Linsi Skrevet 16. september 2005 #1 Skrevet 16. september 2005 To dager etter eggløsning begynte jeg å blø. Blødningen var ganske kraftig og varte i en uke. Det var ikke som en vanlig mens, da jeg ikke hadde noen smerter, det var kun blod. Etter å ha blødd i en uke fikk jeg time hos legen. Han sykemeldte meg, og sa jeg skulle ligge i ro. (han tok ingen GU). Ny time hos legen i dag. I dag er jeg 12 dager etter eggløsning. Har ømme bryster og vondt i ryggen. Dette er jo også typiske PMS tegn. Tok en graviditetstest hos legen i dag. Det var ikke morgenurin, og det var kun en time siden jeg sist var på toalettet. Den var negativ. Skal ta ny test til søndagen. Fikk beskjed om ringe legen på mobilen på søndag. Så inntil videre er jeg sykemeldt. Noen som har opplevd noe lignende? Blødning midt i syklusen? Negativ test? Også er det jo rart at han ikke sjekker meg da.
Gjest Xavia Skrevet 16. september 2005 #2 Skrevet 16. september 2005 Synes det høres ut som en underlig ting å sykemelde for. Blødning midt i syklusen. Blør du ekstremt mye da? Fikk du ikke i det minste henvisning til gynekolog for å sjekke dette nærmere ut?
Linsi Skrevet 16. september 2005 Forfatter #3 Skrevet 16. september 2005 Ja, jeg blødde veldig mye. Synes også det var veldig rart. Fikk beskjed om å ta det helt med ro. Og har heller ikke fått noen henvisning videre. Synes alt sammen er rart jeg....
Gjest Xavia Skrevet 16. september 2005 #4 Skrevet 16. september 2005 Har du sagt til legen din at du stusser over dette? Jeg hadde i det minste tatt en telefon nå, og så hadde jeg fått time hos en annen lege.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå