet 19. juli 2021 Æsj, jeg hadde syntes det var ekkelt. Spesielt med tanke på at det er en nokså vanlig fetish. Ikke at jeg alltid tenker det verste om folk, men 😅. Anonymkode: 39841...6af 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #6 Skrevet 19. juli 2021 Uffda😬 Kanskje han tenker at graviditet liksom er en legitim grunn til å åpenlyst studere kroppen til noen🤢 Synes det er upassende ja. Hvorfor må du være med på hver eneste samtale? Hadde nok tatt det opp med mannen din hvis jeg var deg, så kunne han kanskje hjulpet deg med å sette grenser uten at du blir den kjipe. Anonymkode: 7f791...d5f 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #7 Skrevet 20. juli 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Uffda😬 Kanskje han tenker at graviditet liksom er en legitim grunn til å åpenlyst studere kroppen til noen🤢 Synes det er upassende ja. Hvorfor må du være med på hver eneste samtale? Hadde nok tatt det opp med mannen din hvis jeg var deg, så kunne han kanskje hjulpet deg med å sette grenser uten at du blir den kjipe. Anonymkode: 7f791...d5f Jeg er heldigvis ikke med på hver tlf.samtale, men det som ofte skjer er at vi sitter i stua, så ringer han min mann på FaceTime og så tar kanskje 3-åringen over telefonen fordi hun synes det er så hyggelig å snakke med han, og snur skjermen mot meg for å si «Seeeeee her er xxxxxxx» !!!! Og da har han sett at jeg er der og så er «maset» i gang. Synes det er veldig ubehagelig å få FaceTime i fleisen sånn plutselig men har ikke sagt noe til min mann. ts Anonymkode: 193b3...74b 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #8 Skrevet 20. juli 2021 Han har vel en BBW fetisj. Noen menn elsker svære damer. Anonymkode: 14e66...1ee
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #9 Skrevet 20. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han har vel en BBW fetisj. Noen menn elsker svære damer. Anonymkode: 14e66...1ee Det tror jeg ikke for han er som nevnt veldig nærgående og innpåsliten til vanlig også… Men det føles enda mer ubehagelig nå som jeg er gravid. (Er forøvrig ganske tynn både nå og som ikke-gravid). ts Anonymkode: 193b3...74b 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #10 Skrevet 20. juli 2021 Du er unnskyldt til å spille litt bitchy i humøret og si at du ikke vil reise deg opp. Vis at du blir i dårlig humør når han spør og bare nekt å reise deg. Anonymkode: 4e5aa...2e5
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #11 Skrevet 20. juli 2021 Det at denne fyren er nærgående og innpåsliten mot deg, er jo så respektløst! Du er i din fulle rett til å sette grenser for slik oppførsel; du er et menneske og ikke en figur som han kan drive å glo på og kladde på. Jeg blir rett og slett kvalm av folk som driver på slik, som driter i andres grenser. Anonymkode: a38bd...641 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #12 Skrevet 20. juli 2021 Herregud, æsj. Ekkel mann!!! Anonymkode: 8de20...bd5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå