Gå til innhold

Kjæreste som sa noe dumt på fylla. Er jeg oversensitiv?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært sammen med min kjæreste kun 2 måneder. Vi var i en festlig anledning med mange folk og han kommenterte foran sin single kompis "Prøv deg på Anita, hun hadde jeg lett pult! Eller hva med Nina eller Mia? Hadde pult de alle sammen!" 

Han var godt påseglet og sa dette foran meg. Jeg ble sykt såret og gikk fra festlighetene. 

Hva synes dere? Overreagerte jeg, eller har jeg "rett" til å være lei meg over en sånn kommentar?

Anonymkode: bf0f9...e00

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har vært sammen med min kjæreste kun 2 måneder. Vi var i en festlig anledning med mange folk og han kommenterte foran sin single kompis "Prøv deg på Anita, hun hadde jeg lett pult! Eller hva med Nina eller Mia? Hadde pult de alle sammen!" 

Han var godt påseglet og sa dette foran meg. Jeg ble sykt såret og gikk fra festlighetene. 

Hva synes dere? Overreagerte jeg, eller har jeg "rett" til å være lei meg over en sånn kommentar?

Du overreagerer. Selv om dere er kjærester er det ikke slik at han slutter å tenne på andre.

Anonymkode: 0c031...6c6

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du har rett til å være lei deg. Gikk han etter deg når du gikk?

Anonymkode: 00597...f2d

• Liker 25
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du har rett til å være lei deg. Gikk han etter deg når du gikk?

Anonymkode: 00597...f2d

Nei, han gjorde ikke det. Jeg gikk vekk uten at han merket det, orket ikke være med han akkurat da. Han kom lenge etterpå for å se etter meg. 

• Liker 3
Gjest DEN NAKNE GARTNER
Skrevet

Har du spurt ham om det han sa når han var edru? Det er en selvfølge at man stiller spørsmål og forventer et skikkelig svar. Fylla er ikke et frikort for å kunne gjøre og si akkurat hva man vil for så å slippe unna. Snakk om det.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Nei, du overreagerer IKKE. 

Neste gang du ser han så si slik "Du, hvordan ville du likt at jeg sa at jeg godt kunne blitt pult av Peter og Hans (finn på noen navn). De er drit kjekke begge to. Jobber med de før/gikk på skole sammen (finn på noe)"

Vent å se hva han sier. SÅ nevner du hendelsen. 

På den måten får han det i perspektiv. 

Anonymkode: f1e88...d1e

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Han trenger ikke si det så dama hans hører det! Er man i forhold så holder man slike tanker for seg selv!

Respektløst er det!

Så klart de fleste tenner på andre selvom de er i forhold, men folk holder kjeft om det og respekterer partneren sin, noe annet er lavmål og umodenhet. 

Anonymkode: f1e88...d1e

Så det alle vet skal man holde kjeft om? Hvis man vil lure seg selv, så...

Anonymkode: 0c031...6c6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville reagert på at han snakka sånn om kvinner. Ikke av sjalusi eller noe som hadde med MEG å gjøre, men rett og slett blitt skuffa over at kjæresten var så dust.

Anonymkode: 01431...b40

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Er han 14 år? 

Anonymkode: 61771...bad

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Huff, han hørtes lite moden og rølpete ut 🤮

Anonymkode: 12b6b...9e9

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror nok du overreagerer for mye ja.

Jeg tror nok bare at mannen din prøver å hjelpe kompisen hans med og finne seg noe, og at han er en hjelpende støttespiller for han.

Uansett, han har jo ikke gjort noe som burde få deg til å bli såra.. 

Jeg kunne lett sagt noe sånt foran dama mi uten at hun hadde reagert, fordi hun kjenner meg.

Anonymkode: 8fc7d...824

Skrevet

For det første så syns jeg det han sa var skikkelig ugreit og respektløst. Jeg skjønner godt at du ble lei deg. Kjæresten min ville aldri gjort noe liknende. 

For det andre så tenker jeg at det nesten ikke spiller noen rolle om du er oversensitiv eller ikke. Man har de følelsene man har! 

I et såpass nytt forhold handler det om å lære seg å bli kjent med den andre personen, hva slags grenser de har og hva slags grenser man selv har. Så uansett er det viktig å snakke sammen om dette. 

• Liker 9
Skrevet

Utrolig dårlig stil!

Hadde mistet en del respekt for han. JA, selvfølgelig synes man andre folk også er sexy, men å si det på den måten rett foran kjæresten er skikkelig turn off!

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
juni skrev (1 minutt siden):

Utrolig dårlig stil!

Hadde mistet en del respekt for han. JA, selvfølgelig synes man andre folk også er sexy, men å si det på den måten rett foran kjæresten er skikkelig turn off!

Jeg hadde mistet respekten for en voksen mann som snakket sånn uavhengig av vår relasjon. 

Trodde dette var noe tenåring er gjorde. 

Anonymkode: 1b0a2...5a1

• Liker 12
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg hadde mistet respekten for en voksen mann som snakket sånn uavhengig av vår relasjon. 

Trodde dette var noe tenåring er gjorde. 

Anonymkode: 1b0a2...5a1

Tipper han er veldig ung, men det er fortsatt ikke greit. 

Men da lærte han det🙄

Endret av juni
  • Liker 3
Gjest Niek79
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg ville reagert på at han snakka sånn om kvinner. Ikke av sjalusi eller noe som hadde med MEG å gjøre, men rett og slett blitt skuffa over at kjæresten var så dust.

Anonymkode: 01431...b40

Sykt å snakke om at man vil pule kvinner altså. 😂

AnonymBruker
Skrevet
Niek79 skrev (10 minutter siden):

Sykt å snakke om at man vil pule kvinner altså. 😂

Tror du han vil høre dama snakke om å pule andre menn? Da er det jo bare å kjøre på :)

Anonymkode: 61771...bad

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
juni skrev (24 minutter siden):

Tipper han er veldig ung, men det er fortsatt ikke greit. 

Men da lærte han det🙄

TS her.

Han er 37 år

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

TS her.

Han er 37 år

What!!!!

Da hadde jeg faktisk sterkt vurdert å gå videre var jeg deg!

• Liker 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...