AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #1 Skrevet 18. juli 2021 Mitt fly går kl 7.45 tirsdag morgen. Noen som vet når jeg bør være på flyplassen? Anonymkode: 080e0...fe0
Belima Skrevet 18. juli 2021 #3 Skrevet 18. juli 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Mitt fly går kl 7.45 tirsdag morgen. Noen som vet når jeg bør være på flyplassen? Anonymkode: 080e0...fe0 Les deeg opp her: https://avinor.no/informasjon-i-forbindelse-med-koronaviruset/ Finner du ikke all informasjon du trenger, så ville jeg ringt i morgen. 4
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #4 Skrevet 18. juli 2021 Har hatt to utenlandsflyvninger siste måneden, møtte om halvannen time før avgang som vanlig. Ha naturligvis alle papirer klare, og helst printet ut antigen test etc. (Det er naturligvis veldig mye bedre å fly business/econ extra og da går det kjappere). Anonymkode: 6708b...6a9 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #5 Skrevet 18. juli 2021 31 minutter siden, Maestro said: 2 timer før Tusen takk Anonymkode: 080e0...fe0
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #6 Skrevet 18. juli 2021 28 minutter siden, Belima said: Les deeg opp her: https://avinor.no/informasjon-i-forbindelse-med-koronaviruset/ Finner du ikke all informasjon du trenger, så ville jeg ringt i morgen. Tusen takk Anonymkode: 080e0...fe0
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #7 Skrevet 18. juli 2021 26 minutter siden, AnonymBruker said: Har hatt to utenlandsflyvninger siste måneden, møtte om halvannen time før avgang som vanlig. Ha naturligvis alle papirer klare, og helst printet ut antigen test etc. (Det er naturligvis veldig mye bedre å fly business/econ extra og da går det kjappere). Anonymkode: 6708b...6a9 Tusen takk Økonomi her, med Lufthansa. Da skal jeg printe også 🙂 Anonymkode: 080e0...fe0
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #8 Skrevet 18. juli 2021 Hvis du skal fly med SAS er det mulig du kan registrere dokumentene dine i Travel Ready Center og unngå manuell innsjekk fordi dokumentene blir sjekket og godkjent før du kommer til flyplassen. Da kan du printe bagtag i en innsjekkingsautomat og levere kofferten i selvbetjent bagdrop. Det tok meg ca 20 minutter fra flytoget ankom til jeg var gjennom security da jeg reiste utenlands forrige tirsdag. Anonymkode: 5979d...1ba 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #9 Skrevet 18. juli 2021 Just now, AnonymBruker said: Hvis du skal fly med SAS er det mulig du kan registrere dokumentene dine i Travel Ready Center og unngå manuell innsjekk fordi dokumentene blir sjekket og godkjent før du kommer til flyplassen. Da kan du printe bagtag i en innsjekkingsautomat og levere kofferten i selvbetjent bagdrop. Det tok meg ca 20 minutter fra flytoget ankom til jeg var gjennom security da jeg reiste utenlands forrige tirsdag. Anonymkode: 5979d...1ba Takk. Det er Lufthansa, og ser ut som det må gå manuelt. Anonymkode: 080e0...fe0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå