Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

1. ammet fortsatt når jeg ble gravid, har kuttet ut dette nå. I dag har jeg lekket masse, har supersåre og ømme pupper og de kjennes fulle ut. Er over en uke siden sist amming, og det kommer bare nærmest blank væske.. er dette råmelk? Og jeg er bare 11+3, så hvis dette er råmelk... er den da borte til baby er født?

2. når begynte dere å kjenne spark..? I alle dine svangerskap? Skjønner jo at det er ikke er mulig nå på en stund enda, men av ren nysgjerrighet. Med første kjente jeg det i uke 15. og da hadde jeg livmor foran... håper på noe slikt nå også, selv om jeg fordto at det var uvanlig tidlig forrige gang..

Anonymkode: f60e3...43e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

1. ammet fortsatt når jeg ble gravid, har kuttet ut dette nå. I dag har jeg lekket masse, har supersåre og ømme pupper og de kjennes fulle ut. Er over en uke siden sist amming, og det kommer bare nærmest blank væske.. er dette råmelk? Og jeg er bare 11+3, så hvis dette er råmelk... er den da borte til baby er født?

2. når begynte dere å kjenne spark..? I alle dine svangerskap? Skjønner jo at det er ikke er mulig nå på en stund enda, men av ren nysgjerrighet. Med første kjente jeg det i uke 15. og da hadde jeg livmor foran... håper på noe slikt nå også, selv om jeg fordto at det var uvanlig tidlig forrige gang..

Anonymkode: f60e3...43e

1. råmelk er gul. Det blanke er bare væske som forbereder puppene tror jeg. Jeg lekker slikt selv.

2. Jeg kjente ikke før uke 22 med nummer to. Spark i uke 15 er ikke mulig da barnet veier noen hundre gram, men bobling er mulig. Eller luft i tarmen som kjennes på utsiden.

Anonymkode: 84ec6...5ba

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...