AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #1 Skrevet 18. juli 2021 Burde jeg være optimistisk, og søke studielån, eller burde jeg vente til det siste opptaket nå. Synes det er så kjipt at jeg havnet på nr 1. Det er ikke så mange plasser på studiet, men 1 kan jo være sjanse for at noen sier opp plassen? Anonymkode: f1dc2...c45
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #2 Skrevet 18. juli 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Burde jeg være optimistisk, og søke studielån, eller burde jeg vente til det siste opptaket nå. Synes det er så kjipt at jeg havnet på nr 1. Det er ikke så mange plasser på studiet, men 1 kan jo være sjanse for at noen sier opp plassen? Anonymkode: f1dc2...c45 avhenger om studiet har for vane å overbooke eller ikke Anonymkode: 50a2b...e5a
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #3 Skrevet 18. juli 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Burde jeg være optimistisk, og søke studielån, eller burde jeg vente til det siste opptaket nå. Synes det er så kjipt at jeg havnet på nr 1. Det er ikke så mange plasser på studiet, men 1 kan jo være sjanse for at noen sier opp plassen? Anonymkode: f1dc2...c45 Studielån får du ikke søkt om før du har fått plass og betalt semesteravgift, så det trenger du uansett ikke å tenke på enda. Nr 1 er beste mulighet av alle, så det er stor sjanse for at du får plass. Anonymkode: 8a64a...0c1 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #4 Skrevet 18. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Burde jeg være optimistisk, og søke studielån, eller burde jeg vente til det siste opptaket nå. Synes det er så kjipt at jeg havnet på nr 1. Det er ikke så mange plasser på studiet, men 1 kan jo være sjanse for at noen sier opp plassen? Anonymkode: f1dc2...c45 Det kommer an på hvor mange tilbud de har sendt ut. Om de har 100 studieplasser og vet at over halvparten bruker å takke nei, kan de for eks ha sendt ut 250 tilbud. Da er det en del som må takke nei før du får plass. Du kan sjekke fjordårets statistikk for å se hva de har gjort før. Anonymkode: ed2a6...acd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå