Gå til innhold

Stille opp på dugnad?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Datteren min har spilt håndball i noen år. Fra September i fjor og til April i år var hun litt av og på. I April sluttet hun. I går traff jeg laglederen og han sa at i år skal den cupen vi har vært år gjennomføres i September og han håper at vi stiller opp på dugnad. Men hun har sluttet sa jeg. Men han håpet at de som hadde sluttet i år stilte opp uansett. Jeg sa at jeg må tenke på det. Hva hadde dere gjort? 

Anonymkode: 4e9a3...44e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde aldri møtt opp på dugnad hvis datteren hadde sluttet med aktivitetene sine.

• Liker 10
Skrevet

Haha, hadde selvsagt ikke stilt opp. Er man ferdig så er man ferdig.

Bor dere på et lite sted så blir det kanskje annerledes. Har en venninne som er på all slags dugnader for de har ikke annet valg hvis de skal opprettholde tilbud og slikt på hjemstedet hennes. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nope. Ikke ditt ansvar.

Anonymkode: 395b8...68d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette er jo bare frekt.

Hadde svart: "Nei dessverre, det har jeg ikke anledning til"

Har de for få folk får de annonsere i lokalsamfunnet. Er alltids en og annen ildsjel som synes slikt er gøy selv om de ikke har noen barn i klubben.

Anonymkode: d11a6...5fc

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nah. Ikke ditt ansvar. Jobber ikke gratis for en aktivitet ungen ikke går på. 

Anonymkode: c904d...481

• Liker 1
Skrevet

Skulle jeg ha stilt på dugnad på alle ting en av ungene mine en gang har testet men sluttet på etter få treninger, da hadde det blitt mye dugnad på meg da 😅

Så den forespørselen hadde jeg glatt overhørt.

• Liker 1
Skrevet

Hæ?!?! Nei, jeg hadde ikke stilt opp. Hadde ungen fortsatt vært med/deltatt, ja.

Men når hun har sluttet, uavhengig av når egentlig, er svaret nei!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Sendte melding til han og sa at jeg kan ikke stille på dugnad. 

Fikk svar : siden at det var flere som sluttet like før sommeren, så hadde vi håpet at de hjalp til på cupen. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Fikk svar : siden at det var flere som sluttet like før sommeren, så hadde vi håpet at de hjalp til på cupen. 

Barnet ditt har sluttet, så du skal ikke på dugnad. Det er utrolig dårlig gjort av han å svare slik for at du skal få dårlig samvittighet. For en dust. Ikke svar han tilbake, og slett/blokker nr hans. Lykke til.

Anonymkode: c04f1...81a

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

........... Men han håpet at de som hadde sluttet i år stilte opp uansett. Jeg sa at jeg må tenke på det. Hva hadde dere gjort? 

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Håpløst.  Treneren kan finne de som "kanskje har tenkt å starte" i løpet av sesongen.  Kanskje de foreldrene kan stille på dugnad så de får en liten forsmak?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Da hadde jeg svart:

"Beklager, men det kan ikke jeg styre. Men hvis du aktivt går inn for å vise frem klubbens vil dere nok få mange nye medlemer etter skolesteart."

Anonymkode: d11a6...5fc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Om de har lite folk , kunne jeg selvsagt stilt opp. 

Anonymkode: c4091...23a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Hva han håper, og hva han kan forvente, er to forskjellige ting. Ikke svar mer på forespørslene.

Anonymkode: 395b8...68d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi bodde på en liten plass før, og der hadde jeg helt klart stilt opp. Der var jeg til og med med på dugnad for ungdomsaktiviteter der ingen av mine barn var påmeldt, og var vakt på skoleball, selv om jeg ikke hadde barn i den klassen.

Jeg er nok der, at dersom de virkelig trenger folk, så hadde ikke et par dagers arbeid på en cup gjort meg noe. Det er en sunn og flott aktivitet som samler ungdommer, så jeg kan gjerne være en del av det, dersom det gjør cupen lettere å gjennomføre.

Anonymkode: 0787e...da9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...