Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest frustrert
Skrevet

Jeg er hva mange kaller gammel, og jeg barnløs. Er hele 35 år og ønsker nå mest i verden og få et barn. Får kommetarer om at dette er da sent å begynne, slik blir det når en prioriterer karriere, frihet og annet fremfor å få barn i passelige alder! (og "passelig alder" er tydeligvis langt yngre enn meg).

Jeg har alltid hatt lyst på barn, men jeg har ikke funnet noen far til ungen før nå! Jeg vil gi mine eventuelle barn det beste jeg kan av oppvekstmiljø og -forhold, hvilke i mitt hode innbefatter en tilstedeværende pappa. Jeg har ikke prioritert vekk unge til fordel for andre ting - jeg har kunnet gjøre andre ting fordi jeg ikke har funnet noe far til ungen før nå - er en vesentlig forskjell der! OG, hvorfor blir jeg møtt av holdningen "kan bare ha det så godt" fordi jeg er 35? Uansett årsak til at jeg ikke har vært prøver før, så er det forferdelig sårt når man vil ha barn og ikke kan få det og folk bør la være å dømme!

Og med det samme jeg er i gang: Jeg skjønner ikke hvor alle ungene etter one-night-stands kommer fra. Utrolig irriterende at mange graviditeter er resultat av en "ulykke" når vi prøver og prøver og det ikke blir noe. Urettferdig! :sur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:klem: Kjempe frustrende ja!! Min første var laaaangt fra planlagt, men ble gravid med en gang! Barnefaren har aldri vært inne i bildet og det føltes kjempe urettferdig at jeg ble gravid! Men abort var aldri aktuelt!

Nå er jeg gift med verdens søteste mann, og vi er prøvere,og NÅ tar det tid!!!

Det skal ikke være lett dette her! :sur:

Men så er det jo gøy å øve også da :sjarmor:

Lykke til med prøvinga!

Skrevet

Hei, føler med deg

Er snart 34, og føler at det begynner å haste. Flere bekjente lurer på når vi skal ha barn, særlig etter at vi giftet oss i fjor. Vennene våre vet at vi har prøvd i tre år, så det går stort sett greit. Snakker egentlig ikke om prøvingen så mye.

Men det er frustrerende at det skal ta sånn tid når en hører klokka tikke! Ønsker deg lykke til, og håper det snart er i boks for dere.

Skrevet

Takk det samme til dere begge!

Føler egentlig vi har øvd såpass mye at vi snart er eksperter på området; kan gjøre det med lyset på eller av, hvor som helst, når som helst og i de fleste stillinger... :sjarmor:

Får bare øve litt til, kanskje det er en eller annen magisk stilling, tid eller sted vi ikke har prøvd enda.... ;)

Skrevet

Tja, hva med rollespill à la one night stand - siden det tydeligvis lykkes for så mange...? :)

Skrevet
Tja, hva med rollespill à la one night stand - siden det tydeligvis lykkes for så mange...?  :)

KJEMPEIDE!!! Høre om samboern vi skal ta en tur på byn, drikke oss passe fnisete (hver for oss selvfølgelig) så tilfeldigvis treffes og sjekke hverandre opp før vi har oss og bruker en kondom som blir sjødesløst satt på slik at den sannsynligvis lekker, faller av eller sprekker - det gjør sikkert susen! :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...