AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #1 Skrevet 19. juli 2021 Jeg har vært sammen med min kjæreste kun 2 måneder. Vi var i en festlig anledning med mange folk og han kommenterte foran sin single kompis "Prøv deg på Anita, hun hadde jeg lett pult! Eller hva med Nina eller Mia? Hadde pult de alle sammen!" Han var godt påseglet og sa dette foran meg. Jeg ble sykt såret og gikk fra festlighetene. Hva synes dere? Overreagerte jeg, eller har jeg "rett" til å være lei meg over en sånn kommentar? Anonymkode: bf0f9...e00 3
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #2 Skrevet 19. juli 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har vært sammen med min kjæreste kun 2 måneder. Vi var i en festlig anledning med mange folk og han kommenterte foran sin single kompis "Prøv deg på Anita, hun hadde jeg lett pult! Eller hva med Nina eller Mia? Hadde pult de alle sammen!" Han var godt påseglet og sa dette foran meg. Jeg ble sykt såret og gikk fra festlighetene. Hva synes dere? Overreagerte jeg, eller har jeg "rett" til å være lei meg over en sånn kommentar? Anonymkode: bf0f9...e00 Du overreagerer. Selv om dere er kjærester er det ikke slik at han slutter å tenne på andre. Anonymkode: 0c031...6c6 14
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #3 Skrevet 19. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har vært sammen med min kjæreste kun 2 måneder. Vi var i en festlig anledning med mange folk og han kommenterte foran sin single kompis "Prøv deg på Anita, hun hadde jeg lett pult! Eller hva med Nina eller Mia? Hadde pult de alle sammen!" Han var godt påseglet og sa dette foran meg. Jeg ble sykt såret og gikk fra festlighetene. Hva synes dere? Overreagerte jeg, eller har jeg "rett" til å være lei meg over en sånn kommentar? Anonymkode: bf0f9...e00 Du har rett til å være lei deg. Gikk han etter deg når du gikk? Anonymkode: 00597...f2d 25
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #4 Skrevet 19. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du har rett til å være lei deg. Gikk han etter deg når du gikk? Anonymkode: 00597...f2d Nei, han gjorde ikke det. Jeg gikk vekk uten at han merket det, orket ikke være med han akkurat da. Han kom lenge etterpå for å se etter meg. Anonymkode: bf0f9...e00 3
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 Populært innlegg #5 Skrevet 19. juli 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Du overreagerer. Selv om dere er kjærester er det ikke slik at han slutter å tenne på andre. Anonymkode: 0c031...6c6 Han trenger ikke si det så dama hans hører det! Er man i forhold så holder man slike tanker for seg selv! Respektløst er det! Så klart de fleste tenner på andre selvom de er i forhold, men folk holder kjeft om det og respekterer partneren sin, noe annet er lavmål og umodenhet. Anonymkode: f1e88...d1e 66
Gjest DEN NAKNE GARTNER Skrevet 19. juli 2021 #6 Skrevet 19. juli 2021 Har du spurt ham om det han sa når han var edru? Det er en selvfølge at man stiller spørsmål og forventer et skikkelig svar. Fylla er ikke et frikort for å kunne gjøre og si akkurat hva man vil for så å slippe unna. Snakk om det.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #7 Skrevet 19. juli 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg har vært sammen med min kjæreste kun 2 måneder. Vi var i en festlig anledning med mange folk og han kommenterte foran sin single kompis "Prøv deg på Anita, hun hadde jeg lett pult! Eller hva med Nina eller Mia? Hadde pult de alle sammen!" Han var godt påseglet og sa dette foran meg. Jeg ble sykt såret og gikk fra festlighetene. Hva synes dere? Overreagerte jeg, eller har jeg "rett" til å være lei meg over en sånn kommentar? Anonymkode: bf0f9...e00 Nei, du overreagerer IKKE. Neste gang du ser han så si slik "Du, hvordan ville du likt at jeg sa at jeg godt kunne blitt pult av Peter og Hans (finn på noen navn). De er drit kjekke begge to. Jobber med de før/gikk på skole sammen (finn på noe)" Vent å se hva han sier. SÅ nevner du hendelsen. På den måten får han det i perspektiv. Anonymkode: f1e88...d1e 18
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #8 Skrevet 19. juli 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Han trenger ikke si det så dama hans hører det! Er man i forhold så holder man slike tanker for seg selv! Respektløst er det! Så klart de fleste tenner på andre selvom de er i forhold, men folk holder kjeft om det og respekterer partneren sin, noe annet er lavmål og umodenhet. Anonymkode: f1e88...d1e Så det alle vet skal man holde kjeft om? Hvis man vil lure seg selv, så... Anonymkode: 0c031...6c6 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #9 Skrevet 19. juli 2021 Jeg ville reagert på at han snakka sånn om kvinner. Ikke av sjalusi eller noe som hadde med MEG å gjøre, men rett og slett blitt skuffa over at kjæresten var så dust. Anonymkode: 01431...b40 14
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #10 Skrevet 19. juli 2021 Er han 14 år? Anonymkode: 61771...bad 12
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #11 Skrevet 19. juli 2021 Huff, han hørtes lite moden og rølpete ut 🤮 Anonymkode: 12b6b...9e9 17
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #12 Skrevet 19. juli 2021 Jeg tror nok du overreagerer for mye ja. Jeg tror nok bare at mannen din prøver å hjelpe kompisen hans med og finne seg noe, og at han er en hjelpende støttespiller for han. Uansett, han har jo ikke gjort noe som burde få deg til å bli såra.. Jeg kunne lett sagt noe sånt foran dama mi uten at hun hadde reagert, fordi hun kjenner meg. Anonymkode: 8fc7d...824
Crema Skrevet 19. juli 2021 #13 Skrevet 19. juli 2021 For det første så syns jeg det han sa var skikkelig ugreit og respektløst. Jeg skjønner godt at du ble lei deg. Kjæresten min ville aldri gjort noe liknende. For det andre så tenker jeg at det nesten ikke spiller noen rolle om du er oversensitiv eller ikke. Man har de følelsene man har! I et såpass nytt forhold handler det om å lære seg å bli kjent med den andre personen, hva slags grenser de har og hva slags grenser man selv har. Så uansett er det viktig å snakke sammen om dette. 9
juni Skrevet 19. juli 2021 #14 Skrevet 19. juli 2021 Utrolig dårlig stil! Hadde mistet en del respekt for han. JA, selvfølgelig synes man andre folk også er sexy, men å si det på den måten rett foran kjæresten er skikkelig turn off! 10
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #15 Skrevet 19. juli 2021 juni skrev (1 minutt siden): Utrolig dårlig stil! Hadde mistet en del respekt for han. JA, selvfølgelig synes man andre folk også er sexy, men å si det på den måten rett foran kjæresten er skikkelig turn off! Jeg hadde mistet respekten for en voksen mann som snakket sånn uavhengig av vår relasjon. Trodde dette var noe tenåring er gjorde. Anonymkode: 1b0a2...5a1 12
juni Skrevet 19. juli 2021 #16 Skrevet 19. juli 2021 (endret) AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg hadde mistet respekten for en voksen mann som snakket sånn uavhengig av vår relasjon. Trodde dette var noe tenåring er gjorde. Anonymkode: 1b0a2...5a1 Tipper han er veldig ung, men det er fortsatt ikke greit. Men da lærte han det🙄 Endret 19. juli 2021 av juni 3
Gjest Niek79 Skrevet 19. juli 2021 #17 Skrevet 19. juli 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg ville reagert på at han snakka sånn om kvinner. Ikke av sjalusi eller noe som hadde med MEG å gjøre, men rett og slett blitt skuffa over at kjæresten var så dust. Anonymkode: 01431...b40 Sykt å snakke om at man vil pule kvinner altså. 😂
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #18 Skrevet 19. juli 2021 Niek79 skrev (10 minutter siden): Sykt å snakke om at man vil pule kvinner altså. 😂 Tror du han vil høre dama snakke om å pule andre menn? Da er det jo bare å kjøre på Anonymkode: 61771...bad 7
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #19 Skrevet 19. juli 2021 juni skrev (24 minutter siden): Tipper han er veldig ung, men det er fortsatt ikke greit. Men da lærte han det🙄 TS her. Han er 37 år Anonymkode: bf0f9...e00 1
juni Skrevet 19. juli 2021 #20 Skrevet 19. juli 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): TS her. Han er 37 år Anonymkode: bf0f9...e00 What!!!! Da hadde jeg faktisk sterkt vurdert å gå videre var jeg deg! 11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå