AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #1 Skrevet 18. juli 2021 Inspirert av tråden om vennskap og tappes for energi 🙈 Jeg vil kutte kontakten med ei «venninne», la være å sende snap/ta kontakt..på en måte vil jeg ta det opp med henne - og på den annen side vil jeg bare la hun seile, hun bryr seg tydeligvis nada om vennskapet vårt uansett 😏 Hvordan ville dere gått fram? Hvordan vet man at et vennskap kan reddes eller ikke?🧐 Anonymkode: e59ca...c7c
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #2 Skrevet 18. juli 2021 Snakke sammen er det mest respektfulle. Anonymkode: 4f294...060 5
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #3 Skrevet 18. juli 2021 Si fra om at du trenger en pause i vennskapet. Anonymkode: 21dbe...167 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #4 Skrevet 18. juli 2021 Synes det er utrolig barnslig og feigt å ghoste en venn. Snakk med de. Anonymkode: 07f80...bac 6
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #5 Skrevet 18. juli 2021 Snakk med vedkommende. Ghosting er frekt, usmakelig og ufattelig feigt gjort. Anonymkode: 02c29...999 4
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #6 Skrevet 18. juli 2021 Ja jeg synes det er vanskelig selv, kanskje mest vanskelig å vite hva man skal si, men føler for å ta en prat ja, føler det er mest ryddig 😌 Men ikke så lett når det ikke virker som om vedkommende ikke bryr seg 😔 Ts Anonymkode: e59ca...c7c 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #7 Skrevet 18. juli 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Snakk med vedkommende. Ghosting er frekt, usmakelig og ufattelig feigt gjort. Anonymkode: 02c29...999 Kommer jo helt an på da. Ts skriver at hun føler venninnen bryr seg nada om vennskapet. For alt vi vet vil ikke venninnen engang merke at ts slutter å ta kontakt. Kan gå 10 år før venninnen kommer på at kanskje hun skal sende en mld. Da er det kanskje bedre å bare la ting ebbe ut. Kanskje hadde det å ta det opp og annonsere sitt farvel ført til konflikter snarere enn det å bare "bli borte". Men dette er det kun ts som vet. Anonymkode: 50d50...540 8
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #8 Skrevet 18. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja jeg synes det er vanskelig selv, kanskje mest vanskelig å vite hva man skal si, men føler for å ta en prat ja, føler det er mest ryddig 😌 Men ikke så lett når det ikke virker som om vedkommende ikke bryr seg 😔 Ts Anonymkode: e59ca...c7c Hvis det virker som om vedkommende ikke bryr seg, prøv likevel å ta kontakt en siste gang. Kan være hun ghoster deg? Med ghosting tenker jeg at vedkommende prøver å kontakte deg, men at du unnlater å svare. Ser ikke ut til at det er situasjonen her. Anonymkode: eea89...14f
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #9 Skrevet 18. juli 2021 Nei vet du hva. Det er ikke alltid frekt å ghoste. Dette ser man an. Er det en dramaqueen som ikke respekterer deg og som skal krangle og er lite forståelsesfull så kutter du henne bare ut. Anonymkode: 7a10b...210 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #10 Skrevet 18. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kommer jo helt an på da. Ts skriver at hun føler venninnen bryr seg nada om vennskapet. For alt vi vet vil ikke venninnen engang merke at ts slutter å ta kontakt. Kan gå 10 år før venninnen kommer på at kanskje hun skal sende en mld. Da er det kanskje bedre å bare la ting ebbe ut. Kanskje hadde det å ta det opp og annonsere sitt farvel ført til konflikter snarere enn det å bare "bli borte". Men dette er det kun ts som vet. Anonymkode: 50d50...540 Takk for støtten. Ja jeg tenkte jeg ville se an litt først, være litt mer tilbakeholden på snap feks..Føler ikke at hun bryr seg og hun tar sjelden kontakt, så jeg får kanskje bare vurdere underveis. Ts Anonymkode: e59ca...c7c
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #11 Skrevet 18. juli 2021 Hva er det som gjør at du føler at hun ikke bryr seg? Har hun noen problemer ellers i livet, eller tar hun kontakt og er med andre venner? Må dere ha kontakt via felles venner om du skulle bestemme deg for å «ghoste»? Mye som kan spille inn på manglende initiativ, så greit å ta en prat kanskje? Anonymkode: 25225...4d5 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #12 Skrevet 18. juli 2021 Jeg prøvde å snakke med min venninne. Endte opp med at hun gas-lighted hele greia. Klin umulig å snakke med, rett og slett. Jeg var klar for å ta delt skyld i en sak, men hun la da all skyld over på meg. Trenger vel ikke å si at jeg rett ut ghostet henne etter å ha gitt en advarsel om at den type oppførsel var fullstendig unødvendig av henne. Hun sto på sitt, nektet å innse at hun tabbet seg ut. Gikk rett til en 3dje venninne og sa at jeg var en ondskapsfull djevel som våget å legge skylda på henne. Sendte 3dje venninne screenshot hvor jeg åpenlyst la meg selv langflat, men at vi var to om saken. Av og til trenger man ikke mer enn en venn i livet sitt. Anonymkode: ea97a...a04 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #13 Skrevet 19. juli 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Nei vet du hva. Det er ikke alltid frekt å ghoste. Dette ser man an. Er det en dramaqueen som ikke respekterer deg og som skal krangle og er lite forståelsesfull så kutter du henne bare ut. Anonymkode: 7a10b...210 Helt enig her. Har nylig ghostet en venninne men det var fordi det var umulig å snakke med henne- hu gikk totalt bananas og klikka da, så fikk aldri tatt opp noe med henne på en ordentlig måte så da var egentlig det beste å gjøre. Anonymkode: fb0ef...032 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #14 Skrevet 19. juli 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Synes det er utrolig barnslig og feigt å ghoste en venn. Snakk med de. Anonymkode: 07f80...bac Er enig og har blitt ignorert av ei som jeg trodde var ei god venninne Anonymkode: 3acc9...aab
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #15 Skrevet 19. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Helt enig her. Har nylig ghostet en venninne men det var fordi det var umulig å snakke med henne- hu gikk totalt bananas og klikka da, så fikk aldri tatt opp noe med henne på en ordentlig måte så da var egentlig det beste å gjøre. Anonymkode: fb0ef...032 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Nei vet du hva. Det er ikke alltid frekt å ghoste. Dette ser man an. Er det en dramaqueen som ikke respekterer deg og som skal krangle og er lite forståelsesfull så kutter du henne bare ut. Anonymkode: 7a10b...210 Er enig med deg at du må se an situasjon og se an hvordan personen er. Som i mitt tilfelle så fikk jeg skylden i alt og hun er en dramaqueen og ikke forstod meg og ikke hadde noe empati eller sympati. Følte ikke at hun respekterte meg når hun ikke snakket med meg og sa ting på en fin måte. Så nå har jeg blokkert henne på Facebook. Anonymkode: 3acc9...aab 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #16 Skrevet 19. juli 2021 Det kommer virkelig an på personen du ghoster. Selv har jeg tatt en prat med en venn etter nesten 30-års vennskap og sagt at jeg har fått nok. Hun skjelte meg ut etter noter, ringte mannen min i tide og utide for å fortelle han hvor ubrukelig jeg er som venn. Hun har selvsagt spredt løgner om meg til felles venner som heldigvis støttet meg. Så hadde jeg fått velge igjen, så hadde jeg ghostet. Anonymkode: 9dc17...4a8 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #17 Skrevet 19. juli 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Ja jeg synes det er vanskelig selv, kanskje mest vanskelig å vite hva man skal si, men føler for å ta en prat ja, føler det er mest ryddig 😌 Men ikke så lett når det ikke virker som om vedkommende ikke bryr seg 😔 Ts Anonymkode: e59ca...c7c Hvis vedkommende uansett ikke bryr seg så ser jeg ikke problemet med å la "vennskapet" dø ut av seg selv. Anonymkode: 1d098...3c9 3
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #18 Skrevet 19. juli 2021 Er du sikker på at hun ikke bryr seg? Jeg sliter selv både fysisk og psykisk, og har ikke kapasitet til mye. Men selv om det går noen uker uten kontakt er det ikke det samme som at jeg ikke bryr meg☺️det hender at man må ha en slags pause, fra det meste. Til og med venner❤️ Anonymkode: b21ab...c2a 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå