Gå til innhold

Tips til hårolje for tynt langt hår som lett blir fett

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har tidligere prøvd en hårolje fra l'oreal og Moroccan oil light, men merket vel egentlig ikke noe forskjell på disse to merkene.

Håret mitt blir lett flokete og flisete og jeg har mye småhår som står ut, siden jeg bruker hestehale og hårball daglig.

Anonymkode: 069cb...470

Videoannonse
Annonse
Skrevet

L'Oreal mythic oil👌

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Har tidligere prøvd en hårolje fra l'oreal og Moroccan oil light, men merket vel egentlig ikke noe forskjell på disse to merkene.

Håret mitt blir lett flokete og flisete og jeg har mye småhår som står ut, siden jeg bruker hestehale og hårball daglig.

Hvorfor ikke bruke en krem? Blir håret fort fett så ikke bruk olje. Mending infusion fra moroccanoil feks. Spør en frisør. 

Anonymkode: 8036c...f01

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bruker define rå sin leave in balsam som er overraskende god! Og håret virker sterkere etter kun noen gangers bruk. Men har også slutta helt med sls og silikon I håret for noen mnd siden. Mye mindre fett og mye mindre floker. 

Anonymkode: 61729...f22

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Bruker define rå sin leave in balsam som er overraskende god! Og håret virker sterkere etter kun noen gangers bruk. Men har også slutta helt med sls og silikon I håret for noen mnd siden. Mye mindre fett og mye mindre floker. 

Jeg har forresten brukt mye både håroljer og lotion opp igjennom, men den fra rå er minst like god som de jeg har kjøpt hos frisør. 

AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips, har nå kjøpt L'Oreal mythic oil som jeg ble tipset om fra en av dere.😊

Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...