AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #1 Skrevet 18. juli 2021 Hei. Hvordan er det for andre ansatte i barnehagen(på avd,) i fht egne barn? Jeg har jobbet i 22 år i barnehage, har et barn i småskoletrinnet. . Dette barnet har en sensitiv personlighet og er ganske engstelig. Hun har aldri blitt forlatt noe stedSpør alltid hvor vi er om hun ikke har sett oss på 3 min, sier alltid fra hvor hun går, også på do. Hun trenger oss ved innsovning, og hun trenger oss i bursdager og på vennebesøk. Overnatting prøver hun stadig på, langt igjen til mestring. Jeg opplever som mor til tider en følelse jeg blir skremt av, nemlig følelsen av å være lei mitt eget barn. Vet ikke om det har noe med jobben min å gjøre(barn 24/7). Kan ikke huske sist jeg savnet henne skikkelig mye.Grunnet hennes personlighet har vi ikke reist dra henen så mye, og b vakt har vært-og er styr enda. Mye gråt og engstelse. Har flere det slik?. Må tillegge at hun er sterkt ønsket(2.5 år via ivf før hun kom.) Hun forble enebarn grunnet vår alder og helsetilstand gjennom ivf, og vi bir kjøreavstand til alle venner(5.3 km til skolen). Anonymkode: 55672...575
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #2 Skrevet 18. juli 2021 Hva er det du spør om egt? Anonymkode: 4dab2...152
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #3 Skrevet 18. juli 2021 Jeg tenker man kan bli sliten av å omgås barn når man jobber i barnehage. Jeg jobber bare deltid i barnehage og resten i en annen stilling, med voksne. Og jeg har tenkt på at jeg nok kunne blitt sliten og lei i en full stilling i tillegg til to små hjemme selv om jeg liker å være samme med barn og elsker å være sammen med mine. Vi har som sagt to. Også IVF-barn uten at jeg tenker det har noe å si (men de er svært etterlengtede da). Men vi bor slik du beskriver. Og jeg kjenner på at det er litt tøft. Jeg føler meg litt isolert i en boble med barn, og korona hjalp ikke akkurat. Men jeg har jo denne andre jobben. Og vi har to, så de leker en del med hverandre og har kanskje litt mindre behov for å bli kjørt til andre barn. Så jeg tror i hvert fall jeg skjønner godt hva du mener. Og å bli lei betyr virkelig ikke det samme som mindre glad i ❤️ Jeg tenker det handler om å være lei livssituasjon sett under ett og hva hverdagen består av, ikke av barnet i seg selv. Anonymkode: 8717a...efd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå