AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #1 Skrevet 19. juli 2021 Tinder: Fyren: Jeg er så absolutt interessert, men stressende dag og nå får jeg besøk av (familie) Jeg: Følger deg på den. Kos deg med besøk😊 Fem timer senere: Fyren: Jeg prater gjerne nå😊. Hvordan går det? Jeg: Hei😊. Jo, alt bra her. Fint med besøk? Dagen etter kl 16: Fyren: Jeg drar på vannet nå med venner. Hva gjør du? Jeg har ikke svart. Det mangla en «ups, jeg ble visst opptatt i går/jeg sovna..» Altså, jeg kjenner han overhodet ikke, har null tilknytning eller følelser. Likevel mister jeg interessen og tenker at fyren ikke er helt normal. Enig? Anonymkode: f33c6...d69 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #2 Skrevet 19. juli 2021 Skjønte ikke hvorfor han ikke var normal? Anonymkode: e0a4e...67b 3
visp Skrevet 19. juli 2021 #3 Skrevet 19. juli 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Skjønte ikke hvorfor han ikke var normal? Anonymkode: e0a4e...67b Skjønner ikke at dette er normalt i det hele tatt. Hva var du ikke fikk med deg? Så du ikke den enorme glippen med tid? 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #4 Skrevet 19. juli 2021 Han ønsker å framstå kul. Hadde ikke noe spesielt å si om familien sin. Du gir ikke spesielt mye av deg selv i meldingene du heller, så gir han lite å bygge videre på. Anonymkode: 8e857...478 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #5 Skrevet 19. juli 2021 visp skrev (5 minutter siden): Skjønner ikke at dette er normalt i det hele tatt. Hva var du ikke fikk med deg? Så du ikke den enorme glippen med tid? Jo, men han antar sikkert at hun skjønte at han ble heftet med noe? Anonymkode: e0a4e...67b 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #6 Skrevet 19. juli 2021 Ser ikke helt hva som er unormal adferd her. Anonymkode: 809e6...2dc 2
visp Skrevet 19. juli 2021 #7 Skrevet 19. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jo, men han antar sikkert at hun skjønte at han ble heftet med noe? Anonymkode: e0a4e...67b Han skriver at han gjerne prater nå og hun svarer med en gang at det passer. Deretter ingenting før dagen etter kl 16 og ikke et ord om noe kom i veien eller noe. Sånt er rart syns jeg. Ville ikke lagt mer energi inn i det. 7
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #8 Skrevet 19. juli 2021 Ja, det er standard Tinder- dialog. Skjønner ikke at menn gidder å være sånn. Det er uhøflig. Anonymkode: 7c3db...c0d 1
norw Skrevet 19. juli 2021 #9 Skrevet 19. juli 2021 (endret) Er nok normalt dessverre, men legitim grunn til å droppe ham. Mange som ikke helt vet hvordan man kommuniserer med andre mennesker. Endret 19. juli 2021 av norw 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #10 Skrevet 19. juli 2021 visp skrev (1 time siden): Han skriver at han gjerne prater nå og hun svarer med en gang at det passer. Deretter ingenting før dagen etter kl 16 og ikke et ord om noe kom i veien eller noe. Sånt er rart syns jeg. Ville ikke lagt mer energi inn i det. Nemlig. Virkelig ingen stor greie, altså, men jeg legger merke til sånne småting som å selv be om å prate nå, for så å bli taus, for deretter ta-ta leeeeenge etterpå uten å kommentere det. Har blitt veldig bevisst på hva jeg vil ha og ikke og minste minimum er sånn normalitet. Sikkert streng, but he is out... Anonymkode: f33c6...d69 4
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #11 Skrevet 19. juli 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Nemlig. Virkelig ingen stor greie, altså, men jeg legger merke til sånne småting som å selv be om å prate nå, for så å bli taus, for deretter ta-ta leeeeenge etterpå uten å kommentere det. Har blitt veldig bevisst på hva jeg vil ha og ikke og minste minimum er sånn normalitet. Sikkert streng, but he is out... Anonymkode: f33c6...d69 Du er ikke streng. Dersom de ikke evner å ha en normalt høflig dialog i så lite krevende form som Tinder, så klarer de neppe å snakke i sammenhengende setninger hvis du møter dem irl. Anonymkode: 7c3db...c0d 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå