Gå til innhold

Dette her er meget tragisk

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest indiangranny

Hei :cry:

Dette gjorde meg vondt å lese tenk å behandle et lite forsvarsløst barn og kona på den måten.Jeg håper kona og guttungen får bli i Norge og at de sender ut gubben.men hun er redd for at mennen skal ta hevn på hennes to døtre som bor i Pakistan hos hennes familie. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=4579269

Her kan Norge rettte krav til Pakistan om at kvinner skal respekteres og at eksmannen settes inn for livstid og få behandling av en psykolog der nede.Hvis det ikke blir gjort noe bør det kuttes i uhjelp til landet.

hilsen

indianlady

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fæle saker. Faren var jo en syk jæ...., og jeg håper han blir skikkelig straffet for det han har gjort. Men det jeg reagerte på her var at både barnehage og skole hadde reagert på at gutten hadde blåmerker. Det må bety at han har blitt mishandlet over lengre tid uten å ha fått hjelp. Folk må ikke være redde for å si fra når det gjelder barn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Fæle saker, ja. Han er syk skriver du og skal settes inn for handlingen og ha psykolog der nede? Tror du på dette selv?

Mishandling av kvinner er noe menn er oppdradd ti der nede. Likeså skal barn slåes hvis ulydighet forekommer. Så skal Norge kreve straff og behandling for dem der nede?

Si det høyt der nede og dem tror du trenger behandling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel-"gjest" - akkurat nå er de i Norge, og der gjelder vår lov, i her er mishandling forbudt.

Akkurat hva som er vanlig "der nede" når det gjelder oppdragelse, skal jeg ikke diskutere, for det tror faktisk varierer med hvor man kommer fra - "der nede". (Det er ikke så lenge siden man her i landet etterlevde - "den man elsker, tukter man")

Mannen er dømt - og det er bra. - Men hvor er barnevernet i denne saken? Også barn i asyl hører inn under barnevernets ansvarsområde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...