AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #1 Skrevet 19. juli 2021 Jeg vet ikke om jeg er gravid ennå, men kjenner på ting jeg aldri har kjent før. Puppene er ekstremt vonde og har tilsynelatende vokst en størrelse, niplene er mer prominente og har fått noen gulaktige prikker og blodårene har begynt å bli veldig synlige. Mensen er også noen dager forsinket, men jeg har hatt noe som ligner på mensensmerter en del dager også uten noen andre tegn på at mensen er på vei. Er det noen som kjenner igjen disse symptomene fra tidlig graviditet? Er det noen som har opplevd det samme og likevel fått mensen? Anonymkode: e5313...d10
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #2 Skrevet 19. juli 2021 Hadde mange symptomer før jeg ble gravid, som ekstremt ømme pupper og svimmelhet. Den måneden jeg faktisk ble gravid kjente jeg absolutt ingenting før en stund etter positiv test, da ble puppene ganske ømme. Anonymkode: 524d8...1fd
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #3 Skrevet 19. juli 2021 Ømme bryster, rar luktesans, fristet plutselig ikke med ting jeg vanligvis liker som kaffe Anonymkode: 937a1...27c
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #4 Skrevet 19. juli 2021 Det kjentes som om mensen kom uten at den gjorde det. Jeg har ganske kraftige smerter det siste halve døgnet før mensen kommer til vanlig, og hadde det da jeg var gravid også. Bare at da gikk det ikke over og mensen kom ikke. Ellers merket jeg ikke noe. Puppene mine pleier å bli veldig ømme og vokse en del etter eggløsning, og så forsvinner ømheten og de krymper før mensen kommer. Det gjorde de i begge svangerskapene også, til vanlig tid, så jeg trodde ikke jeg kunne være gravid. Anonymkode: ceb27...6f2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #5 Skrevet 19. juli 2021 Jeg merket det på at urinen fikk en strammere lukt. Anonymkode: 48845...3f9
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #6 Skrevet 19. juli 2021 Jeg var veldig søvnig i uke 4, type sov hele dagen, og så kom kvalme og ømme bryster i uke 6. Har en del murringer som jeg da løper på do for å sjekke om det er mensen, men nope. Anonymkode: 57206...6db
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #7 Skrevet 19. juli 2021 Mensmurringer uten mens, litt annerledes lukt av urin og mer kviser, bruker vanligvis ikke å ha kviser før mens. De først «symptomene» kom i uke 4 😀 Anonymkode: ed1ea...523
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #8 Skrevet 19. juli 2021 Uteblitt mens. Noen uker ut i graviditeten (3-4 uker etter positiv test) lammende trøtthet. Sov i all ledig fritid. Anonymkode: bc017...da6
flicka Skrevet 19. juli 2021 #9 Skrevet 19. juli 2021 Var helt sinnssykt kvalm allerede fra 8 dpo og fram til omtrent andre trimester.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #10 Skrevet 19. juli 2021 Det kjentes ut som at mensen skulle komme når som helst, kraftige murringer. Muligens også noe lett halsbrann. Puppene ble ømme etter hvert. Ble også småkvalm og ekstremt trøtt. Anonymkode: 946a3...cd7
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #11 Skrevet 19. juli 2021 Ekstrem trøtthet, allerede før positiv test.. ved første svangerskap var jeg sikker på at jeg var syk (før jeg testet), svangerskap nr. to var enda verre, kunne sovet hele døgnet, og dette også før test. Den verste trøttheten "lettet litt" etter et par uker (men fremdeles trøtt altså). Utenom det har det vært mensmurringer og skarpere luktesans. Anonymkode: 7ce4f...63a
Rosewood Skrevet 19. juli 2021 #12 Skrevet 19. juli 2021 Murringer i magen, nede i korsryggen, i lysken, og nedover rumpa 😛 Mensmurringene mine pleier å være ganske vonde, disse var ikke like vonde men mer ubehagelige. Så var jeg litt kvalm, mer utflod som gjorde at jeg var heelt sikker på at mensen var her, men nei. Og så ømme bryster som og føltes litt tunge.
jaromei Skrevet 19. juli 2021 #13 Skrevet 19. juli 2021 Med første fikk jeg en rar følelse av mensensmerter, men mer stikkende, helt uten blødning, noen dager før forventet mens. Jeg husker at jeg sa til mannen at "hvis jeg ikke er gravid nå, så skal jeg aldri stole på kroppen min igjen!" Så var jeg gravid da. 😁 Med nr. 2 fikk jeg bekkenløsningsmerter før positiv test. Jeg var helt sikker på at jeg var gravid, fordi jeg hadde slitt så mye med bekkensmerter forrige svangerskap og kjente igjen vondtene denne gangen. Begge gangene har jeg fått veldig vonde bryster, ekstrrrrremt sensitive brystknopper, men det kom etter positiv test for min del begge ganger. Var grusomt med nr. 2, da jeg fremdeles ammet første 🤣
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå