AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #1 Skrevet 18. juli 2021 Har dere lagt merke til hvor mye kvinnehat det er her for tiden? Eller har det alltid vært sånn? (Jeg er en relativt ny bruker) Det virker som det sitter noen troll der ute, som gjør alt de kan for å få kvinner usikkre på kropp og andre ting ("Hun er ikke trang nok") er jo blitt en standard frase.. De er så sinnsykt nedlatende og generaliserende, og man ser virkelig hvordan de hater oss. Jeg syns det er skremmende. Hvor langt tror dere noen av disse guttene kan gå? Jeg blir faktisk litt redd når noen der ute har et sånn hat mot kvinner. Anonymkode: f4831...916 19
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #2 Skrevet 18. juli 2021 Jeg gir faen i dem, skulle ønske folk sluttet å gi dem oppmerksomhet. Jeg vil ikke gi dem makten til å påvirke mitt liv eller hvordan jeg ser på meg selv. Det finnes så utrolig mange kvinnehatere i verden, og en av de vanligste dødsårsakene for kvinner er å bli drept av en mann. Føkk dem. Anonymkode: 15f9b...214 14
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #3 Skrevet 18. juli 2021 Veldig merkelig hvertfall å hate kvinner så mye og samtidig bry seg så mye at de er desperate etter reaksjoner fra dem. Anonymkode: 408b6...787 25
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #4 Skrevet 18. juli 2021 Er vell en god del mer i motsatt retning!? Jeg er kvinne selv, og blir sjokkert noen ganger av hvor mye dritt menn får her inne Anonymkode: df4b7...577 7
visp Skrevet 18. juli 2021 #5 Skrevet 18. juli 2021 Dette er jo menn som i tidligere tider faktisk ville hatt en kone som han kunne trakassere, bryte ned, voldta og det aller beste for han: banke gørra ut av. Barna var sikkert deilige å slå de også, og han kunne gått fornøyd på jobb etter å ha fått ut all dritten sin. Idag har han ikke denne muligheten og er bundet på hender og føtter. Ingen kone, ingen barn, ingen sekretær å klype og klå litt på uten å pådra seg store problemer. Det eneste er gjennom tastaturet. Tidligere skjedde dette innenfor hjemmets fire vegger og naboer og kjente tenkte vel på han som et sjarmtroll; idag når han ut til så veldig, veldig mange med dritten sin og det kan bli veldig overveldende ja. 23
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #6 Skrevet 18. juli 2021 Det har ikke alltid vært sånn. Det har blitt sånn de siste to-tre årene. Anonymkode: 7715d...2fa 4
CorvusCorax Skrevet 18. juli 2021 #7 Skrevet 18. juli 2021 Synes både kvinner og menn får masse dritt her inne. Synd det skal være så mange miserable mennesker der ute, som absolutt må overføre den på andre. 6
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #8 Skrevet 18. juli 2021 Jeg syns det er skremmende. Hva får de ut av det liksom.. Bitterheten lyser jo langveis, men det er skikkelig trist at vi er der. De liker ikke at vi er frigjorte, at vi ikke trenger dem (i samme grad som før i alle fall) økonomisk, at de ikke "får" sex av de peneste damene osv. Også ser de på oss som kalkulerte monstre som kun vil ha alfa mannen.. Anonymkode: f4831...916 10
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #9 Skrevet 18. juli 2021 CorvusCorax skrev (12 minutter siden): Synes både kvinner og menn får masse dritt her inne. Synd det skal være så mange miserable mennesker der ute, som absolutt må overføre den på andre. Ja, menn får vel mye de og. Er mye "dump han" (Men, så er det mange historier der jeg tenker hvor i huleste har du funnet denne mannen..) Ja, det er det! -Ts Anonymkode: f4831...916 4
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #10 Skrevet 18. juli 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det har ikke alltid vært sånn. Det har blitt sånn de siste to-tre årene. Anonymkode: 7715d...2fa Syns det er økende flere steder. Det er ikke bra. I kommentarfelt og på andre forum og. Lurer på hva som gjør at det blir mer og mer. -ts Anonymkode: f4831...916 3
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #11 Skrevet 18. juli 2021 Hvis kvinneguiden hadde vært virkeligheten så hadde det vært krig i Norge. Menn og kvinner hadde drept hverandre. Skeive hadde blitt drept, mørkhudede hadde blitt drept, uføre hadde blitt drept osv... Anonymkode: 07eee...f43 4
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #12 Skrevet 18. juli 2021 visp skrev (17 minutter siden): Dette er jo menn som i tidligere tider faktisk ville hatt en kone som han kunne trakassere, bryte ned, voldta og det aller beste for han: banke gørra ut av. Barna var sikkert deilige å slå de også, og han kunne gått fornøyd på jobb etter å ha fått ut all dritten sin. Idag har han ikke denne muligheten og er bundet på hender og føtter. Ingen kone, ingen barn, ingen sekretær å klype og klå litt på uten å pådra seg store problemer. Det eneste er gjennom tastaturet. Tidligere skjedde dette innenfor hjemmets fire vegger og naboer og kjente tenkte vel på han som et sjarmtroll; idag når han ut til så veldig, veldig mange med dritten sin og det kan bli veldig overveldende ja. Ja, det er sikkert noen av dem ja.. Er redd de påvirker andre til å tenke sånn om damer.. Hva kan vi gjøre med dette? Anonymkode: f4831...916 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #13 Skrevet 18. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis kvinneguiden hadde vært virkeligheten så hadde det vært krig i Norge. Menn og kvinner hadde drept hverandre. Skeive hadde blitt drept, mørkhudede hadde blitt drept, uføre hadde blitt drept osv... Anonymkode: 07eee...f43 Off ja! Men, det viser jo hvor mange skumle holdninger det er der ute.. -ts Anonymkode: f4831...916 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #14 Skrevet 18. juli 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Er vell en god del mer i motsatt retning!? Jeg er kvinne selv, og blir sjokkert noen ganger av hvor mye dritt menn får her inne Anonymkode: df4b7...577 Ja, er enig i at det er en del av det og. Men, jeg opplever at det ikke er i samme grad. Det er mer "dump han, han er ikke god nok for deg" Vi prater ikke nedlatende om mannekroppen og heller ikke så generaliserende. -ts Anonymkode: f4831...916 5
Jullen Skrevet 18. juli 2021 #15 Skrevet 18. juli 2021 Bare ALDRI gi slike menn (og kvinner), noen form for svar eller oppmerksomhet. Det de ønsker aller mest er å provosere. Og sinte eller oppgitte svar er det de ønsker aller mest. Da har de fått nøyaktig den responsen de ønsket å oppnå. 7
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #16 Skrevet 18. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Off ja! Men, det viser jo hvor mange skumle holdninger det er der ute.. -ts Anonymkode: f4831...916 Eller så viser det bare hvor mange bitre og mislykkede folk som sitter på nett døgnet rundt. De som har et liv har ikke tid til sånt. (Ja, jeg har heller ikke et liv. Men har ikke et behov for å rakke ned på andre for å føle meg bedre) Anonymkode: 07eee...f43 3
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #17 Skrevet 18. juli 2021 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Veldig merkelig hvertfall å hate kvinner så mye og samtidig bry seg så mye at de er desperate etter reaksjoner fra dem. Anonymkode: 408b6...787 Ja.. de blir jo sånn fordi de tror de ikke kan få damer. Mye bitterhet der. -ts Anonymkode: f4831...916 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #18 Skrevet 18. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja.. de blir jo sånn fordi de tror de ikke kan få damer. Mye bitterhet der. -ts Anonymkode: f4831...916 Ja bitterheten lyser lang vei i både innlegg og kommenterer. Anonymkode: 4e4cb...373 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #19 Skrevet 18. juli 2021 Jullen skrev (1 minutt siden): Bare ALDRI gi slike menn (og kvinner), noen form for svar eller oppmerksomhet. Det de ønsker aller mest er å provosere. Og sinte eller oppgitte svar er det de ønsker aller mest. Da har de fått nøyaktig den responsen de ønsket å oppnå. Burde vi bare skrevet; TROLL, og latt være å si noe mer? Jeg er usikker, men kanskje har du helt rett. De vil jo spre holdningene sine, og ser jo at de liker å gjøre kvinner sinte/frustrerte/usikre og lei. Men, hvis ingen sier imot dem.. hva da? -ts Anonymkode: f4831...916 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #20 Skrevet 18. juli 2021 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Jeg gir faen i dem, skulle ønske folk sluttet å gi dem oppmerksomhet. Jeg vil ikke gi dem makten til å påvirke mitt liv eller hvordan jeg ser på meg selv. Det finnes så utrolig mange kvinnehatere i verden, og en av de vanligste dødsårsakene for kvinner er å bli drept av en mann. Føkk dem. Anonymkode: 15f9b...214 Godt å høre du gir faen. Vi må jo det. Det de prøver på er å spre utdaterte og fæle holdninger mot damer. Heldigvis er ikke de fleste menn sånn. -ts Anonymkode: f4831...916 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå