miracle Skrevet 16. september 2005 #1 Skrevet 16. september 2005 http://www.notteknekker.no/ var jo totalt hekta.. så gik kjeg inn på denne siden go der stod det motta gratis ringetone... jeg gjord et jo det og jammen meg ble jeg ikke fakturert med 30 kroner... synes dette var for drøyt og vil gjerne kunne tilbakemelde dette til dem.. men hvor henvender jeg meg?står ingen epost adresse der inne..... noen som kan hjelpe..
iingvild Skrevet 16. september 2005 #2 Skrevet 16. september 2005 Jeg hentet gratis ringetone der, men jeg lastet ned til data'n, kanskje der var der det var gratis, det burde evt stått spesifisert....
miracle Skrevet 18. september 2005 Forfatter #3 Skrevet 18. september 2005 den var hvertfall ikke gratis..så mye vet jeg;) men ingen email å henvende seg til der....
Grooo Skrevet 18. september 2005 #4 Skrevet 18. september 2005 Står jo mailadresse der da... Øverst i menyen står det "Gratis nøtteknekker ringetone", og lenger ned på den menyen som kommer fram der står det "Trenger du veiledning klikk her..." Nederst der står mailadressen til Inpoc som leverer tjenesten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå