AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #1 Skrevet 19. juli 2021 Vurderer å søke studiet men er så lite kilder å finne anna enn skolenettsiden sel. Noen som har erfaring med studiet og/eller studiestedet. Er ledige plasser så vet ikke om det mange som søker osv? Anonymkode: de7ac...a1c
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #2 Skrevet 19. juli 2021 Jeg tok det for mange år siden etter å ha tatt en annen utdannelse der jeg tenkte det var greit. Likte det godt, interessant studium og har fått bruk for kunnskapen derfra i min nåværende jobb. Var på studietur i Sør-Amerika, veldig artig og vi var en utrolig fin gjeng som reiste. Skolen er kristen, men du bestemmer selv om du vil involvere deg i noe der eller bare droppe det. Jeg var kun med på en gudstjeneste på studieturen for å se hvordan det foregikk andre steder, ellers var jeg ikke med på noe religiøse greier. Foreleserne vi hadde var litt blanda drops, men mange hadde god peiling på sitt felt. Så anbefaling fra meg, men hvis du kommer rett fra vgs er det ikke sikkert det er helt det du forbinder med det o store studentlivet. Fadderuke var så som så, det er ikke fææææst hver kveld og den type ting, men som sagt, jeg likte meg. Anonymkode: aa924...509
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #3 Skrevet 19. juli 2021 Jeg gikk der for 15 år siden! Men jeg likte det godt, synes det var lærerikt og spennende. På den tiden valgte jeg Kina/Japan linjen og da var vi to måneder i de to landene. Flinke lærere og miljøet var bra. Alt religiøst var frivillig, og det viste ikke så godt heller. Anonymkode: 04181...600
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå