Gå til innhold

Noen som har synspunkter eller erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

se på denne og fortell meg hva du syns :)

Vet prosessoren ikke er mye å skryte av, men den er helt kurrant for mitt bruk

Laptop

Videoannonse
Annonse
Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Litt lav oppløsning kanskje, men ellers å den bra ut den. CPU-en er ikke dårlig, du må huske at en Mobile yter bedre pr Mhz enn en vanlig skrivebordsprosessor. 1.8 Ghz Mobile tilsvarer vel i underkant av 3 Ghz sammenlignet med vanlig skrivebordsprosessor.

Skrevet
Litt lav oppløsning kanskje, men ellers å den bra ut den. CPU-en er ikke dårlig, du må huske at en Mobile yter bedre pr Mhz enn en vanlig skrivebordsprosessor. 1.8 Ghz Mobile tilsvarer vel i underkant av 3 Ghz sammenlignet med vanlig skrivebordsprosessor.

Og dette her kunne likesågodt vært skrevet på gresk for min del! :ler:

Er det skrevet på gresk??? :klø:

Skrevet

nei det visste jeg faktisk ikke :)

Har bestilt den pc'n, kommer i neste uke.. syns den virka helt ok som studentpc. blir bare office, KG og filmer/musikk den skal brukes til. Trenger ikke legge mer penger i en laptop når jeg ikke har spesielle preferanser.. eller..?

Skrevet

Jeg har den, og jeg er fornøyd. Mer fornøyd blir jeg når jeg klarer å få nettverkskortet til å fungere i Linux. ;)

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Du bruker Ubuntu, right? Ubuntu breezy har kommet i preview nå. Den bruker jo selvfølgelig nyere Linux-kjerne enn Hoary, kanskje det hjelper?

Skrevet

Joda, jeg kan jo kikke. Jeg vet hvordan jeg skal få det til å funke i hoary, det er bare giddaløsheten som tar overhånd.

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Åja, de morsomme ndiswrapper- eller madwifie-prosjektene.

Skrevet

Laster ned breezy... Hvis det er sjans for at det funker uten at jeg trenger å gjøre noe, så blir jeg lykkelig fulltidsbruker av linux.

Gjest Devil's Spawn
Skrevet (endret)

Det er en beta da, så jeg tar ingen ansvar ;). Spørs om det egentlig hjelper så mye, problemet med noen trådløse kort er jo egentlig enkelte brikkesett hvor produsenten ikke gir ut nok informasjon til at andre kan lage drivere... Grr..

Forresten kritikkverdig av en moderator å spore av tråden på den måten :sjarmor:

Endret av Rattleshake
Skrevet

handla tråden min om linux den a... jeg som ble glad nå, med så mange svar, men så handla de ikke om pc'n engang.. :roll:

;)

Skrevet
Forresten kritikkverdig av en moderator å spore av tråden på den måten  :sjarmor:

Nåja. ;)

handla tråden min om linux den a... jeg som ble glad nå, med så mange svar, men så handla de ikke om pc'n engang..  :roll:

;)

Vi er jo allerede enige om at det er en god pc til ditt bruk. Jeg kjører litt tyngre ting på min, og det går helt fint. Det eneste er skjermoppløsningen som rattle nevner, men det går fint an å overleve. Det er egentlig en veldig bra pc til den prisen, så jeg tror nok du har gjort et godt kjøp. :)

Skrevet

bare fleipa da, skriv hva dere vil, har fått de svarene jeg var på jakt etter jeg :)

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Synes du fikk et utrolig bra svar ;).

Druscilla, når du har oppdatert til breezy, får du feire med en 'apt-get moo' :)

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Den som skriver får se ;). Helt uskyldig moro, ikke like ille som 'rm -rf /'. (Ikke gjør den, men regner med at du skjønner hva den siste er).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...