Hoppetaujenta Skrevet 19. juli 2021 #1 Skrevet 19. juli 2021 De er veldig salte syns jeg, så jeg tenkte å forsøke å få bort en del av saltet. Å skylle faller naturligvis bort. Tenkte å forsøke å ha et kjøkkenhåndkle i en stor pose, ha i popkorn og riste....og håpe at litt salt sitter fast i håndkleet. Kanskje et lett fuktet papirhåndkle-ark gjør bedre nytte? Noen som har testet noen lure triks de vil dele? Ja, jeg kan poppe selv og ha i lite salt, men jeg vil ha dem ferdigpoppet enn så lenge. 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #2 Skrevet 19. juli 2021 Hva med å ha dem i pasta dørslag og riste vekk litt av saltet? Kanskje det funker. Anonymkode: a6131...b08 1
DobbelX Skrevet 19. juli 2021 #3 Skrevet 19. juli 2021 Tror de kan bli litt soggy hvis du fukter håndkleet, men prøv med et tørt et, noe salt vil sikkert forsvinne da. 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #4 Skrevet 19. juli 2021 Popp selv. De sier det er mindre kalorier og. Anonymkode: fdf81...19a 1
Hoppetaujenta Skrevet 20. juli 2021 Forfatter #5 Skrevet 20. juli 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hva med å ha dem i pasta dørslag og riste vekk litt av saltet? Kanskje det funker. Anonymkode: a6131...b08 Jo, det kan jeg også teste ut. Takk. DobbelX skrev (18 timer siden): Tror de kan bli litt soggy hvis du fukter håndkleet, men prøv med et tørt et, noe salt vil sikkert forsvinne da. Skal prøve med begge deler. Ha litt lett fuktet kjøkkenpapir i en pose. Ser for meg at det klistrer seg til det våte, enklere enn til det tørre. Prøvekjøkken-ting skal testes på fredag. AnonymBruker skrev (11 timer siden): Popp selv. De sier det er mindre kalorier og. Anonymkode: fdf81...19a Jeg skal teste det ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå