Gå til innhold

spanking

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei,

jeg har gitt dama lettere spanking med hånd og belte, hun tenner fryktelig på dette og blir veldig bløt (kan ikke sammenlignes med andre ting vi har gjort). En liten omgang med hånden eller beltet, og så tar jeg henne og hun kommer med en gang. Dette at hun blir så bløt og kommer med en gang tenner meg, men jeg har litt problemer med rollen som spanker. Handlingen er ikke naturlig for meg, er det noen som har erfaringen og tips for å komme over denne barrieren., ev. andre synspunkter

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun tenner på det du gjør for henne, og du tenner på hennes tenning. Så langt er alt bra, men jeg gjetter på at du er redd for å skade henne, gjøre henne vondt?

Vel... Du merker at hun tenner, og det er en god pekepinn på at det ikke er tilfelle.

Ta dere tid til å snakke sammen gjerne under veis men i hvert fall etterpå.

Snakk om hva som oppleves godt, hva som ikke er så bra osv.

Uansett har hun vist deg stor tillit ved at hun lar deg spanke henne. Man lar ikke mennesker man ikke stoler 100% på gjøre slikt.

Jeg anbefaler deg å tenke på spankingen som kjærtegn. Annerledes kjærtegn. Det er jo det det er!

Lykke til videre!

Skrevet

Jeg vil ikke anbefale at du gjør noe du føler er feil.

Snakk masse sammen.

Hvis du mener at dette er noe du kan fortsette å gjøre for din kjære, avtal et stoppord. Det gjør alt tryggere for dere begge og da klarer du kanskje å slappe av. Med en gang dette ordet blir brukt, stopper du med en gang. Hvis det skjer, er det viktig å snakke sammen om hva som gikk galt, slik at det ikke gjentar seg senere.

Det finnes masse god info på nett om SM. www.erotikknett.no har en egen BDSM-avdeling med grei info! :)

Tispa har helt rett. Dette er også et tillitstegn fra kjæresten din. Man blir aldri med på noe slikt, uten at man stoler 110% på partneren. :)

Lykke til!

Skrevet
Hei,

jeg har gitt dama lettere spanking med hånd og belte, hun tenner fryktelig på dette og blir veldig bløt (kan ikke sammenlignes med  andre ting vi har gjort). En liten omgang med hånden eller beltet, og så tar jeg henne og hun kommer med en gang. Dette at hun blir så bløt og kommer med en gang tenner meg, men jeg har litt problemer med rollen som spanker. Handlingen er ikke naturlig for meg, er det noen som har erfaringen og tips for å komme over denne barrieren., ev. andre synspunkter

Først og fremst synest JEG at du bør ønske slike opplevelser/forandringer i sexlivet velkommen. Slike ting kan være med på å holde spenningen oppe i forholdet (noe som vi i disse dager absolutt trenger).

Når det gjelder din reservasjon mot å klaske løs på din kjære skjønner jeg deg godt. Jeg tror at også jeg ville hatt litt problemer med det (selv om jeg heter Rambo til etternavn). Dog er det jo din kjære som synest dette er deilig og hun tenner tydeligvis på dette. Du tenner igjen på at hun tenner på spankingen. Derfor burde du klare å klaske henne i gang :) Dersom du fortsatt er usikker er det vel best at du prater med henne om det og del din bekymring med henne. Kanskje du da vil se at spankingen gir henne nytelse og at det du gjør er naturlig i deres forhold?

• 2 uker senere...
Skrevet
Først og fremst synest JEG at du bør ønske slike opplevelser/forandringer i sexlivet velkommen. Slike ting kan være med på å holde spenningen oppe i forholdet (noe som vi i disse dager absolutt trenger).

Når det gjelder din reservasjon mot å klaske løs på din kjære skjønner jeg deg godt. Jeg tror at også jeg ville hatt litt problemer med det (selv om jeg heter Rambo til etternavn). Dog er det jo din kjære som synest dette er deilig og hun tenner tydeligvis på dette. Du tenner igjen på at hun tenner på spankingen. Derfor burde du klare å klaske henne i gang :) Dersom du fortsatt er usikker er det vel best at du prater med henne om det og del din bekymring med henne. Kanskje du da vil se at spankingen gir henne nytelse og at det du gjør er naturlig i deres forhold?

finnes ikke noe mer som tenner mer under sexen enn spanking:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...