AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #1 Skrevet 19. juli 2021 Profiler uten info og bilder. Er dere nysgjerrige på de? Har dere noen gang trykt liker? Og hva befant seg bak profilen? Anonymkode: 884b9...211
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #2 Skrevet 19. juli 2021 Vier de ikke mer enn et sveip til venstre. Anonymkode: b941d...f78 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #3 Skrevet 19. juli 2021 Tenker at de kanskje har en grunn til å være anonyme: flaut å være på tinder, redd for å bli sett av venner og kollegaer, utro, ikke spesielt tiltrekkende, vil ikke tiltrekke seg matcher basert på utseende (de kan være attraktive allikevel) eller de søker f.eks partner basert på seskuelle preferanser som kan bli sett på som "spesielle" og vil derfor ikke være åpne. Hadde en slik profil en stund og fikk allikevel matcher. Nå jar jeg bilder. Jeg trykker slike profiler stort sett bort men det er mest fordi jeg er redd for å matche med folk jeg kjenner uten å vite det. Man vet jo ikke om det er den herlige mannen/dama bak profilen eller ikke - det kan gå alle veier. Kjøper du ofte katta i sekken? En sjelden gang satser jeg på slike forundringspakker 😆 Anonymkode: f90d8...375
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #4 Skrevet 19. juli 2021 En gang ble det full klaff. Fra min side. Fra hans side var det "komplisert", så det ble bare den ene fantastiske natten. En annen gang var det nok utseendet som bidro til anonymt bilde. Fyren var rett og slett fæl (utseendemessig). Sveiper nå aldri høyre på profiler uten bilde av personen. Anonymkode: 2d601...657
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #5 Skrevet 19. juli 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Profiler uten info og bilder. Er dere nysgjerrige på de? Har dere noen gang trykt liker? Og hva befant seg bak profilen? Anonymkode: 884b9...211 Aldri. Typisk for sånne profiler er at de enten har en eller annen syk fetisj og dermed ikke vil bli gjenkjent og lstterliggjort, eller at de er i forhold og ønsker utroskap. Så leser jeg videre nedover her at det finnes folk som faktisk liker sånne profiler. At dere gidder.....du som synes han ene var dritstygg, du kan jo takke deg selv når du trykker like på profiler uten bilde! 🤦♀️ Anonymkode: 24666...232 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #6 Skrevet 19. juli 2021 Jeg ble nysgjerrig engang, å prøvde meg på ett høyre sveip på en slik profil. Flytta samtalen over snap etterhvert, der jeg fikk bilder osv. Lot meg overtale til en date, å det skal sies var den verste daten jeg noengang har vært på 🥲😂 Så lar meg ikke friste til å sveipe flere ganger på en bildeløs profil for å si det sånn .. Anonymkode: f4fcb...395
wandagirl Skrevet 19. juli 2021 #7 Skrevet 19. juli 2021 Tenker det er en grunn til at de skjuler seg/er anonyme. Som regel utroskap eller fetisj, evt lite tiltrekkende. Går til venstre for meg, man må stå for hvem man er😊
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #8 Skrevet 19. juli 2021 Min erfaring er at slike forundringspakker aldri er av det positive slaget. De er gjerne dobbelt så kjedelige som vanlige folk. Anonymkode: d4cf4...5a7 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #9 Skrevet 19. juli 2021 Automatisk venstre. De som hverken har tekst eller interesser går også til venstre. Aner ikke hvordan menn i snitt liker 2/3, for som mann selv har jeg ikke nok info til å vurdere 95% av kvinnene som er der. De går da til venstre. Anonymkode: dd74e...2ed
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #10 Skrevet 19. juli 2021 Vier de ikke et ord. Alle uten tydelige og bilder av seg selv går bort. Anonymkode: df6e0...b46
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #11 Skrevet 19. juli 2021 Jeg hadde også ville valgt de bort. Med fare for et snev av paranoia: Teori: Jeg kan mistenke en som bare er nysgjerrig. En som feks utgir seg for å være mann, men som egentlig er en kvinne som snoker på andre kvinners profiler. For Jeg ville vel iflg geografiske algoritmer kommet i vedkommendes utvalg? Anonymkode: c46d1...cec
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #12 Skrevet 19. juli 2021 Er overhodet ikke nysgjerrig. Nei på alle sånne profiler Anonymkode: 33b18...a8f
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #13 Skrevet 19. juli 2021 Blir nervøs av de. Virker som de vil skjule noe. På sukker fikk jeg beskjeder fra et par uten bilder og jeg sa jeg ikke pleide å chatte med folk uten bilder. Da ville de sene bilder og legge meg til på snap men er fortsatt skeptisk. Tenker det er noen jeg kjenner hehe. Anonymkode: 6a027...91b
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #14 Skrevet 19. juli 2021 Null interesse for sånt, hva er vitsen liksom. Anonymkode: e6e86...51f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå