Lavsensitiv Skrevet 19. juli 2021 #1 Skrevet 19. juli 2021 Når man leser alle trådene her på kvinneguiden og hva slags meninger kvinner tillater seg å ha er jeg blitt overbevist. Den eneste religionen som har kontroll på kvinnene sine er Islam. Islam beskytter kvinnene Spiseforstyrrelser er et nesten ikke eksisterende problem blant muslimske kvinner. Kanskje de har rett, men at vi ikke tør å innrømme det?
jabx Skrevet 19. juli 2021 #2 Skrevet 19. juli 2021 Hva slags meninger snakker du om? Hva har spiseforstyrrelser med saken å gjøre? Rett i hva? 9
Gjest ABM Skrevet 19. juli 2021 #3 Skrevet 19. juli 2021 Lavsensitiv skrev (22 minutter siden): Når man leser alle trådene her på kvinneguiden og hva slags meninger kvinner tillater seg å ha er jeg blitt overbevist. Den eneste religionen som har kontroll på kvinnene sine er Islam. Islam beskytter kvinnene Spiseforstyrrelser er et nesten ikke eksisterende problem blant muslimske kvinner. Kanskje de har rett, men at vi ikke tør å innrømme det? Joa..innrømmer gjerne jeg at religion er noe fordummende tull..islam ikludert!!
Påkrevd Skrevet 19. juli 2021 #4 Skrevet 19. juli 2021 Lavsensitiv skrev (26 minutter siden): Når man leser alle trådene her på kvinneguiden og hva slags meninger kvinner tillater seg å ha er jeg blitt overbevist. Den eneste religionen som har kontroll på kvinnene sine er Islam. Islam beskytter kvinnene Spiseforstyrrelser er et nesten ikke eksisterende problem blant muslimske kvinner. Kanskje de har rett, men at vi ikke tør å innrømme det? Eller er det bare sånn at denne kontrollen bare gjør det enda verre for dem? Og at de fleste tilfellene går under radaren for resten av oss? https://www.abc.net.au/news/2017-06-24/living-with-an-eating-disorder-during-ramadan/8646128 Two years ago, Bahar told her mother about her illness, but few of her friends and family know. "I'm considered the oldest in the family so I'm meant to have my stuff together," she says. 1
Drizzt Skrevet 20. juli 2021 #5 Skrevet 20. juli 2021 Lavsensitiv skrev (På 19.7.2021 den 14.23): Når man leser alle trådene her på kvinneguiden og hva slags meninger kvinner tillater seg å ha er jeg blitt overbevist. Den eneste religionen som har kontroll på kvinnene sine er Islam. Islam beskytter kvinnene Spiseforstyrrelser er et nesten ikke eksisterende problem blant muslimske kvinner. Kanskje de har rett, men at vi ikke tør å innrømme det? Islam har kontroll på kvinnene sine, ja. Men beskytter dem ikke. Fratar dem rettigheter og behandler dem som annenrangs personer. Overvekt er en spiseforstyrrelse som er godt synlig eksisterende blant muslimske kvinner. Rett i hva? 3
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #6 Skrevet 20. juli 2021 Lavsensitiv skrev (På 19.7.2021 den 14.23): Den eneste religionen som har kontroll på kvinnene sine er Islam. Islam beskytter kvinnene I Islam så er kvinnen enten mannen eller farens eiendom. Anonymkode: e2f98...800
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #7 Skrevet 20. juli 2021 For en merkelig analyse. Moral finnes da i langt flere trosretninger enn islam, også uten at kvinnen anses som eiendom. Anonymkode: e1e84...42c
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #8 Skrevet 21. juli 2021 Lavsensitiv skrev (På 19.7.2021 den 14.23): kontroll på kvinnene sine Kontroll på kvinnene sine??! Anonymkode: ec0a2...190
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå