lillemy02 Skrevet 19. juli 2021 #1 Del Skrevet 19. juli 2021 Ja altså jeg har hørt om blødning på phizer vaksinen men jeg tok moderna for en uke siden. Hadde mensen som sluttet ca tre dager før jeg fikk vaksinen. Har følt meg veldig oppblåst og pms ete i ett par dager nå i dag blødde jeg skikkelig. Jeg blir litt bekymret er det vaksinen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonicaH Skrevet 19. juli 2021 #2 Del Skrevet 19. juli 2021 lillemy02 skrev (10 timer siden): Ja altså jeg har hørt om blødning på phizer vaksinen men jeg tok moderna for en uke siden. Hadde mensen som sluttet ca tre dager før jeg fikk vaksinen. Har følt meg veldig oppblåst og pms ete i ett par dager nå i dag blødde jeg skikkelig. Jeg blir litt bekymret er det vaksinen? Etter en koronavaksinasjon registrerer mange kvinner at menstruasjonen forandrer seg. Professor i antropologi ved University of Illinois, Dr. Kathryn Clancy, startet en spørreundersøkelse online om dette temaet. Hun sendte ut følgende tweet: «En kollega fortalte meg at hun har hørt fra andre at de har hatt en sterkere menstruasjonblødning etter vaksinasjonen. Jeg ønsker å finne ut om andre menstruerende har registrert slike forandringer? Jeg ble vaksinert med første dose av Moderna for en og en halv uke siden, fikk mensen ca. en dag for tidlig og blør nå som om jeg var i 20-årene igjen.» Tweeten hennes gikk viralt, og i de svært mange tilbakemeldingene rapporteres det blant annet om: sterkere blødninger som også varte opp til 14 dager menstruasjonsblødninger som startet over én uke for tidlig eller over to uker for sent kvinner i overgangsalderen som fikk sin første blødning på flere år heftige underlivssmerter og kramper uvaksinerte kvinner, som mente at de plutselige menstruasjonsforstyrrelsene skyldtes kontakt med vaksinerte, et fenomen som kalles «Shredding» (overføring av spike-proteinet fra vaksinerte til uvaksinerte). En spørreundersøkelse viste at 40% av kvinnene hadde registrert en forandring i sine månedlige blødninger. 12% opplevde mellomblødningerog 12% at menstruasjonen uteble. 10% hadde en sterkere og 6% en svakere blødning enn ellers. Til sammen deltok ca. 6500 kvinner i spørreundersøkelsen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milky Skrevet 19. juli 2021 #3 Del Skrevet 19. juli 2021 Da jeg tok moderna fikk jeg mensen 2 dager etterpå som varte i over 2 uker. Pleier aldri å få mensen pga piller.. synes d var rimelig rart 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 23. juli 2021 #4 Del Skrevet 23. juli 2021 Virker som det er kvinner som allerede går på pillen som opplever blødninger i strie strømmer. Kan det være en dårlig kombo? Av alle millioner kvinner i fertil alder som har fått pfizer vaksinene, er det veldig få som har oppleved problemer i etterkant. Les; mensforstyrrelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg