AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #1 Skrevet 19. juli 2021 Sliter med ammingen. Baby snart 9 måneder har null interesse for brystet og snur seg bare bort. Eneste ammingen vi får gjennomført noenlunde er på kvelden før han legger seg. Dette resulterer i mindre og mindre melk, og nå har jeg nesten ikke melk igjen. Og interessen er bare mer fallende når det er lite melk, så det blir en ond sirkel. Har forsøkt å pumpe regelmessig siste døgnet, men det kommer bare noen dråper melk (ca. 1-2 spiseskjeer). Jeg ønsker egentlig å amme barnet til det er 1 år, siden det er anbefalt. Er det noen som har noen gode tips for å få opp melkeproduksjonen min og ammeinteressen hos baby? Anonymkode: d467d...0f8
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #2 Skrevet 19. juli 2021 Powerpumping. Søk på ammehjelpen sin side for forklaring. Ellers vil jo produksjonen styres av baby. Kanskje den får nok næring av fast føde? dessuten om du har liten melkeproduksjon vil melken som kommer være konsentrert. Altså mer næringsstoffer. Anonymkode: c1c40...1b9 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #3 Skrevet 19. juli 2021 Følg barnet. Noen mister interessen, ikke stress med det noe mer da. Anonymkode: 8676a...63d 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #4 Skrevet 19. juli 2021 Kanel hjalp meg veldig med min melkeproduksjon. Det er riktignok flere år siden, men det hjalp veldig. spiste det på grøt, lefser osv. Anonymkode: 1c914...004
Enterprises Skrevet 19. juli 2021 #5 Skrevet 19. juli 2021 7 hours ago, AnonymBruker said: Sliter med ammingen. Baby snart 9 måneder har null interesse for brystet og snur seg bare bort. Eneste ammingen vi får gjennomført noenlunde er på kvelden før han legger seg. Dette resulterer i mindre og mindre melk, og nå har jeg nesten ikke melk igjen. Og interessen er bare mer fallende når det er lite melk, så det blir en ond sirkel. Har forsøkt å pumpe regelmessig siste døgnet, men det kommer bare noen dråper melk (ca. 1-2 spiseskjeer). Jeg ønsker egentlig å amme barnet til det er 1 år, siden det er anbefalt. Er det noen som har noen gode tips for å få opp melkeproduksjonen min og ammeinteressen hos baby? Anonymkode: d467d...0f8 La mannen din hjelp 😆
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #6 Skrevet 19. juli 2021 Amm før måltid, pump morgen og bruk i barnemat f.eks, powerpumping, ro og havremelk er mine tips. mista melka med min første da hun var 8 mnd. Stressa ikke mer med det. Med andre (sykt barn) kjempet jeg med nebb og klør for å holde prod ved like frem til 6 mnd og klarte det kun til da. Da hadde jeg stresset med det i 4 mnd, når barnet er så «gammelt» som 9 mnd ville jeg sagt at stresset ikke er verdt det. Følg kroppen og barnet. Anonymkode: 50e75...180
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå