Gå til innhold

Airbnb

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som leier ut huset deres på Airbnb; hva gjør dere med alle de private tingene? Da tenker jeg på klær, baderomsartikler, håndduker, sengetøy, dyner, puter, bunader, sølvtøy, smykker etc. Ja, slike ting som er litt private eller evt ting man er litt redd for? Skal leie ut huset mitt en uke i ferien og det er første gang☺️

Anonymkode: 47a77...023

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg valgte å tømme klesskap og kommoder for klær. Fikk ryddet i samme slengen. Smykker, verdifulle ting og verdipapirer la jeg i en veske og stuet den bort i boden.  
La igjen en liten hilsen med instruksjoner rundt søppel og annet praktisk og et varmt velkommen. Leier ikke lengre ut på Airbnb. Synes mine «gjester» endret på atferd i form av å klage på ulike ting, som om  det var et hotell de bodde på 🙂 mer mas enn kjekt som det var i begynnelsen…

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri leid ut selv, men leid airbnb flere ganger. De fleste lar det meste av det du skriver ligge der det bruker til vanlig. Noen har kanskje et skap med lås på, et avlåst rom eller lignende med ting som er verdifulle. Noen rydder kanskje litt plass i et klesskap, andre gjør det ikke.

Anonymkode: 31b10...6f1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi leier ut uten det minste soverommet, så bruker vi det som personlig lager som låses av. Vi har noen møbler som vi ikke ønsker å risikere skader på, så de får også plass der :)

Anonymkode: 1efbf...2e3

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...