AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #1 Skrevet 18. juli 2021 Hei! Jeg skulle legge fireåringen i kveld og vi lå og kosa. Jeg pleier å amme nr to som er baby, og hun vet at hun selv pleide å bli ammet da hun var baby frem til to år. Hun elsket puppen da vi sluttet med det også, så det var en kamp. Hun har hatt det litt tøft i det siste og vi snakket litt om det, blant annet at hun savnet å sove med meg, og at jeg kunne jo bare komme til henne når jeg var ferdig med lillebror😢 Plutselig ble hun veldig seriøs og sa at hun savnet puppen og at hun også ville ha. Jeg sa at det ville nok bli litt vanskelig fordi hun har jo masse tenner nå, med et smil. Hun sa at hun skulle være forsiktig. Jeg sa at vi heller kunne ligge inntil og kose, hun kan ligge med kinnet på brystet hvis hun ville det, og det ville hun. Et lite øyeblikk der hadde jeg så lyst å bare gi henne, jeg husker hvor mye glede og trygghet som var der for henne. Bare å føle litt som før. Hadde det vært så farlig liksom, det er mange som ammer barna til de er eldre enn to år. Det er nok mine følelser som også spiller inn her, jeg savner jo å amme henne, men tiden går videre, og jeg føler nok kanskje litt på det at hun trenger meg litt ekstra om dagen. Er det noen her som har ammet de eldre barna etter lang tid? Hva tenker folk om slike engangstilfeller? Anonymkode: c4f1b...20f
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #2 Skrevet 18. juli 2021 13 minutter siden, AnonymBruker said: Hei! Jeg skulle legge fireåringen i kveld og vi lå og kosa. Jeg pleier å amme nr to som er baby, og hun vet at hun selv pleide å bli ammet da hun var baby frem til to år. Hun elsket puppen da vi sluttet med det også, så det var en kamp. Hun har hatt det litt tøft i det siste og vi snakket litt om det, blant annet at hun savnet å sove med meg, og at jeg kunne jo bare komme til henne når jeg var ferdig med lillebror😢 Plutselig ble hun veldig seriøs og sa at hun savnet puppen og at hun også ville ha. Jeg sa at det ville nok bli litt vanskelig fordi hun har jo masse tenner nå, med et smil. Hun sa at hun skulle være forsiktig. Jeg sa at vi heller kunne ligge inntil og kose, hun kan ligge med kinnet på brystet hvis hun ville det, og det ville hun. Et lite øyeblikk der hadde jeg så lyst å bare gi henne, jeg husker hvor mye glede og trygghet som var der for henne. Bare å føle litt som før. Hadde det vært så farlig liksom, det er mange som ammer barna til de er eldre enn to år. Det er nok mine følelser som også spiller inn her, jeg savner jo å amme henne, men tiden går videre, og jeg føler nok kanskje litt på det at hun trenger meg litt ekstra om dagen. Er det noen her som har ammet de eldre barna etter lang tid? Hva tenker folk om slike engangstilfeller? Anonymkode: c4f1b...20f Hun har nok mistet evnet til die. Jeg ammet eldste han hadde passert 3, og noen måneder senere så prøvde han igjen, men fikk det ikke til. Anonymkode: 18fd2...432
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #3 Skrevet 18. juli 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hun har nok mistet evnet til die. Jeg ammet eldste han hadde passert 3, og noen måneder senere så prøvde han igjen, men fikk det ikke til. Anonymkode: 18fd2...432 Aha visste ikke at det gikk an å miste evnen, men da har det kanskje skjedd her og. Hun har fått smake på teskje i begynnelsen bare 😊 heldigvis dabbet interessen fort av 😊 Anonymkode: c4f1b...20f
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #4 Skrevet 19. juli 2021 Jeg har ei datter på 3,5 år som var veldig veldig VELDIG glad i puppen. Jeg valgte å avvenne ved 2 år fordi jeg skjønte at hun her kom til å amme til hun blir konfirmant om jeg ikke tok grep. (Bare tuller, men ja, hun var helt gal etter puppen). Jeg fikk baby i mars som jeg fullammer. Hun har ved flere anledninger hintet til at hun også vil ha pupp. Jeg tenkte for meg selv at Jaja, hvorfor ikke la henne prøve. Jeg visste hun hadde mistet die evnen da det er 1,5 år siden jeg sluttet. Men jeg ville heller møte henne på det enn å avvise nå midt oppi et allerede kaos med ny baby som tar så mye tid av mamma som hun har hatt helt for seg selv frem til nå. Hun har 4-5 ganger tatt ett par sutt før hun braser ut i latter og blir flau, og sier «nei det gååår ikke, fordi jeg er så stor. Det kommer bare melk til lillebror!!». Også er hun ferdig med det liksom. Jeg håndmelka i en kopp og sa hun kunne smake, og da brakk hun seg. Så hun er absolutt ikke interessert i puppen min mer nå😀 Anonymkode: 207e0...b1b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå