Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Leste flere innlegg her på Kv, st to mnd babyen deres er våken flere timer, og blir litt bekymret her😅

Min liker ikke å være våken lenge, maks 1 time, noen ganger to, så begynner han å gjespe, blir irritert og vil sove igjen. Han er altså våken kun 1-2 timer  hver gang han våkner. Han sover NESTEN hele dagen, + natt.

Er dette innenfor normalen? 

Anonymkode: d6d3b...18b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hei. Leste flere innlegg her på Kv, st to mnd babyen deres er våken flere timer, og blir litt bekymret her😅

Min liker ikke å være våken lenge, maks 1 time, noen ganger to, så begynner han å gjespe, blir irritert og vil sove igjen. Han er altså våken kun 1-2 timer  hver gang han våkner. Han sover NESTEN hele dagen, + natt.

+ urolig på kvelden og vil bæres 1-2 timer så sovner han.

AnonymBruker
Skrevet

HELT normalt 😊

580B0CBF-1C50-4018-A11A-642EFDE7881C.jpeg

Anonymkode: 3c22f...528

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

HELT normalt 😊

580B0CBF-1C50-4018-A11A-642EFDE7881C.jpeg

Min var våken langt mer enn 1-1,5 timer fra 6 uker til tre måneder!! Slike kart er generelle og noen barn avviker fra dem uten at det er noe galt. 

Anonymkode: c7ff5...dcc

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Min var våken langt mer enn 1-1,5 timer fra 6 uker til tre måneder!! Slike kart er generelle og noen barn avviker fra dem uten at det er noe galt. 

Ja, men da vil det si at i følge den så er TS sin baby også helt normal og et svar på spørsmålet! I motsetning til ditt svar… 

Og TS: ja det er helt normalt. Vær glad for en sovebaby 😊

Anonymkode: a3f7c...8bf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja, men da vil det si at i følge den så er TS sin baby også helt normal og et svar på spørsmålet! I motsetning til ditt svar… 

Og TS: ja det er helt normalt. Vær glad for en sovebaby 😊

Anonymkode: a3f7c...8bf

Ja men jeg er lei slike tabeller. Folk blir paranoide av det. Babyer er like forskjellige som folk ellers, noen trenger mye søvn, andre ikke. Så disse tabellene kan folk snart stappe et visst sted 

Skrevet

Med en to mnd gammel baby er det meste normalt - det du beskriver høres helt standard ut.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ja, din Var det. Men nå spurte ts om det var normalt at HENNES baby sovnet etter å ha vært våken 1-2 timer. Alle babyer er forskjellige 😊

AnonymBruker
Skrevet
18 hours ago, AnonymBruker said:

Helt normalt, gratulerer med sovebaby. Om du trenger et sammenligningsgrunnlag fra andre enden av skalaen, da min var to måneder kunne han være våken i 3-5 timer, måtte bæres hele tiden ellers hylgråt han og sov 12 timer i døgnet på en god dag, 8 på en dårlig. Han er enebarn...

Anonymkode: 030af...0d9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...