Laraa Skrevet 19. juli 2021 #1 Skrevet 19. juli 2021 Har en god gjeng kollegaer som er helt fine folk som jeg trives veldig godt sammen med, men en ting irriterer meg litt. På fest er det jo musikk på Spotify og det er samme greia på hver fest. Det første folk gjør er be om passordet til den som holder festen og å hive seg over lista og legge til mange av sine sanger sånn at de havner først og danser og synger til sangene sine og forteller om minner knyttet til hver enkelt sang. Deter ikke musikk jeg misliker, men jeg har også en sang eller to som er verdt å høre på så etter en time eller to spør jeg om vi kanskje legge til Kygo, Abba eller pharell Williams eller den type musikk og blir møtt med: neeeeei tror ikke det, nå er det Britney som gjelder, og reagerer som om det er Mozart eller Beethoven jeg vil piffe opp med. Av og til hender det faktisk at alle får lagt til noen sanger når mobilen går på rundgang, men det er en kollega som hver gang sletter dem og bytter ut med det hun liker. Det er to , tre stykker som styrer hele musikken hele kvelden og sletter det de mener er kjedelig musikk. Jeg har egentlig gitt opp å legge til sanger. Er det vanlig? Er jeg kjipt som synes det er litt rart? Noen andre som også opplever dette på fest?
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #2 Skrevet 19. juli 2021 Jeg har gjort verre ting i fylla enn det... Anonymkode: 36042...925
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #3 Skrevet 19. juli 2021 Be de koble opp sin egen telefon kg Spotify Anonymkode: a8a1f...082 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #4 Skrevet 19. juli 2021 Jeg pleier også legge til sanger men sletter ikke fra andres lister. Bare hvis det er noen harry eller kjedelige sanger Anonymkode: 6ee0f...a17
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #5 Skrevet 19. juli 2021 Hva med å bare si nei? Anonymkode: 0ebb0...936 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #6 Skrevet 19. juli 2021 Mine spillelister er gull verdt for meg, så de får ingen røre (i fare for å høres ut som en freak). Hvis det er en kjedelig sang på spillelisten er det jo bare å hoppe over, eller i verste fall skjule? Hvorfor kan ikke bare de koble sett opp? Anonymkode: 1c1a7...5ca 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå