Gå til innhold

Hjelp!! Erfaringer med liten penis?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har datet en helt fantastisk fyr i 3 uker nå, og i går natt hadde vi sex for første gang. Jeg hadde allerede mine mistanker om at han har en liten penis, og det viste seg å være tilfellet. Men størrelsen var ikke problemet, det var heller det at den var myk i erigert tilstand. Selv da han var hard så var den myk og slapp. Det var umulig å få den inn mens jeg var i misjonær, men mye enklere i doggy. Da kunne jeg også kjenne den. 

Har dere noen erfaringer med dette? Jeg fikk inntrykk av at dette er normalt for ham, siden han nevnte at han aldri får på kondomer. Og det gir mening dersom penisen hans aldri blir helt stiv. 

Han er så utrolig fin og behandler meg sykt bra, så jeg vil ikke at dette ødelegger for oss. 😔 Men jeg har plutselig ikke så lyst på sex med han lenger, og tenker bare på hvor kleint og ukomfortabel sexen var. Med det sagt så koste vi i 2 timer etterpå, og det føltes helt fantastisk. Så jeg vil rett og slett ikke gi opp. Jeg setter pris ALL tips og tanker! 

Anonymkode: 49d44...08d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Puhh, ta det opp med ham og ta det derfra....

AnonymBruker
Skrevet

Om han er nervøs kan det hende han blir hardere etterhvert som han blir tryggere. Du kan jo spørre hva som er vanlig for han?

I mitt tilfelle var det mer komplekst med en del underliggende psykologi, så her ble løsningen å fokusere på andre seksuelle ting enn samleie. 

Anonymkode: e6f4f...154

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du har ikke lyst på sex med fyren lengre. Kvitt deg med ham. Han tar det sikkert som en mann. Vant til å få dytta i trynet at han ikke er perfekt nok. Ikke bry deg mer med fyren, kom deg videre i livet!

Anonymkode: 3a071...d6f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan jo hende at jo tryggere han blir, jo hardere blir han. Jeg har vært med noen med liten penis, han ene ble veldig stiv, og var flink, og samtidig var han en gud til å sleike og fingre, så vi hadde veldig mye bra sex. Så var det en av de som bare ville ha samleie, og ikke ta på meg i det hele tatt, det gadd jeg ikke. 

Anonymkode: 8deac...db9

• Liker 3
Skrevet

Foreslå for han å prøve en penispumpe? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Penissleeve, penisring, penismansjett. Det finnes mange gode hjelpemidler som kjennes godt for begge to. 

En ruglete og tykk penismansjett er sikkert det beste. Da blir han tykkere, samtidig som den sitter stramt og gir ham nytelse.

Anonymkode: 1d15b...665

AnonymBruker
Skrevet

Hva er en liten penis da?

Anonymkode: b69d0...1bd

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror dette kanskje handler om prestasjonsangst, at det er derfor han ikke blir skikkelig hard. Som andre skriver så vil nok dette endre seg når han blir trygg. Han er nok smertelig klar over sin egen størrelse, og du kan jo bare tenke deg angsten før sex med en ny dame. Gi han tid. 

Anonymkode: 9a460...503

• Liker 6
Skrevet

For å få den stiv, kan penisring være tingen. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan visste du at den var liten? Og alder på denne mannen?

Anonymkode: 52056...831

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror det er prestasjonsangst. 

Anonymkode: 43712...2a5

Skrevet

Jeg har erfaring med min egne lille penis, men den reagerer som oftest litt annerledes på prestasjonsangst, som jeg antar dette er. Dessverre er det en del små menn som lett får prestasjonsangst i dag. Dagens prestasjonsjag gjør det ikke akkurat enkelt. Der er nok heller ikke lett for ham å snakke om dette, uten å virke usikker. Og usikre menn vil man jo ikke ha. Derfor blir det nok ikke så lett å finne ut om dette er et problem han også har alene, eller bare sammen med partner. Mest sannsynlig vil det bedre seg over tid. Dersom du føler det er verdt å vente på. 

Skrevet
Sphere skrev (7 timer siden):

Jeg har erfaring med min egne lille penis, men den reagerer som oftest litt annerledes på prestasjonsangst, som jeg antar dette er. Dessverre er det en del små menn som lett får prestasjonsangst i dag. Dagens prestasjonsjag gjør det ikke akkurat enkelt. Der er nok heller ikke lett for ham å snakke om dette, uten å virke usikker. Og usikre menn vil man jo ikke ha. Derfor blir det nok ikke så lett å finne ut om dette er et problem han også har alene, eller bare sammen med partner. Mest sannsynlig vil det bedre seg over tid. Dersom du føler det er verdt å vente på. 

Hvis jeg skal ha kjæreste eller partner spiller størrelsen ingenting. Da er det andre ting som er mye viktigere. Skal jeg ha en som bare er min elsker må det være en viss størrelse siden det da kun dreier seg om sex. Tykk, men ikke for lang. Så kan godt ha en kjæreste med liten, men ikke en elsker. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...