Lavsensitiv Skrevet 19. juli 2021 #1 Skrevet 19. juli 2021 Jeg og tre venner er anmeldt og politiet sin jurist har visst til straffeloven. Alt sammen er over et halvt år gammelt. Det er en selvhjelpsgruppe for folk med angst på frivillighetshuset ved siden av fotballbanen. På vinteren så hendte det at vi jogget i området. Vi har visst skremt flere som går hjem fra selvhjelpsgruppen ved å jogge bak de. Vi har ikke tatt på de bare jogget / løpt rett bak. Jeg har bare jogget, men han ene kompisen ropte vi knusern. Vi har alle fortalt samme historie til politiet at kompisen ropte til oss og ikke de andre. Vi har bare gjort det tre ganger, men politiet truer med å anmelde oss hvis vi ikke drar i konfliktrådet. Kan politiet true oss til dette? Vi har ikke gjort det noe mer heller. Foreldrene våre vet om det, men tror på oss om at det har vært en misforståelse. De er enig i at dette er storm i et vannglass. Dessuten så er det over et halvt år siden. Det står at konfliktrådet er frivillig så jeg vet ikke om det er vits i å dra. Vennene mine gidder ikke. Burde jeg dra eller er det tomme trusler om mulig rettsak?
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #2 Skrevet 19. juli 2021 Selvsagt bør du dra. Og foreldra dine er jævlig naive. Anonymkode: 98d6c...675 11
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #3 Skrevet 19. juli 2021 Dere har tilfeldigvis jogget bak personer på tur ut fra en selvhjelpsgruppe, tre ganger, og ropt "vi knuser". Men det var ikke ment til en av dere tre? Sorry, det kjøper jeg ikke. Å tru/skremme mennesker er ikke greit. Selv om det bare var en uskyldig spøk. Dere er sikkert greie gutter og alle gjør dumme ting i blant, serlig når man ikke forstår konsekvensene det kan ha for andre mennesker. Konfliktrådet er frivillig, men slik det høres ut for mer, velger politiet å gi dere en sjanse i konfliktrådet i stedet. Sikkert pga. tidligere vandel, alder etc. Om dere vil benytte dere av sjansen er selvsagt opp til dere og helt frivillig. Men ja, politiet kan anmelde dere. Sier dere ja til konfliktrådet og viser at dere tar saken på alvor og angrer, blir det nok bare med det. Nekter dere å møte viser dere bare at dere ikke fortjener å ha tvilen tilgode. Anonymkode: dbefd...2a8 10
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #4 Skrevet 19. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dere har tilfeldigvis jogget bak personer på tur ut fra en selvhjelpsgruppe, tre ganger, og ropt "vi knuser". Men det var ikke ment til en av dere tre? Sorry, det kjøper jeg ikke. Å tru/skremme mennesker er ikke greit. Selv om det bare var en uskyldig spøk. Dere er sikkert greie gutter og alle gjør dumme ting i blant, serlig når man ikke forstår konsekvensene det kan ha for andre mennesker. Konfliktrådet er frivillig, men slik det høres ut for mer, velger politiet å gi dere en sjanse i konfliktrådet i stedet. Sikkert pga. tidligere vandel, alder etc. Om dere vil benytte dere av sjansen er selvsagt opp til dere og helt frivillig. Men ja, politiet kan anmelde dere. Sier dere ja til konfliktrådet og viser at dere tar saken på alvor og angrer, blir det nok bare med det. Nekter dere å møte viser dere bare at dere ikke fortjener å ha tvilen tilgode. Anonymkode: dbefd...2a8 "Men det var ment til en av dere tre..." Skulle det stå Anonymkode: dbefd...2a8
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #5 Skrevet 19. juli 2021 Ikke bit på folkens, det er MarianneFraBærum som er tilbake med ny trollekonto. Anonymkode: 839a1...e89 8
Lavsensitiv Skrevet 19. juli 2021 Forfatter #6 Skrevet 19. juli 2021 Kompisene vurderer å finne ut hvem som har anmeldt og få de til å trekke tilbake anmeldelsen
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #7 Skrevet 19. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ikke bit på folkens, det er MarianneFraBærum som er tilbake med ny trollekonto. Anonymkode: 839a1...e89 Ja den siste kommentaren fra TS bekrefter at det helt klart er trolling 😅 Anonymkode: dbefd...2a8 7
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #8 Skrevet 19. juli 2021 Lavsensitiv skrev (6 timer siden): Jeg og tre venner er anmeldt og politiet sin jurist har visst til straffeloven. Alt sammen er over et halvt år gammelt. Det er en selvhjelpsgruppe for folk med angst på frivillighetshuset ved siden av fotballbanen. På vinteren så hendte det at vi jogget i området. Vi har visst skremt flere som går hjem fra selvhjelpsgruppen ved å jogge bak de. Vi har ikke tatt på de bare jogget / løpt rett bak. Jeg har bare jogget, men han ene kompisen ropte vi knusern. Vi har alle fortalt samme historie til politiet at kompisen ropte til oss og ikke de andre. Vi har bare gjort det tre ganger, men politiet truer med å anmelde oss hvis vi ikke drar i konfliktrådet. Kan politiet true oss til dette? Vi har ikke gjort det noe mer heller. Foreldrene våre vet om det, men tror på oss om at det har vært en misforståelse. De er enig i at dette er storm i et vannglass. Dessuten så er det over et halvt år siden. Det står at konfliktrådet er frivillig så jeg vet ikke om det er vits i å dra. Vennene mine gidder ikke. Burde jeg dra eller er det tomme trusler om mulig rettsak? Med de holdningene du har vist i andre tråder her på kg kjøper jeg ikke historien din. Dette har dere gjort med overlegg og håper dere får konsekvenser som svir Anonymkode: 9567d...abf 1
Miss-Grey Skrevet 20. juli 2021 #9 Skrevet 20. juli 2021 (endret) AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ikke bit på folkens, det er MarianneFraBærum som er tilbake med ny trollekonto. Anonymkode: 839a1...e89 Jepp, trollekonto! På et tidspunkt skriver denne personen at han ikke har seksuell erfaring, en time etterpå skriver han detaljert om sexlivet sitt i en annen tråd. Det gikk fort, tenkte jeg 😉 Endret 20. juli 2021 av Miss-Grey 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå