Gå til innhold

Dere som er sjenerte/ stille før dere blir kjent med noen, hvordan takler dere dating?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva snakker dere om på date? Blir det fort klein stemning? Er selv en slik person og har ikke datet på årevis pga. langvarig forhold. Aner ikke hva man snakker om på date. 

Anonymkode: b96e0...831

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

OBS, postet i helt feil forum. Skulle til singelliv og dating.. 

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri datet :(

Anonymkode: a3703...5a6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Har aldri datet :(

Anonymkode: a3703...5a6

Hvor gammel er du? Har du aldri vært i forhold? 

AnonymBruker
Skrevet

Nettdating 🙂 Jeg er ikke så sjenert med mennesker jeg har skrevet med og føler jeg kjenner før første møte. Møtte mannen min over nett for 10 år siden. 

Anonymkode: 021da...1a8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Nettdating 🙂 Jeg er ikke så sjenert med mennesker jeg har skrevet med og føler jeg kjenner før første møte. Møtte mannen min over nett for 10 år siden. 

Anonymkode: 021da...1a8

Takk for svar. Men jeg lurer på om de fleste sjenerte og stille dater, eller om de unngår det? 

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er dere sjenerte? Jeg har aldri vært sjenert og forstår ikke hvordan føles.

Anonymkode: a70df...6df

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er litt sjenert og stille, men da jeg møtte samboer på første date var det ingen problem. Han snakket på en måte som gjorde det enkelt for meg, har aldri følt meg så utadvent som på den daten. Det føltes helt naturlig og riktig og vi snakket i timesvis (faktisk helt til han kjørte meg hjem dagen etter, for ja, så full klaff var det med oss). Andre finner meg nok litt vanskelig å snakke med for første gang. 

Anonymkode: e41fe...611

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...