AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #1 Skrevet 19. juli 2021 Og du nærmet deg 40. Hadde du beholdt, eller tatt abort? Jeg HÅPER virkelig ikke jeg må ta stilling til dette Da vet jeg ikke hva jeg gjør.. Daten er ikke interessert og behandler meg som dritt. Mens jeg har dsv blitt betatt. Anonymkode: 6a29a...d3a
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #2 Skrevet 19. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Og du nærmet deg 40. Hadde du beholdt, eller tatt abort? Jeg HÅPER virkelig ikke jeg må ta stilling til dette Da vet jeg ikke hva jeg gjør.. Daten er ikke interessert og behandler meg som dritt. Mens jeg har dsv blitt betatt. Anonymkode: 6a29a...d3a Er du gravid? «Planlegger» du å blir gravid? Kutt han ut før det skjer, idiotisk å prøve seg på noe. Om han behandler deg som dritt nå, hvordan begandler han deg da som gravid og mamma, og hvordan behandler han barnet ( som han har rett på samvær med)? Jeg hadde tatt abort. Men jeg har barn. Anonymkode: 96406...a2b 3
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #3 Skrevet 19. juli 2021 Beholdt om du ønsker barn Anonymkode: 7bd60...85b 4
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #4 Skrevet 19. juli 2021 Dette var jeg redd for også. Var i en dårlig periode i livet mitt hvor jeg vanskjøtet meg selv. Holdt på med en fra Tinder som kun var ute etter sex og aldri svarte meg utenom i helgen når han var full. På grunn av at jeg dreit i livet mitt så tillot jeg meg selv å bli behandlet sånn. Uten kondom.... jeg var redd flere ganger for at jeg kunne være gravid. Heldigvis skjedde det aldri og jeg kom etterhvert ut av det. Begynte å ta vare på meg selv og ta tak i livet mitt. Han på sin side holder fremdeles på sånn med andre. Når jeg ser dette så er jeg så sykt sjeleglad at det aldri ble graviditet på meg. Noen er født drittsekker. Klem til deg ❤ finn deg en mann som fortjener deg.. Anonymkode: 84adb...ac4 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #5 Skrevet 19. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er du gravid? «Planlegger» du å blir gravid? Kutt han ut før det skjer, idiotisk å prøve seg på noe. Om han behandler deg som dritt nå, hvordan begandler han deg da som gravid og mamma, og hvordan behandler han barnet ( som han har rett på samvær med)? Jeg hadde tatt abort. Men jeg har barn. Anonymkode: 96406...a2b Overhodet ikke! Jeg ville aldri gjort noe sånt mot en mann. Og jeg tok angrepille men har så vondt i magen. Håper bare det er pga mensen eller noe.. Jeg har ingen barn fra før men kunne tenkt meg det, men helst i et forhold. Lite gira på å bli alenemor altså. Han daten har hele tiden mens vi har blitt kjent sagt han vil ha barn. Men 0 interesse fra han. Å få barn uten å være gift er stor synd i min kultur (jeg er katolikk), så jeg er bekymret for det også. Anonymkode: 6a29a...d3a
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #6 Skrevet 19. juli 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Beholdt om du ønsker barn Anonymkode: 7bd60...85b Kun av egoistiske årsaker der altså. Og ved å få dette barnet får du også et barn med en pappa som ikke bryr seg og kanskje ikke vil se barnet. Et barn som vokser opp uten far er ikke bra. Du kan være så flink og kjærlig mor dy bare greier. Et barn trenger også sin far. Anonymkode: 84adb...ac4
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #7 Skrevet 19. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette var jeg redd for også. Var i en dårlig periode i livet mitt hvor jeg vanskjøtet meg selv. Holdt på med en fra Tinder som kun var ute etter sex og aldri svarte meg utenom i helgen når han var full. På grunn av at jeg dreit i livet mitt så tillot jeg meg selv å bli behandlet sånn. Uten kondom.... jeg var redd flere ganger for at jeg kunne være gravid. Heldigvis skjedde det aldri og jeg kom etterhvert ut av det. Begynte å ta vare på meg selv og ta tak i livet mitt. Han på sin side holder fremdeles på sånn med andre. Når jeg ser dette så er jeg så sykt sjeleglad at det aldri ble graviditet på meg. Noen er født drittsekker. Klem til deg ❤ finn deg en mann som fortjener deg.. Anonymkode: 84adb...ac4 Det er lett å bli revet med. Jeg har jo ikke datet noen som helst på 3 år, også møtte jeg han her og fra meg var det så god match. Men heldigvis har jeg nå sagt klart fra at jeg finner meg ikke i oppførselen hans, uten at jeg vet om det hjelper. Håper derfor at det ikke blir noe barn med han! Da tror jeg seriøst at jeg får sammenbrudd altså.. Kan jo så klart ta abort men det er ikke bare bare det heller, og i min religion er det sett på som en forferdelig synd. Håper det går bedre med deg nå ❤️ Anonymkode: 6a29a...d3a
Whistler Skrevet 19. juli 2021 #8 Skrevet 19. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): ............. Å få barn uten å være gift er stor synd i min kultur (jeg er katolikk), så jeg er bekymret for det også. Anonymkode: 6a29a...d3a Nå er det vel ikke akkurat det å få selve barnet, men sexen uten å være gift som er problemet/synden i det tilfellet. Til HI. Hvis du ikke ønsker barn så er det prevensjon eller avståelse som gjelder. 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #9 Skrevet 19. juli 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Kun av egoistiske årsaker der altså. Og ved å få dette barnet får du også et barn med en pappa som ikke bryr seg og kanskje ikke vil se barnet. Et barn som vokser opp uten far er ikke bra. Du kan være så flink og kjærlig mor dy bare greier. Et barn trenger også sin far. Anonymkode: 84adb...ac4 Selvfølgelig, å få barn er egoistisk. Punktum. Hvordan vet du at han vil behandle barnet dårlig? Anonymkode: 7bd60...85b
GammelKaktus Skrevet 19. juli 2021 #10 Skrevet 19. juli 2021 Hvis jeg ville ha barn så hadde jeg selvsagt beholdt. Er man såpass gammel så kan det jo være siste sjanse og den hadde jeg ikke ødslet bort på en abort. Man skal være forsiktig med hvem man ligger med, det gjelder både kvinner og menn. Man vet jo aldri, plutselig ender det opp med en graviditet og så må kvinnen ta et valg og mannen må leve med det uansett hva det valget blir. 3
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #11 Skrevet 19. juli 2021 Har sett et par av de på tinder. Bolle i ovnen. Samtidig som de er på tinder. Er sikkert mannfolk som liker det og, for meg er du så no go at det er ikke mulig når man klarer å havne i den situasjonen. Hvorfor vil ikke daten ha noe med kidden å gjøre? Første date også eller? Mange andre datern? Anonymkode: 0a8fb...6ea
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #12 Skrevet 19. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har sett et par av de på tinder. Bolle i ovnen. Samtidig som de er på tinder. Er sikkert mannfolk som liker det og, for meg er du så no go at det er ikke mulig når man klarer å havne i den situasjonen. Hvorfor vil ikke daten ha noe med kidden å gjøre? Første date også eller? Mange andre datern? Anonymkode: 0a8fb...6ea Hvordan i all verden er dette relevant for Ts? 😅 Anonymkode: ed336...1a3 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #13 Skrevet 19. juli 2021 Født barnet, helt klart. Anonymkode: edbe1...d0e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå