AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #1 Skrevet 19. juli 2021 Hei! Jeg sliter helt forferdelig med kvalme og oppkast (8 uker), og har egentlig ikke spist noe særlig de siste 2-3 ukene. Tenkte derfor å prøve å få i meg Nutridrink da det ikke trigger kvalmen, men så begynte jeg å tenke - blir det da for mye om jeg også tar vitamintilskudd (den fra Lifeline)? Anonymkode: 70c5c...203
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #2 Skrevet 19. juli 2021 Du bør ta kontakt med legen din, for ekstra oppfølging. Det kan være du trenger en sykmelding eller medisiner for å bedre kvalmen. Legen kan også gi deg resept på næringsdrikk, så du ikke trenger å betale like mye. Det kan også være legen har spesielle vitamin/mineraltilskudd du bør ta, bassert på hva du faktisk klarer å spise. Forøvrig har du min fulle medfølelse. Anonymkode: 5750f...812 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #3 Skrevet 19. juli 2021 Du trenger ikke vitamintilskudd så tidlig. Bare ta jod og folsyre isteden og drikk de drikkene isteden Anonymkode: aef80...ecb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå