Gå til innhold

Gardemoen utenriks- når oppmøte før avgang?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mitt fly går kl 7.45 tirsdag morgen. Noen som vet når jeg bør være på flyplassen?

Anonymkode: 080e0...fe0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2 timer før :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har hatt to utenlandsflyvninger siste måneden, møtte om halvannen time før avgang som vanlig. 

Ha naturligvis alle papirer klare, og helst printet ut antigen test etc.

(Det er naturligvis veldig mye bedre å fly business/econ extra og da går det kjappere).

Anonymkode: 6708b...6a9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, Maestro said:

2 timer før :)

Tusen takk :)

AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker said:

Har hatt to utenlandsflyvninger siste måneden, møtte om halvannen time før avgang som vanlig. 

Ha naturligvis alle papirer klare, og helst printet ut antigen test etc.

(Det er naturligvis veldig mye bedre å fly business/econ extra og da går det kjappere).

Anonymkode: 6708b...6a9

Tusen takk :) Økonomi her, med Lufthansa. Da skal jeg printe også 🙂 

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du skal fly med SAS er det mulig du kan registrere dokumentene dine i Travel Ready Center og unngå manuell innsjekk fordi dokumentene blir sjekket og godkjent før du kommer til flyplassen. Da kan du printe bagtag i en innsjekkingsautomat og levere kofferten i selvbetjent bagdrop. Det tok meg ca 20 minutter fra flytoget ankom til jeg var gjennom security da jeg reiste utenlands forrige tirsdag. 

Anonymkode: 5979d...1ba

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Hvis du skal fly med SAS er det mulig du kan registrere dokumentene dine i Travel Ready Center og unngå manuell innsjekk fordi dokumentene blir sjekket og godkjent før du kommer til flyplassen. Da kan du printe bagtag i en innsjekkingsautomat og levere kofferten i selvbetjent bagdrop. Det tok meg ca 20 minutter fra flytoget ankom til jeg var gjennom security da jeg reiste utenlands forrige tirsdag. 

Anonymkode: 5979d...1ba

Takk. Det er Lufthansa, og ser ut som det må gå manuelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...