Gå til innhold

Hva bruker du for å fjerne hår på beina?  

51 stemmer

1. 1. Hva bruker du for å fjerne hår på beina?

• Høvel
      26
    • Barbermaskin
      1
    • Epilering
      12
    • Voks
      4
    • Hårfjerningskrem
      4
    • Laser
      3
    • Annet (spesifiser)
      0
    • Jeg fjerner ikke hårene
      1

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva bruker du for å fjerne hår på beina?

Just for fun å vite :) Selv bruker jeg hårfjerningskrem.

Anonymkode: a80ef...ca1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barberhøvel :) har brukt hårfjerningskrem noen ganger, men synes den lukter så sterkt og det går like fort å barbere

AnonymBruker
Skrevet
temolitus skrev (Akkurat nå):

Barberhøvel :) har brukt hårfjerningskrem noen ganger, men synes den lukter så sterkt og det går like fort å barbere

Resultatet holder litt lenger med krem enn med høvel og håret blir ikke like stubbete, så sånn sett er det bedre :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte ILP/laser rett før sommeren, beste investeringen jeg har gjort! Har nå brukt den 5-6 ganger og det er enorm forskjell på før og etter. Tidligere måtte jeg bruke høvel annenhver dag, mens nå holder det med hver 5. dag, og egentlig kunne jeg bare droppet det, for det er så få hår at jeg tviler på andre ser det. Verdt hver krone, og anbefales veldig. Hårfjerningskrem tok lang tid og varte ikke særlig mye lenger enn barbering, så det gikk jeg bort fra. Epilator var dritvondt, og det samme med voksing. 

Anonymkode: f82a6...56f

• Liker 1
Skrevet

Epilator, gjør ikke vondt når hårene er korte og du har blitt vant med det (synes jeg).

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Høvel i dusjen hver kveld. Tar bare 10 seku der pr bein når det gjøres så ofte.

Testet hårfjerningskrem, men ingen fungerer på meg, selv om jeg lar den virke lenge over tiden.

Anonymkode: 3cbbb...686

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg kjøpte ILP/laser rett før sommeren, beste investeringen jeg har gjort! Har nå brukt den 5-6 ganger og det er enorm forskjell på før og etter. Tidligere måtte jeg bruke høvel annenhver dag, mens nå holder det med hver 5. dag, og egentlig kunne jeg bare droppet det, for det er så få hår at jeg tviler på andre ser det. Verdt hver krone, og anbefales veldig. Hårfjerningskrem tok lang tid og varte ikke særlig mye lenger enn barbering, så det gikk jeg bort fra. Epilator var dritvondt, og det samme med voksing. 

Har du link til den du kjøpte?

Har vurdert en slik selv.

AnonymBruker
Skrevet

Bruker laser (hjemme), og vil som en annen over her anbefale det sterkt!

Bruker den en gang i uka, og det er omtrent den ene gangen i uka jeg barberer leggene, og da er det bare noen få hår der. Før fikk jeg stubber på kvelden når jeg shavet på morgenen, og barberte leggene daglig på sommeren. 

Noe sier meg at det ikke akkurat er permanent og at om man slutter med laser i noen måneder så kommer alt tilbake. Men hårene går iallfall helt i dvale når man holder på, og det er utrolig mye kjappere å bruke denne en gang i uka imens man ser på TV enn å shave daglig. 

Jeg har Braun Silk Expert Pro 5. Løp og kjøp.

Anonymkode: ff829...086

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Har du link til den du kjøpte?

Har vurdert en slik selv.

Braun Silk Expert Pro 5. 

AnonymBruker
Skrevet

Bruker også hårfjerningskrem! Veldig fornøyd med det! Huden min takler ikke barbering, men krem går fint :) 

Anonymkode: fbafb...a26

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Bruker også hårfjerningskrem! Veldig fornøyd med det! Huden min takler ikke barbering, men krem går fint :) 

Anonymkode: fbafb...a26

Så bra. Hvilken type bruker du? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...