Gå til innhold

Lesbiske som liker jenter med ”gutte utseende”

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette er noe jeg har fundert litt på. Jenter som liker jenter hvorfor liker så mange av de jenter med ”gutte utseende”. Svært sjelden jeg ser lesbiske par hvor begge er feminine. Jeg har overhode ikke noe i mot dette altså, men bare lurer. Selv er jeg heterofil, men jeg kan jo tenke at en jente som ser ut som en gutt ser bra ut. Dette fordi jeg liker maskuline trekk og ikke feminine. 

Anonymkode: 9419b...ed6

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fordi de liker maskuline trekk. Så enkelt. 

Anonymkode: 12106...d7f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Kjetilkasper@outlo skrev (Akkurat nå):

Ja men det Ts lurer på er : Hvorfor dem ikke liker gutter, hvis de allikevel liker maskuline trekk! Tror jeg ...

Fordi de liker kvinner, og det er ikke sånn at kun menn er maskuline. Det er heller ikke sånn at kun kvinner er feminine. 

Anonymkode: e0aac...dbb

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
Kjetilkasper@outlo skrev (1 minutt siden):

Ja men det Ts lurer på er : Hvorfor dem ikke liker gutter, hvis de allikevel liker maskuline trekk! Tror jeg ...

🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

Anonymkode: 39a04...186

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Kjetilkasper@outlo skrev (3 minutter siden):

Enig, rart at de ikke finner seg en skikkelig mann, og ikke en mannejente.

Anonymkode: 457bc...479

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Da tar du feil, men kanskje du ikke tenker over at to feminine jenter du ser kan være lesbiske. 

Anonymkode: f584f...225

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner spørsmålet ditt. Men det kan nok forklares med at de har ulike preferanser, på samme måte som heterofile. Noen damer liker "mannemenn" mens andre foretrekker mer spede BI gutter. Skjønner? 

Anonymkode: c13fb...33f

• Liker 3
Skrevet

Jeg skjønner hva du mener. Men grunnen er at de liker kvinner. Vagina. Ikke menn. Penis. Noen heterofile kvinner liker jo menn med feminine trekk og, uten å være lesbiske🤷‍♀️

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Tror det har litt med kjønnsorgan å gjøre.

Samt at mange liker dem som er lik seg selv. Homofile og lesbiske er vant til å føle seg "utstøtt" i samfunnet, og finner hverandre slik.

Anonymkode: 8e2f4...717

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Noen heterofile kvinner liker jo veldig feminine menn, uten at man dermed mener de «heller kunne ha blitt sammen med en kvinne». Og jeg har da vitterlig sett menn med såkalt «maskuline kvinner» også, uten at de like gjerne kunne ha blitt sammen med en mann. 

Folk er forskjellige og liker ulike mennesker. 

Anonymkode: ccb2c...48f

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tror det har litt med kjønnsorgan å gjøre.

Samt at mange liker dem som er lik seg selv. Homofile og lesbiske er vant til å føle seg "utstøtt" i samfunnet, og finner hverandre slik.

Nei. Jeg er for eksempel ikke heterofil fordi jeg foretrekker penis foran vagina. Det er jo langt mer sammensatt enn som så! 

Og veldig mange foretrekker å være sammen med mennesker som er lik dem selv, uavhengig av om man er homofil eller heterofil. Hvilke dimensjoner og verdier som er viktige, er dog opp til den enkelte å definere. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det jeg ikke skjønner er hvorfor de liker maskuline kvinner og deretter bruker dildo på hverandre🤣🤣🤣

Anonymkode: a6794...bb9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det jeg ikke skjønner er hvorfor de liker maskuline kvinner og deretter bruker dildo på hverandre🤣🤣🤣

Kjetilkasper@outlo skrev (Akkurat nå):

hehe ja, og strap on 🤣

Fordi det er godt. Hva har det med noe som helst å gjøre? 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Nei. Jeg er for eksempel ikke heterofil fordi jeg foretrekker penis foran vagina. Det er jo langt mer sammensatt enn som så! 

Og veldig mange foretrekker å være sammen med mennesker som er lik dem selv, uavhengig av om man er homofil eller heterofil. Hvilke dimensjoner og verdier som er viktige, er dog opp til den enkelte å definere. 

Nettopp, du bekrefter akkurat det jeg skrev.

AnonymBruker
Skrevet

Fordi det er godt. Hva har det med noe som helst å gjøre? 

Det har alt med saken å gjøre. Så man liker en jente som ser ut som en gutt. Og liker dildo som er penisformet. Da liker du basically menn.. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det har alt med saken å gjøre. Så man liker en jente som ser ut som en gutt. Og liker dildo som er penisformet. Da liker du basically menn.. 

Hvis kuken din ser ut og oppfører seg som en dildo så må du til legen. Fort. 

Er menn bare kukk og kort hår? Det er det eneste som gjør en mann til en mann? 

Om en mann liker analsex og har kjæreste med kort hår, kan han da like gjerne bare ha sex med en mann? 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Om en mann liker analsex og har kjæreste med kort hår, kan han da like gjerne bare ha sex med en mann? 

Om han tar henne bakfra, så ja. Kunne like så godt været en gutt.

Anonymkode: 457bc...479

AnonymBruker
Skrevet
Kjetilkasper@outlo skrev (29 minutter siden):

Nei jeg har ikke sagt det heller, men det går an å å lure på det. Alle har vel både litt feminine og maskuline sider, men det kan virke som enkelte lesper er overmaskuline, og enkelte homser er overfeminine. 

Nei det gjør det ikke. Du synes nok bare at det virker sånn fordi du tenker at menn er maskuline og kvinner er feminine. 

AnonymBruker
Skrevet
Kjetilkasper@outlo skrev (19 minutter siden):

hehe ja, og strap on 🤣

Lesbiske kvinner har de samme følelsene nedentil som heterofile kvinner. Det betyr ikke at de liker penis. De føler nok at det er deilig og fint at kjæresten tilfredsstiller dem. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hvis mannen min bare ville hart analsex og heg hadde hatt kort hår ville jeg trodd han var gay ja

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...