AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #1 Skrevet 19. juli 2021 Jeg har fortsatt kkke mottatt skattepengene mine (til gode). Jeg mener det er uvanlig sent. Jeg har ingen endringer gjort på selvangivelsen heller, så skjønner det ikke helt. Er ikke selvst. næringsdrivende, kun ordinær lønnsmottager. Andre som kkke har mottatt enda, men som kanskje burde hatt oppgjøret på konto per nå? Anonymkode: 5780d...f47
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #2 Skrevet 19. juli 2021 Har ikke fått, et par til jeg kjenner som heller ikke har fått Anonymkode: 2e526...335
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #3 Skrevet 19. juli 2021 Jeg har heller ikke fått, og vi som ikke har fått er nok tatt ut til kontroll. Skatteetaten har ferie nå, så neste utbetaling blir ikke før den 19/8. Deretter utbetales det fortløpende. Sikkert hver torsdag da også. Anonymkode: ef49c...716
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #4 Skrevet 19. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har heller ikke fått, og vi som ikke har fått er nok tatt ut til kontroll. Skatteetaten har ferie nå, så neste utbetaling blir ikke før den 19/8. Deretter utbetales det fortløpende. Sikkert hver torsdag da også. Anonymkode: ef49c...716 Har hørt at de sender ut hver uke fremdeles men vet ikke om dette stemmer.. virker jo ikke sånn Anonymkode: 2e526...335
Heidi40 Skrevet 19. juli 2021 #5 Skrevet 19. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har hørt at de sender ut hver uke fremdeles men vet ikke om dette stemmer.. virker jo ikke sånn Anonymkode: 2e526...335 Nå starter ikke utbetalingene før tidligst 19,08..snakka med ei på Skatteetaten i dag.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #6 Skrevet 19. juli 2021 Heidi40 skrev (1 minutt siden): Nå starter ikke utbetalingene før tidligst 19,08..snakka med ei på Skatteetaten i dag. Ok, en venninne som hadde fått en annen beskjed nemlig.. jaja, vi får bare vente da Anonymkode: 2e526...335
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #7 Skrevet 19. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har hørt at de sender ut hver uke fremdeles men vet ikke om dette stemmer.. virker jo ikke sånn Anonymkode: 2e526...335 På "Skatten min" på facebook, så skriver de at siste skatteoppgjøret før sommeren var 24/6, og da blir det ingen utbetaling igjen før den 19/8. Kopiert fra siden på facebook. Hvis du har penger tilgode, vil du få disse utbetalt kort tid etter at du har mottatt beskjed om at skatteoppgjøret ditt er klart. Neste mulighet for skatteoppgjør er 19. august. Deretter blir det løpende utsendelse frem til slutten av november. Her finner du en liste over de vanligste årsakene til at man ikke har fått skatteoppgjør enda. Merk at listen ikke er uttømmende: https://www.skatteetaten.no/.../se.../hvorfor/ Vi varsler deg når ditt skatteoppgjør er klart. Ha en fin dag Hilsen Siv Anita / Skatteetaten Anonymkode: ef49c...716
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå