Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er 7uker på vei. På lørdag fikk jeg litt brunlig utflod på papiret når jeg hadde tisset. Etterhvert ble det litt mer, jeg har nå tatt på bind og venter liksom på at det skal komme for fullt. Har kommet noen koagler, men minimalt.. Noen erfaringer.. Hvor lenge varte deres abort og blødde dere mye brunt? Jeg blir slik som jeg gjør første og siste dag av mens.. Veldig lite.. 🤷‍♀️ Og vekslende mellom mørkerødt og brunt. Har også magesmerter som kommer og går.. Typ. Mensensmerter. 

Anonymkode: 9c3f4...f49

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde en spontanabort for 2 uker siden. Startet med et par dager lett blødning med koagulert blod, før det gikk over til å minne om en ganske kraftig menstruasjonsblødning, som varye i to dager, før to-tre dager spotblødning med rødt blod. På dag fire etter føste blødning var graviditetstesten synlig mye svakere enn bare en uke før. 

Anonymkode: 575a1...548

AnonymBruker
Skrevet

Min SA gikk fra brunlig utflod, til litt heftig mensenaktig blødning. Varte vel en uke før det ga seg

Anonymkode: 23fd1...f7a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blødde slik som deg i begge mine svangerskap, har født 2 friske barn. Gynekologen som jeg hadde tidlig ul sa at så lenge det er brunt blod er det ingen fare. Lykke til❤️

Anonymkode: fbb48...9a4

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde brunt blod i uke 6, samt mye mensmurringer og stikking i underlivet. Dro på tul i frykt for at det var SA eller tegn på MA. Men alt var i orden. Fikk imidlertid beskjed om at jeg hadde blod i vevet i livmor (hematomer), og måtte ta det med ro de neste tre uker (ikke trene osv). Så jeg hadde dratt på tul om du har mulighet til det, så du får sjekket hva det er. For min del hadde vi planlagt masse fjellturer i sommer. Men siden jeg fikk vite at jeg burde ta det med ro, fikk vi gjort om planene våre slik at vi hensyntar legens råd. 

Har det skjedd noe mer hos deg, ts?

Anonymkode: 33d0d...0de

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har spottet litt i 1,5 uke før jeg for ett par dager siden spottet myye lyst blod å med murring. Dagen etter ble d mere vondt å kom masse klumper og mye blod. Litt mens smerter men ikke mye. Mistet symptomene mine litt sånn dagen før d skjedde. Så gikk å ventet egentlig og pga spottingen. Idag tidlig var puppene ømme igjen å jeg er igjen kvalm så tror ikke alt er ute. Eller kanskje d tar litt tid. Nå blør jeg bare litt. Håper det går bra med deg♥️

Anonymkode: 826af...728

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...