Roci Skrevet 25. juli 2021 #21 Del Skrevet 25. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 2021-7-22 den 9.33): Så bra . Veldig mange gjorde det, så da ble vi lei av og få de i retur og klager.så du bruker g eller h cup? I metall? Anonymkode: 5152d...824 Har også brukt bh fra Triumph i mange år (C/D- cup) og har heller aldri hatt problemer med spilene. Men det er viktig å vaske på rett temperatur, bruke vaskepose og ikke sentrifugere for hardt hvis man vasker bh'ene i maskin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #22 Del Skrevet 26. juli 2021 Da har jeg hentet min BH'r herfra https://www.bonprix.no/kategori/dame-undertoy-bh/ De svarer til forventningene ang str. De er også behagelige å ha på. Kjøpte 2 x 2 pk i bommul, og 1 x 2 pk med polyamid. Så det var 6 BH'r til under 600,- Anonymkode: 32507...05d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 26. juli 2021 #23 Del Skrevet 26. juli 2021 Anonyminist skrev (På 21.7.2021 den 23.17): Full cup uten padding, helst med 3 deler i cupen . ( du får neppe det til den prisen du nevner) om du skal måle deg selv, husk at bhen er elastisk , det er ikke målebåndet. Blir sjelden korrekt. Synd du ikke vi ha hjelp på prøverommet av noen som kan dette og har sett tusenvis av pupper Full cup UTEN padding betyr for mange veldig synlige brystvorter. Jeg har små brystvorter, men når de blir stive så spretter de ut og jeg må ha vatterte BHer for å ikke se vulgær ut. Da snakker jeg om at hele cupen har padding, ikke at det er innlegg i BHen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #24 Del Skrevet 26. juli 2021 Av billigkjedene har KappAhl det beste undertøyet. Anonymkode: d8606...845 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #25 Del Skrevet 26. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Av billigkjedene har KappAhl det beste undertøyet. Anonymkode: d8606...845 Mulig at de er bra i små str, men fra cup D og oppover, er de ikke mye behagelige. Det er min erfaring da. Anonymkode: 32507...05d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #26 Del Skrevet 26. juli 2021 Ha ha jeg trodde innlegget handlet om at man ikke hadde råd til å kjøpe bh jeg🙈 Anonymkode: b2c3e...c43 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest laPistola Skrevet 26. juli 2021 #27 Del Skrevet 26. juli 2021 loveli skrev (3 timer siden): Full cup UTEN padding betyr for mange veldig synlige brystvorter. Jeg har små brystvorter, men når de blir stive så spretter de ut og jeg må ha vatterte BHer for å ikke se vulgær ut. Da snakker jeg om at hele cupen har padding, ikke at det er innlegg i BHen. Det ts spurte om var hold for slappe pupper. Du skal ha små pupper eller sprettpupper helst i paddede BH-er, når de blir slappe og store gir de dobbelt pupp ( faller ut) du kan fint få tak i BH-er som er tykke uten padding, og det finnes også nipple cover. Jeg svarte utifra hva ts spurte om, hennes str og problem. Anbefaler sjelden padded til d cup bortsett fra til unge eller silikon på jobb i undertøysbutikk, men det er mulig ts kan ha det hvis puppene hennes ikke er så slappe som hun beskriver. Synd hun ikke vil ha hjelp i prøverommet, det er det beste. Jeg måtte slutte med paddede når tyngdekraften tok over i slutten av 20 årene og synes ikke jeg ser vulgær ut, det jeg derimot synes ser vulgært ut er voksne kvinner som tviholder på paddede bh, og går med halve puppen hengende utenfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest laPistola Skrevet 26. juli 2021 #28 Del Skrevet 26. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ha ha jeg trodde innlegget handlet om at man ikke hadde råd til å kjøpe bh jeg🙈 Anonymkode: b2c3e...c43 Bedre og kjøpe 1 dyr som varer i 20 år enn mange billige som ryker og sitter dårlig 😜 men jo, tråder utvikler seg ofte sånn. Jeg oppfattet det som at hun delvis hadde gitt opp og finne god bh i riktig str i billigbutikkene , men hun velger jo selv, eller har vel gjort det da tråden begynner og bli gammel. Kanskje hun har funnet en « dyr» på salg 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #29 Del Skrevet 26. juli 2021 Bruker omtrent samme størrelse som deg (70D eller 75D, varierer litt), og elsker de fra Triumph. Stikk gjerne innom en butikk for å prøve. Litt dyrere, men slike tilbud er fine og de holder seg fine lenge. https://www.timarco.com/no/undertøy/bh/triumph-amourette-300-whp?colid=346 Anonymkode: 3c4ee...4d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 26. juli 2021 #30 Del Skrevet 26. juli 2021 (endret) Anonyminist skrev (2 timer siden): Det ts spurte om var hold for slappe pupper. Du skal ha små pupper eller sprettpupper helst i paddede BH-er, når de blir slappe og store gir de dobbelt pupp ( faller ut) du kan fint få tak i BH-er som er tykke uten padding, og det finnes også nipple cover. Jeg svarte utifra hva ts spurte om, hennes str og problem. Anbefaler sjelden padded til d cup bortsett fra til unge eller silikon på jobb i undertøysbutikk, men det er mulig ts kan ha det hvis puppene hennes ikke er så slappe som hun beskriver. Synd hun ikke vil ha hjelp i prøverommet, det er det beste. Jeg måtte slutte med paddede når tyngdekraften tok over i slutten av 20 årene og synes ikke jeg ser vulgær ut, det jeg derimot synes ser vulgært ut er voksne kvinner som tviholder på paddede bh, og går med halve puppen hengende utenfor. Da snakker vi forbi hverandre. https://www.lindex.com/no/p/7353037-70-hvit-diva-t-shirt-bh Vattert BH uten push-up effekt, som sagt mener jeg ikke innlegg... BHen har ikke innlegg og vil ikke virke vulgær. Modellen får ikke kløft engang, selv om hun har store bryster. Men pga vatteringen vil ikke stive brystvorter synes så godt som i en uvattert BH. Jeg bruker størrelse 70F og går aldri med BHer uten vattering fordi jeg ikke orker å styre med at brystvortene synes eller at jeg må bruke nipplecovers... Og selv om Lindex ikke nødvendigvis fører de beste BHene og den BHen jeg linket til bare er ok, så skal jeg love at full cup holder slappe pupper godt på plass like godt som full cup av en BH uten vattering, nettopp fordi det ikke er noen steder for puppene å stikke av. Jeg tror TS nå bruker t-shirt BHer med lav skjæring, som f.eks. denne: https://www.lindex.com/no/p/7036409-70-hvit-love-t-skjorte-bh Det må du bare slutte med TS, hvis problemet ditt er at puppene hopper ut. Da har det ikke bare å gjøre med at du bruker feil størrelse, men også feil BHmodell for dine bryster. Ellers finnes det t-shirt BHer med blonder som forhindrer at puppene faller ut: https://www.lindex.com/no/p/8009022-2471-rosa-love-t-skjorte-bh Endret 26. juli 2021 av loveli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest laPistola Skrevet 26. juli 2021 #31 Del Skrevet 26. juli 2021 loveli skrev (1 time siden): Da snakker vi forbi hverandre. https://www.lindex.com/no/p/7353037-70-hvit-diva-t-shirt-bh Vattert BH uten push-up effekt, som sagt mener jeg ikke innlegg... BHen har ikke innlegg og vil ikke virke vulgær. Modellen får ikke kløft engang, selv om hun har store bryster. Men pga vatteringen vil ikke stive brystvorter synes så godt som i en uvattert BH. Jeg bruker størrelse 70F og går aldri med BHer uten vattering fordi jeg ikke orker å styre med at brystvortene synes eller at jeg må bruke nipplecovers... Og selv om Lindex ikke nødvendigvis fører de beste BHene og den BHen jeg linket til bare er ok, så skal jeg love at full cup holder slappe pupper godt på plass like godt som full cup av en BH uten vattering, nettopp fordi det ikke er noen steder for puppene å stikke av. Jeg tror TS nå bruker t-shirt BHer med lav skjæring, som f.eks. denne: https://www.lindex.com/no/p/7036409-70-hvit-love-t-skjorte-bh Det må du bare slutte med TS, hvis problemet ditt er at puppene hopper ut. Da har det ikke bare å gjøre med at du bruker feil størrelse, men også feil BHmodell for dine bryster. Ellers finnes det t-shirt BHer med blonder som forhindrer at puppene faller ut: https://www.lindex.com/no/p/8009022-2471-rosa-love-t-skjorte-bh Dæven.. jeg beklager at du sliter med brystvortene dine, vi snakket ikke forbi hverandre, vi er bare uenige. Jeg trenger ikke bilder av hele sortimentet til Lindex, min kommentar om fullcup uten padding var råd til ts som jeg står for utifra den informasjonen hun gir. Uten og ha sett puppene hennes er det vanskelig og si 100% , så rådet var basert på de tusenvis av 75d puppene med heng jeg har sett på jobb når jeg hjelper andre med riktig bh. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 26. juli 2021 #32 Del Skrevet 26. juli 2021 Anonyminist skrev (3 timer siden): Dæven.. jeg beklager at du sliter med brystvortene dine, vi snakket ikke forbi hverandre, vi er bare uenige. Jeg trenger ikke bilder av hele sortimentet til Lindex, min kommentar om fullcup uten padding var råd til ts som jeg står for utifra den informasjonen hun gir. Uten og ha sett puppene hennes er det vanskelig og si 100% , så rådet var basert på de tusenvis av 75d puppene med heng jeg har sett på jobb når jeg hjelper andre med riktig bh. Jeg sliter ikke, jeg bruker nemlig BHer som passer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest laPistola Skrevet 26. juli 2021 #33 Del Skrevet 26. juli 2021 loveli skrev (7 minutter siden): Jeg sliter ikke, jeg bruker nemlig BHer som passer. Ok, bruker BH-er som passer til ditt problem med brystvorter, men det var jo ikke det ts spurte om og derfor ikke det jeg svarte på. Det finnes uansett fullcup som ikke viser brystvorter, men om du har pupper som sitter bra i deep plunge/ padding, så bra for deg, da er du heldig . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 26. juli 2021 #34 Del Skrevet 26. juli 2021 Anonyminist skrev (Akkurat nå): Ok, bruker BH-er som passer til ditt problem med brystvorter, men det var jo ikke det ts spurte om og derfor ikke det jeg svarte på. Det finnes uansett fullcup som ikke viser brystvorter, men om du har pupper som sitter bra i deep plunge/ padding, så bra for deg, da er du heldig . Men altså, de fleste kvinner får stive brystvorter i løpet av dagen, det synes ofte godt gjennom BHer som bare har ett lag stoff. Hvor mange damer på 40+ går ikke rundt med enten én eller to stive brytvorter som synes gjennom topper og gensere selv om de bruker BH? Jo, veldig mange... (jeg synes ikke store jur med synlige brystvorter er så pent og legger fort merke til det). TS kom med ett problem, ja, men bare fordi hun har fått svar på akkurat dét så er det jo dumt å ikke si noe om andre problemer som kan oppstå, spesielt når TS har dårlig råd. Du skriver "Du skal ha små pupper eller sprettpupper helst i paddede BH-er, når de blir slappe og store gir de dobbelt pupp ", men det er jo ikke sant når man kan kjøpe full-cup BHer som er vatterte. Og hva mener du med paddede?? Jeg snakker fortsatt ikke om innlegg i bunnen av skålene, men en homogen vattert og myk cup. Vatten er ca2mm tykk... Hele poenget med slike BHer er å holde puppen på plass både nede og oppe, nesten som en sports-BH men uten innklemmingen. Men ok, du jobber med undertøy og har kanskje en annen erfaring... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest laPistola Skrevet 26. juli 2021 #35 Del Skrevet 26. juli 2021 loveli skrev (4 minutter siden): Men altså, de fleste kvinner får stive brystvorter i løpet av dagen, det synes ofte godt gjennom BHer som bare har ett lag stoff. Hvor mange damer på 40+ går ikke rundt med enten én eller to stive brytvorter som synes gjennom topper og gensere selv om de bruker BH? Jo, veldig mange... (jeg synes ikke store jur med synlige brystvorter er så pent og legger fort merke til det). TS kom med ett problem, ja, men bare fordi hun har fått svar på akkurat dét så er det jo dumt å ikke si noe om andre problemer som kan oppstå, spesielt når TS har dårlig råd. Du skriver "Du skal ha små pupper eller sprettpupper helst i paddede BH-er, når de blir slappe og store gir de dobbelt pupp ", men det er jo ikke sant når man kan kjøpe full-cup BHer som er vatterte. Og hva mener du med paddede?? Jeg snakker fortsatt ikke om innlegg i bunnen av skålene, men en homogen vattert og myk cup. Vatten er ca2mm tykk... Hele poenget med slike BHer er å holde puppen på plass både nede og oppe, nesten som en sports-BH men uten innklemmingen. Men ok, du jobber med undertøy og har kanskje en annen erfaring... Jeg har hele tiden snakket om paddede. Det var det du siterte meg på. Nei, gode fullcup BH-er er ikke laget av et lag stoff ja, jeg har en annen erfaring enn deg, det nipple problemet er veldig lite, evt for noen i tynne blonder, men er vanlig da og bruke nippel cover under tynne bluser feks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 26. juli 2021 #36 Del Skrevet 26. juli 2021 Anonyminist skrev (1 minutt siden): Jeg har hele tiden snakket om paddede. Det var det du siterte meg på. Nei, gode fullcup BH-er er ikke laget av et lag stoff ja, jeg har en annen erfaring enn deg, det nipple problemet er veldig lite, evt for noen i tynne blonder, men er vanlig da og bruke nippel cover under tynne bluser feks. Ja, og jeg har hele tiden prøvd å si at jeg snakker om vatterte og ikke paddede. Så siterer du meg på det og sier man må ha sprettpupper eller små pupper. Jeg prøvde å si at vi snakket forbi hverandre... Så da kan vi legge den død for vi er sikkert enige, egentlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest laPistola Skrevet 26. juli 2021 #37 Del Skrevet 26. juli 2021 loveli skrev (Akkurat nå): Ja, og jeg har hele tiden prøvd å si at jeg snakker om vatterte og ikke paddede. Så siterer du meg på det og sier man må ha sprettpupper eller små pupper. Jeg prøvde å si at vi snakket forbi hverandre... Så da kan vi legge den død for vi er sikkert enige, egentlig... Du bruker norske betegnelser og jeg engelske . Yrkesskade . Du siterte meg uansett på den engelske . Vi skulle aldri ha diskutert dette, fir vi blir ikke enige og det har ingenenting med hl og gjøre. Du la også ut bilder av deep plunge og heartshape og kaller det full cup. Står fast ved mitt første innlegg til ts . ( resten er bare rør om nippeles , betegnelser og hva som er ulike passformer) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 26. juli 2021 #38 Del Skrevet 26. juli 2021 Anonyminist skrev (4 minutter siden): Du bruker norske betegnelser og jeg engelske . Yrkesskade . Du siterte meg uansett på den engelske . Vi skulle aldri ha diskutert dette, fir vi blir ikke enige og det har ingenenting med hl og gjøre. Du la også ut bilder av deep plunge og heartshape og kaller det full cup. Står fast ved mitt første innlegg til ts . ( resten er bare rør om nippeles , betegnelser og hva som er ulike passformer) Ok, da er vi ikke så enige likevel. Det du kaller "rør" og irrelevant info hadde betydd mye for meg hvis jeg var TS. Hvem ønsker vel at brystvortene skal synes? Ikke alle vil styre med nipplecovers heller. Hvorfor ikke bare kjøpe en full-cup BH som er vattert (altså ikke med pushup-effekt eller innlegg)? Da har man bare én ting å tenke på om morningen, nemlig ta på seg BHen og så er man klar. Jeg har bare linket til én full-cup BH "T-skjorte-BH med formstøpte skåler, heldekkende for ekstra støtte og komfort", og et forslag som kanskje kan funke (t-shirt BH med blondekant som forhindrer dobbeltpupp). Prøvde å finne noe i TS' prisklasse. Mon tro om TS burde kjøpe seg noe sånt heller: https://www.missmary.no/node/1050?color=Beige&gclid=CjwKCAjwuvmHBhAxEiwAWAYj-HdyRtryrCLGUhwfjmlIwGKjRrTUI9pBOIyftvqn-gKXNOq9kUr7hRoCMMYQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds men det kommer helt an på hvor slappe puppene hennes er. For mange av oss med store faste bryster så skal det ikke mye heng til før man tenker at puppene er stygge... kanskje TS faktisk ikke trenger bestemor-BH riktig enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest laPistola Skrevet 27. juli 2021 #39 Del Skrevet 27. juli 2021 loveli skrev (44 minutter siden): Ok, da er vi ikke så enige likevel. Det du kaller "rør" og irrelevant info hadde betydd mye for meg hvis jeg var TS. Hvem ønsker vel at brystvortene skal synes? Ikke alle vil styre med nipplecovers heller. Hvorfor ikke bare kjøpe en full-cup BH som er vattert (altså ikke med pushup-effekt eller innlegg)? Da har man bare én ting å tenke på om morningen, nemlig ta på seg BHen og så er man klar. Jeg har bare linket til én full-cup BH "T-skjorte-BH med formstøpte skåler, heldekkende for ekstra støtte og komfort", og et forslag som kanskje kan funke (t-shirt BH med blondekant som forhindrer dobbeltpupp). Prøvde å finne noe i TS' prisklasse. Mon tro om TS burde kjøpe seg noe sånt heller: https://www.missmary.no/node/1050?color=Beige&gclid=CjwKCAjwuvmHBhAxEiwAWAYj-HdyRtryrCLGUhwfjmlIwGKjRrTUI9pBOIyftvqn-gKXNOq9kUr7hRoCMMYQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds men det kommer helt an på hvor slappe puppene hennes er. For mange av oss med store faste bryster så skal det ikke mye heng til før man tenker at puppene er stygge... kanskje TS faktisk ikke trenger bestemor-BH riktig enda. Men det er jo ikke vanlig at brysrvortene synes i det jeg anbefalte. Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig , men du har vel ekstremt spesielle brystvorter. Trodde jeg hadde sett « alt». Må si du ellers har et enkelt liv om det eneste du har og tenke på om morningen er og ta på en bh , så er du klar. Selv har jeg både kaffe, frokost , lese Mail, pakke vesken, morgenstell osv, antrekk som passer til været, men akkurat bh tar ingen plass i mine tanker på morgenen. Blonder på t- shirt bh? Jaha.. Jeg har aldri foreslått bestemor bh eller miss Mary, nå må du gi deg. Ja, det er godt mulig hun har faste pupper selvom hun beskriver de som slappe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 27. juli 2021 #40 Del Skrevet 27. juli 2021 Anonyminist skrev (7 timer siden): Men det er jo ikke vanlig at brysrvortene synes i det jeg anbefalte. Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig , men du har vel ekstremt spesielle brystvorter. Trodde jeg hadde sett « alt». Må si du ellers har et enkelt liv om det eneste du har og tenke på om morningen er og ta på en bh , så er du klar. Selv har jeg både kaffe, frokost , lese Mail, pakke vesken, morgenstell osv, antrekk som passer til været, men akkurat bh tar ingen plass i mine tanker på morgenen. Blonder på t- shirt bh? Jaha.. Jeg har aldri foreslått bestemor bh eller miss Mary, nå må du gi deg. Ja, det er godt mulig hun har faste pupper selvom hun beskriver de som slappe. ..... jeg skjønner virkelig ikke problemet ditt. Jeg sier at brystvorter synes gjennom et lag med stoff. Hvis du mener det ikke gjør det så mener jeg du tar feil. https://www.google.com/search?q=synlige+brystvorter&client=ms-android-samsung-gs-rev1&prmd=isvn&sxsrf=ALeKk02ID-MQpMdN0DQKWOBNzavXrddnFQ:1627371412596&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwj23dv33oLyAhUBAxAIHTvYDtsQ_AUoAXoECAIQAQ&biw=360&bih=617&dpr=3#imgrc=kCt7R8oB-TnZVM Dette er dette jeg snakker om. Et lag med BH-stoff er ikke så stor forskjell... Hva du snakker om aner jeg ikke. Sikkert noe annet da!? Jeg har helt normale brystvorter, men som alle andre sine brystvorter blir de stive noen ganger og da synes de hvis BHen bare har et lag med stoff. I noen BHer mindre enn i andre, men de synes. Jeg ser det også hos andre, så det er jo åpenbart ikke bare med meg det skjer. Hvorfor du har et så sterkt behov for å sitere meg og fortsette diskusjonen når jeg gjentatte ganger har prøvd å avslutte den skjønner jeg heller ikke. Jeg har prøvd å si at vi snakker forbi hverandre, at vi sikkert ikke snakker om det samme. Og det gjør vi jo tydeligvis fortsatt ikke. Så maser du om at vi avsporer tråden, men da får du jo slutte å sitere meg og skrive piss som at jeg har så uvanlige brystvorter og store problemer med dem etc... det er dét som er avsporing, ikke at jeg anbefaler TS å kjøpe (på norsk:) "vatterte" BHer -uten innlegg eller push-up-effekt, med fulle cuper som holder brystene på plass både oppe og nede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå