blå Skrevet 16. september 2005 #1 Skrevet 16. september 2005 Synes programmet er så koselig, og jeg gleder meg til neste uke når vi får se hvem som får flest bre. Hvem ville du valgt å sende brev til? Jeg ville valgt Lars Julius, han virka så god da syns jeg.
MiniMjau Skrevet 16. september 2005 #2 Skrevet 16. september 2005 han var jo så sjenert at han ikke turde å se opp engang! nei, en slik dott hadde jeg ikke villet ha.
Gjest gjest1 Skrevet 16. september 2005 #3 Skrevet 16. september 2005 Åh, det var mange flotte personligheter der! Jeg skulle nesten ønske at jeg var i 50-årene, da hadde jeg tatt kontakt med den koselige skalla fyren på 55 ca (åh, husker ikke navn). Men: Pen ungkar på 55, glad i friske blomster, aktiv i teaterlivet... Hm, er det bare jeg som har vært borti for mange menn som har vært seksuelt usikre på sin egen legning og ser spøkelser..? Ser for meg at hun flotte og driftige jenta som vevde tapet kan være vanskelig å tilfredsstille, vanskelig å finne en mann som matcher...
Gjest Dilla Skrevet 16. september 2005 #4 Skrevet 16. september 2005 Synes de virket rare alle sammen jeg, bortsett fra hun med tapeten.
Gjest Gitte Skrevet 16. september 2005 #5 Skrevet 16. september 2005 Hadde jeg vært 30 år eldre hadde jeg sendt til Tollef, han virka SKIKKELIG god.. syns de andre var litt rare. Den mest normale virka som Lars Julius, men ble gal av det håret som hang foran ansiktet hans hele tiden Og han siste.. han unge på den store gården, han kunne jeg aldri sendt til, orker ikke en skytefantast som bruker all sin tid på én ting Og syns skikkelig synd på han som nesten ikke ser, han var god han også...
Gjest Milah Skrevet 16. september 2005 #6 Skrevet 16. september 2005 Ingen der som hadde passet for meg. Men nå har jeg samboer da, så det er jo uansett ikke aktuelt..
MiniMjau Skrevet 16. september 2005 #7 Skrevet 16. september 2005 også prøver de å dra damer(menn med lam, hundehvalper, pene hus og fin utsikt....
Månekvinnen Skrevet 16. september 2005 #8 Skrevet 16. september 2005 Jeg syns de var så skjønne alle sammen jeg. Men kanskje han som drev med luftpistolskytinga?
moka Skrevet 16. september 2005 #9 Skrevet 16. september 2005 Jeg syns de var så skjønne alle sammen jeg. Men kanskje han som drev med luftpistolskytinga? ← han ville jeg hivd meg på oxo. han var jo skjønn. kult at han skyter.
Gjest Gjesta Skrevet 16. september 2005 #10 Skrevet 16. september 2005 Lars Julius var en type som tiltalte meg.
Gjest Catwoman Skrevet 16. september 2005 #11 Skrevet 16. september 2005 Kikket litt på det.... og fant ut at jeg hadde sett det før. Hvordan kan det ha seg? :klø: jeg vet jeg har sett akkurat det samme før, med de samme menneskene, men jeg husker ikke når.
Gjest Gjesta Skrevet 16. september 2005 #12 Skrevet 16. september 2005 Det gikk før sommern - akkurat det samme programmet, bortsett fra introen og avslutninga hvor programledern snakket!
Gjest lilletroll Skrevet 16. september 2005 #13 Skrevet 16. september 2005 Jeg er godt gift og skal ikke sende til noen, men jeg syntes at alle virket å være flotte mennesker med fine personligheter, jeg, og gleder meg til å se fortsettelsen!!
blå Skrevet 16. september 2005 Forfatter #14 Skrevet 16. september 2005 Nei, jeg skal heller ikke sende brev. Da tror jeg blåmann ikke hadde blitt så blid. Men jeg syns programmet var så koselig, også var det litt gøy å spørre da vet dere.
Gjest Trulselinemor Skrevet 16. september 2005 #15 Skrevet 16. september 2005 Synes de virket rare alle sammen jeg, bortsett fra hun med tapeten. ← Så er hun jo Østlending også da
moka Skrevet 16. september 2005 #16 Skrevet 16. september 2005 Synes de virket rare alle sammen jeg, bortsett fra hun med tapeten. ← synes hun virket mest rar jeg da..... Jeg er godt gift og skal ikke sende til noen, men jeg syntes at alle virket å være flotte mennesker med fine personligheter, jeg, og gleder meg til å se fortsettelsen!! ← Nei, jeg skal heller ikke sende brev. Da tror jeg blåmann ikke hadde blitt så blid. Men jeg syns programmet var så koselig, også var det litt gøy å spørre da vet dere. ← uansett så er det for sent å sende brev nå.....
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2005 #17 Skrevet 17. september 2005 Syns at ha der med volleyballen og campingplassen virka ok, men utseendemessig var han ikke noe for meg. Ja, og så likte jeg han som hadde så mye varme å gi, han som hadde kjøpt roser selv og var aktiv i revy eller hva det var. Virka skikkelig koselig! Jeg synes at hun med tapeten virka litt.... tja.. litt skremmende? Vet ikke helt, blir nok en hard nøtt for mannfolka.
Gjest gjesta Skrevet 18. september 2005 #18 Skrevet 18. september 2005 eg tenke litt tanken "tenk om nåken ikkje får et einaste brev da". så kjem ho katrine gåande: det blei visst ingen brev til deg... men, du er no likandes uansett...." uff.. og det frykta eg kan skje med han siste, men geitene som såg dårlig.. men, HÅPA at han får brev!! han kristne med kosebua fikk jo berre 4 ifjor, og han virka no ganske lykkelig no da.. trur eg villa sendt til han med langt hår om eg skulla sendt til nåken, men det e no uaktuellt...!
Lassie Skrevet 18. september 2005 #19 Skrevet 18. september 2005 Nå er det uaktuelt for meg å skulle sendt til noen av dem, men hadde jeg skulle sendt til noen hadde det vel blitt Lars Jacob (han yngste). Men det er av andre grunner enn at jeg syntes han var så spesiell Elelrs var han på 55 med lun humor skikkelig god, virka som en god mann og han vil jeg tippe blir populær blant de godt voksne damene
Ugla Skrevet 21. september 2005 #20 Skrevet 21. september 2005 Ser for meg at hun flotte og driftige jenta som vevde tapet kan være vanskelig å tilfredsstille, vanskelig å finne en mann som matcher... ← Det var det vel noen som sa om Wenche i fjord også... Men det ble jo "full klaff"! De skal jo gifte seg i oktober... Gleder meg til å se årets serie...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå