Gå til innhold

Pepsi Max vs. Sodastream

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vurderer å kjøpe meg en Sodastream. Jeg drikker mye Pepsi Max, og er vel kanskje noe avhengig. Jeg drikker 2-4 bokser på 0,33 l hver dag, og ønsker å kutte ned. Det jeg lurer på, er om det er noen forskjell på Pepsi Max og Pepsi Max-versjonen på Sodastream? Hva er din erfaring med Sodastream?

Anonymkode: 1af6f...a9f

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg vurderer å kjøpe meg en Sodastream. Jeg drikker mye Pepsi Max, og er vel kanskje noe avhengig. Jeg drikker 2-4 bokser på 0,33 l hver dag, og ønsker å kutte ned. Det jeg lurer på, er om det er noen forskjell på Pepsi Max og Pepsi Max-versjonen på Sodastream? Hva er din erfaring med Sodastream?

Har aldri smakt Pepsi Max-versjonen av sodastream. Når jeg vil ha Pepsi Max, så vil jeg ha ekte vare 😄 Alt for dyrt med bokser da, så kjøper 4-pakk 1,5 liter eller selvsagt 6-pakk når det er på tilbud. Holder lenge siden det ikke drikkes så mye daglig. Men bruker gjerne Fun Light og Zero-saft i sodastream, det er skikkelig dikk og leskende 😄 

Skrevet

Pepsimax fra sodastream kan ikke sammenlignes med original pepsi max! Vi har det, men brukte bare den ene flasken. Ble veldig skuffet, da den virket så tam! Må ha i så mye kullsyre at det omtrent blir dyrere enn å kjøpe pepsimax i butikken. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er litt forskjell, men ved å prøve seg frem med mengden av kullsyre og essens kan man komme ganske så nært originalen. 😊

Anonymkode: 1278c...49e

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg ønsket meg Sodastream til jul i håp om å spare inn litt på alle pengene som går til Pepsi Max. Kjøpte inn smaksessens til sodastreamen med Pepsi Max smak og satte i gang.... det var en gedigen skuffelse. Smakte oppvaskvann. Det kunne på ingen måte erstatte den ekte brusen.

Jeg holdt ut noen uker i håp om å venne meg til Sodastream smaken, prøvde også å variere mengden kullsyre for å se om det gjorde noen forskjell, men det nyttet ikke. Jeg klarte ikke å venne meg til smaken eller å like den fra Sodastream.

Endte med at den ble stående ubrukt og ta opp plass på kjøkkenbenken, så jeg ga den bort til eksen som ville ha den til å kullsyre vann med.

LAGT TIL:
det er som en skriver ovenfor her, nødvendig å tilsette så store mengder kullsyre at gasspatronene går tomme veldig fort, og det blir omtrent dyrere å drive og kjøpe inn mange sånne enn å kjøpe den ekte brusen, like så godt. 

Endret av Million
AnonymBruker
Skrevet

Pepsi max gjennom Soda stream er en gedigen nedtur. Jeg vurderte å kjøpe Soda stream for å spare penger på P-max forbruket mitt, men etter å ha smakt det på besøk hos noen, så slo jeg det fra meg. Nå koster en 4-pk P-max 60 kr inkl pant på Kiwi, så da er jeg lykkelig!

Anonymkode: 666ba...b42

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for innspill! Da dropper jeg Sodastream og satser heller på 4pk 🥳

- TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Takk for innspill! Da dropper jeg Sodastream og satser heller på 4pk 🥳

- TS

Nå koster de jo bare 49,90 (u/pant) på Kiwi! Det er jo nesten halv pris av tidligere, og dette er den nye fastprisen til Kiwi 😄

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...