AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #1 Skrevet 18. juli 2021 Hvor mye av denne er obligatorisk, noen som vet? Ser det var en del dager med noe het gruppesamlinger, er disse obligatoriske? For de var jo lagt til tider som kan bli vanskelig for meg å få til ihvertfall hver bidige gang det er… De faste studiedagene (eller dagen?) så det greit ut å få møtt opp. Jeg tar den hovedsakelig for å få to ekstrapoeng til i jakten på drømmestudiet, selv om litteratur også er spennende! Så får gjerne meg med det jeg kan, men det får ikke blitt alt. Eksamener og sånn må jeg selvsagt ta. Noen som vet? Anonymkode: c89c4...8de
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #2 Skrevet 18. juli 2021 Du skriver jo ikke en gang hvor du studerer, så vanskelig å hjelpe deg. 😅 Jeg tok Alit på NTNU i Trondheim for en stund tilbake siden. Ble aldri tatt fravær under noe av undervisningen. Men jeg synes absolutt at det var tidsbesparende å møte opp på en del av det. Var mye som oppsummerte og hentet ut det viktigste om verkene, gjerne linket innenfor konteksten til den teorien som var på pensum. Men jeg møtte langt ifra opp til alt da jeg hadde jobb ved siden av også. Anonymkode: c18ed...342 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #3 Skrevet 18. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du skriver jo ikke en gang hvor du studerer, så vanskelig å hjelpe deg. 😅 Jeg tok Alit på NTNU i Trondheim for en stund tilbake siden. Ble aldri tatt fravær under noe av undervisningen. Men jeg synes absolutt at det var tidsbesparende å møte opp på en del av det. Var mye som oppsummerte og hentet ut det viktigste om verkene, gjerne linket innenfor konteksten til den teorien som var på pensum. Men jeg møtte langt ifra opp til alt da jeg hadde jobb ved siden av også. Anonymkode: c18ed...342 Beklager, tenkte ikke over at det var relevant engang🙈 Litt trøtt/spenningsutladet😅 Det er ved UiO. Ja, jeg skal også jobbe ved siden av + har barn, så en del av de samlingene som var på ettermiddag/kveld vet jeg ikke om jeg får møtt på alle. Men om det ikke føres fravær og man leser selv og forbereder seg til eksamen, så vil man få året godkjent? Har aldri studert ved universitet før, så må spørre. Har en annen type utdanning fra før. Anonymkode: c89c4...8de
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #4 Skrevet 18. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Beklager, tenkte ikke over at det var relevant engang🙈 Litt trøtt/spenningsutladet😅 Det er ved UiO. Ja, jeg skal også jobbe ved siden av + har barn, så en del av de samlingene som var på ettermiddag/kveld vet jeg ikke om jeg får møtt på alle. Men om det ikke føres fravær og man leser selv og forbereder seg til eksamen, så vil man få året godkjent? Har aldri studert ved universitet før, så må spørre. Har en annen type utdanning fra før. Anonymkode: c89c4...8de (Jeg skal jo også primært ta året for å få høyere poengsum, selv om jeg elsker litteratur og dette vil absolutt gi meg litt faglig påfyll i det jeg jobber med nå, men jeg tror allikevel ikke jeg får vært den mest dedikerte studenten akkurat her) Anonymkode: c89c4...8de
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #5 Skrevet 19. juli 2021 Kan man forresten kombinere to årsenheter? Jeg regner med det? Anonymkode: c89c4...8de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå