La Guapa Skrevet 16. september 2005 #1 Skrevet 16. september 2005 Heiiii. Noen som vet hva slags førjulskos vi får på TV i år? Skomakergata?????DET hadde vært nò det. La Guapa
Mockbamilla Skrevet 16. september 2005 #2 Skrevet 16. september 2005 Har de ikke bestemt at Skomakergata ikke skal vises mer..? Var visst for dårlig seer-antall Men jeg tror det skal bli Jul på Månetoppen, siden det var Jul på Blåfjell ifjor? Iallefall det jeg tror og håper på
Gjest Madeline Skrevet 16. september 2005 #3 Skrevet 16. september 2005 Jo, det er bestemt at Skomakergata ikke skal vises mer. Synd egentlig for det er en utrolig koselig sereie. Men det er ingen krise for meg for jeg har hele serien på DVD. Noen som vet hviken julekalender som skal sendes på tv2?
Belit Skrevet 16. september 2005 #4 Skrevet 16. september 2005 Jeg trodde NRK lagde en ny julekalender ifjor som skal vises iår?
Gjest Gjesta Skrevet 16. september 2005 #5 Skrevet 16. september 2005 Tror den nye skal vises neste år.
Mockbamilla Skrevet 17. september 2005 #7 Skrevet 17. september 2005 Noen som vet hviken julekalender som skal sendes på tv2? ← Var det Olsenbanden jr ifjor? Da kan det kanskje være Vazelina i år, siden det var The Julekalender for to år siden..? Eller har de flere å velge i? :klø:
Gjest Gjesta Skrevet 18. september 2005 #8 Skrevet 18. september 2005 Jeg ringte NRK istad for å finne det ut men damen kunne ikke svare...........
lillesky Skrevet 18. september 2005 #9 Skrevet 18. september 2005 Jeg ringte NRK istad for å finne det ut men damen kunne ikke svare........... ← Du asså, Tex!
La Guapa Skrevet 19. september 2005 Forfatter #10 Skrevet 19. september 2005 Jeg ringte NRK istad for å finne det ut men damen kunne ikke svare........... ← Åååååå,så dumt at de ikke kunne svare på det da. ER så spent jo. Lillegull blir 1,5 til julekalenderen begynner, så hun skal følge med sammen med mamma`n sin. Hun har akkurat nok konsentrasjon til å få med seg introsangen på "Milo" om morran på frokost TV Men til desember, vettu DA! ser hun HELE kalenderen.... La Guapa
vixen Skrevet 19. september 2005 #11 Skrevet 19. september 2005 Er det ingen som kjenner noen i nrk eller tv2 som kan skaffe litt inside-information om dette da?
Gjest Madeline Skrevet 19. september 2005 #12 Skrevet 19. september 2005 Mail er herved sent til NRK og jeg forventer at en eller annen må kunne svare på dette enkle spørsmålet. Jeg kommer tilbake når jeg får svar.
Gjest Madeline Skrevet 19. september 2005 #13 Skrevet 19. september 2005 Når jeg først var i gang, sente jeg like godt en mail til TV2 også.
Gjest Madeline Skrevet 19. september 2005 #14 Skrevet 19. september 2005 Jøss, der fikk jeg alt svar fra TV2: Vazelina Hjulkalender i reprise.
Gjest Madeline Skrevet 19. september 2005 #15 Skrevet 19. september 2005 Og der kom det jammen fra NRk også: I år blir det gjensyn med Jul på Månetoppen. Så dermed er det oppklart.
vixen Skrevet 19. september 2005 #16 Skrevet 19. september 2005 *IMPONERT* Lynraske til å svare var de i alle fall. Takk til Hannen som tok seg bryet med å spørre.
Gjest gjest1 Skrevet 19. september 2005 #17 Skrevet 19. september 2005 Hmmm. men til "Jul på månetoppen", hvilke luer skal jeg strikke da? Lange, røde? eller er det "Amalies jul".....?
Malama Skrevet 19. september 2005 #18 Skrevet 19. september 2005 Månetoppen er vel den kalenderen med både røde og blå nisser, så.. uten at jeg kan "luekodene" betyr vel det at både de blå (de er vel korte) og de røde (lange for de som har blitt "langluenisse" i nisseverden, men lange for alle barn i vår menneskeverden?) er "in" i desember? Aldri sett Amalies jul jeg da, men så blåfjell i fjor og tenker jeg skal se månetoppen i år. På tv2 ser jeg ikke, men jeg skal se Skomakerata i år. Jeg har en på dvd. Den sendes aldri mer på tv ifølge nrk, så da må jeg jo ha den på dvd, så jeg får se den støtt og stadig.
Gjest Madeline Skrevet 19. september 2005 #19 Skrevet 19. september 2005 Jeg vil tro at både lange og korte røde og korte blå luer er in i år så det blir i grunnen fritt valg. Du har jo god tid til å strikke en i hver farge lenej .
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2005 #20 Skrevet 19. september 2005 Jul på månetoppen, hvordan foregjikk den nå igjen? Husker bare amalies jul jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå