Gå til innhold

Hvordan redusere salt fra kjøpepopkorn i ferdigpose?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De er veldig salte syns jeg, så jeg tenkte å forsøke å få bort en del av saltet. Å skylle faller naturligvis bort.
Tenkte å forsøke å ha et kjøkkenhåndkle i en stor pose, ha i popkorn og riste....og håpe at litt salt sitter fast
i håndkleet. Kanskje et lett fuktet papirhåndkle-ark gjør bedre nytte? Noen som har testet noen lure triks de vil dele? :) 

Ja, jeg kan poppe selv og ha i lite salt, men jeg vil ha dem ferdigpoppet enn så lenge.  ;) 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å ha dem i pasta dørslag og riste vekk litt av saltet? Kanskje det funker. 

Anonymkode: a6131...b08

• Liker 1
Skrevet

Tror de kan bli litt soggy hvis du fukter håndkleet, men prøv med et tørt et, noe salt vil sikkert forsvinne da.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Popp selv. De sier det er mindre kalorier og.

Anonymkode: fdf81...19a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Hva med å ha dem i pasta dørslag og riste vekk litt av saltet? Kanskje det funker. 

Anonymkode: a6131...b08

Jo, det kan jeg også teste ut. Takk. :tommelopp: 

DobbelX skrev (18 timer siden):

Tror de kan bli litt soggy hvis du fukter håndkleet, men prøv med et tørt et, noe salt vil sikkert forsvinne da.

Skal prøve med begge deler. Ha litt lett fuktet kjøkkenpapir i en pose. Ser for meg at det klistrer seg til det våte,
enklere enn til det tørre. Prøvekjøkken-ting skal testes på fredag. :tommelopp: 

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Popp selv. De sier det er mindre kalorier og. Anonymkode: fdf81...19a

Jeg skal teste det ja. :tommelopp: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...