Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Inspirert av annen tråd. 
Hva er det lille ekstra du gjør formannen din? 
Jeg legger alltid dyna hans klar til legging når han kommer for å legge seg. Så får han innimellom hodebunnsmassasje som han elsker og ryggmassasje. 
Kjøper inn boxershortser og sokker når han trenger det. I tillegg kyss hver dag før vi drar på jobb og når vi ser hverandre igjen. ❤️

Anonymkode: b37d5...2e8

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Inspirert av annen tråd. 
Hva er det lille ekstra du gjør formannen din? 
Jeg legger alltid dyna hans klar til legging når han kommer for å legge seg. Så får han innimellom hodebunnsmassasje som han elsker og ryggmassasje. 
Kjøper inn boxershortser og sokker når han trenger det. I tillegg kyss hver dag før vi drar på jobb og når vi ser hverandre igjen. ❤️

Anonymkode: b37d5...2e8

Vi bytter på å stå opp tidlig med unga. Noen ganger står vi opp tidlig med unga flere dager slik at den andre kan sove.

Der stopper det tror jeg 😆

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Alt :hjertesmil: massasje, vasker klærne, vasker leiligheten, steller barn, lager mat, rydder, stryker skjorter, tar oppvask, skifter på sengen osv. Han jobber fulltid og vel så det, jeg jobber 70%, så han fortjener å komme hjem til rent hjem og middag på bordet.

Anonymkode: 2861f...06b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vasker klærne hans og gir han sex. 
Tar vare på ungen vår 100% også, så han får mye tid til alt annet. Snart gir jeg han sparken som samboer! 

Anonymkode: 41e68...8f4

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Gir ham egentid. Han kan trekke seg tilbake til sin mancave og høre på musikk og ta seg ei øl.  Og det vanlige med å lage mat, vaske klær og andre husgreier. Dette gjør jeg ikke fordi jeg må men fordi jeg vil, han setter uendelig pris på det og viser det.  

Anonymkode: 610db...473

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg støtter han og er der for han. Jeg gir råd hvis han ønsker de og jeg har en skulder han kan lene seg til hvis han har det vondt.

Jeg viser min kjærlighet med å lage mye og gode middager til han. Gjerne middager som tar flere timer å lage og at det er nok til lunsj dagen etter. Serverer han øl eller vin og lar han ha lyden på TVen selvom jeg helst skulle hatt musikk på selv. Jeg lager også lunsjer til han som jeg fryser ned så han alltid har noe varmmat. 

Jeg kan ikke gjøre så mye annet. Jeg er ufør og har mange fysiske plager, men matlaging får jeg til. Av og til kan jeg ta en tur på butikken og kjøpe noe jeg vet han liker, eller vaske kjøkkenet, men stort sett er det maten jeg gjør for han æ

Anonymkode: 0a87b...fb3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er glad i å bake, og lage mat, så lager ofte ting jeg vet han liker ekstra godt. Lager for eksempel god lunsjpakke til oss begge innimellom, og lager gode lunsjretter og middager hver dag nå når vi har ferie. 

Rer opp sengen hver dag. Men det tror jeg ikke han bryr seg noe som helst om, så den er nok mest for min del.

Ellers er vi begge flinke på de små tingene. Som å hente en kaffekopp til den som står opp sist. Gi en fotmassasje. Ta unna oppgaver som egentlig er den andres. Raushet, begge veier, i motsetning til å droppe jobb på den andre. 

Anonymkode: 9047a...097

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Jeg er glad i å bake, og lage mat, så lager ofte ting jeg vet han liker ekstra godt. Lager for eksempel god lunsjpakke til oss begge innimellom, og lager gode lunsjretter og middager hver dag nå når vi har ferie. 

Rer opp sengen hver dag. Men det tror jeg ikke han bryr seg noe som helst om, så den er nok mest for min del.

Ellers er vi begge flinke på de små tingene. Som å hente en kaffekopp til den som står opp sist. Gi en fotmassasje. Ta unna oppgaver som egentlig er den andres. Raushet, begge veier, i motsetning til å droppe jobb på den andre. 

Anonymkode: 9047a...097

Beste svarer! Noen av de andre gjør meg litt kvalm…

Anonymkode: 557c0...709

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Blowjobs og rimming.  Det elsker han! :) 

Anonymkode: 4bda7...9ed

AnonymBruker
Skrevet

Lite til ingenting. Jeg er primus motor for alt som generelt må gjøres i heim/med familie. Når vi ble sammen for mange år siden  forsøkte jeg gjøre litt spesielt for han innimellom, men han har en tendens til å synes alt er dumt, unødvendig, ekkelt etc, så etter mange år har jeg bare kutta det ut.

Anonymkode: fd9ae...13a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør alt hjemme, en liten tillegsting jeg gjør er å koke kaffe og servere han hver morgen. Jeg drikker ikke kaffe. 

Anonymkode: 60036...841

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hos oss er fordelingen med hus og barn såpass jevnt, vi gjør like mye/lite hele tiden. Jeg gir han masse kjærlighet da. Elsker å kose med håret hans og stryke han på ryggen når vi ser på film eller serier❤ Også hender der jeg gjør istand litt ekstra for han når han skal se fotball med gutta hos oss. Tar med barna ut på en tur i skogen for overnatting eller noe og handler inn div så det er klart når kampen starter. Han hadde uten tvil ordnet det selv om jeg ikke gadd, men gjør det fordi jeg syns det er hyggelig og vet han setter pris på det. 

Anonymkode: 7f8bf...9b7

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lager ekstra god mat til ham, handler inn pålegg han liker ekstra godt, gir ham mange fysiske kjærtegn, sier jeg elsker ham, kjøper en overraskelse til ham i blant, forfører ham ofte, skriver kjærlighetsbrev.

Anonymkode: 4004b...250

AnonymBruker
Skrevet

INGENTING! Han gir ikke meg noe og da får ikke han noe. Og sånn går no dagan

Anonymkode: 09b02...4a8

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Tar ungene og gir han egentid til hobbyen hans som betyr mye for han, lar han sove lenge om morgenen når han er sliten, lager ofte god mat og kaker til han og små ting som å hente drikke til han, smøre kveldsmat osv. Jeg byttet i tillegg jobb når vi fikk barn slik at han kunne beholde jobben som betyr veldig mye for han (vi jobbet begge turnus og han er mye borte slik at én av oss måtte bytte jobb) , noe som innebar at jeg gikk betydelig ned i lønn og slet et par år for å finne en ny fast jobb selv.

Anonymkode: 04c23...a29

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser hans behov, er en god støtte og en god samtalepartner. Jeg lager ofte morgenkaffe til han, klør han på ryggen og masserer han hvis han har vondt. Jeg gir han gode ord og komplimenter i hverdagen, forteller at jeg elsker han er dag og ikke minst hvorfor jeg gjør det. Jeg viser han at jeg setter pris på han ved å overraske med en ekstra god middag eller en liten gave/oppmerksomhet i ny og ne. Jeg tenker på han noen ganger når jeg går på butikken, da tar jeg enten med noe snacks han liker eller en spesiell øl. Ellers så har vi et godt sexliv, men det er ikke noe jeg gir til han- det gir vi av lidenskap til hverandre. 

Han gir meg så mye godt også i hverdagen. Vi har vårt som alle andre vi også, men jeg elsker den mannen. 

Anonymkode: 132c1...430

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Alle beskriver jo bare helt vanlige ting kjærester gjør for/med hverandre jo...

Anonymkode: ddbe5...c45

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ok da, jeg kan innrømme at jeg også masserer ballene hans til han sovner så å si hver eneste kveld når vi legger oss 🙊 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Og det er hva tråden handler om

Anonymkode: 70c86...a68

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Ok da, jeg kan innrømme at jeg også masserer ballene hans til han sovner så å si hver eneste kveld når vi legger oss 🙊 

Gjer du vel ikkje xD 

- Står opp med barnet ofta.

- kjøper Annanasbrus

- lar han spille data av og til på dagtid mens eg og jenta driver med bordaktiviteter. 

- Vasker alle klær i huset. 

- Minner han på ein del ting sånn at han slipper trøbbel. F.eks unngå inkasso. 

- Tar meg av det meste rundt barnet. F.eks alt av innkjøp er gjort av meg. Han bryr seg lite om sånt. 

Ellers kan eg væra skikkelig heks av og til. Vi er ikkje det perfekte par, men fundamentet er sterkt. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...